註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:08 硐表 我d金賣左1/3咋!!!
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 15:10 硐表 到時先算啦,亞q精神,話唔定99見我咁窮,幫我出埋都唔奇
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 15:13 硐表 你就好啦,依家d金升到。。。 ,如果我而家先賣,我就發達啦(用而家既價錢,我可以拎番10萬)
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:15 硐表 我見倒而家飾金個價係$7470.....:-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 15:08 硐表 挨左一刀啦 仲要比$1100:tongue: :tongue: :tongue: 不過都唔係好痛 各位我又要做c6 d文件啦,886,明天再傾
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:17 硐表 我賣出果1/3, 都係係4-5仟一兩時賣的!!! 淨返果d都可能有5-6萬(而家個價)
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 15:20 硐表 我未賣過AR………..:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 15:17 硐表 唉。。。而家得個"恨"字:( :(
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:20 硐表 非常salt wet嘅love: 咁你而家有無返工架????????????
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:23 硐表 嘩! 你仲正..... d金我唔賣啦, 由佢啦!
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 15:24 硐表 你地會唔會連D龍鳳手鐲都賣AR ??
原文章由 雪文 於 07-10-17 15:28 硐表 請問有無人有08年的月曆 ?? 我想知新年的假期放那幾日 ??
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 15:32 硐表 農曆初一係7/2, 放到10/2(初四, 星期日)