註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:19 硐表 有D K3都甩架啦
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:16 硐表 love老公唔係真係想燒, 只係想睇下佢d網友係乜水啫!!!
珍珠宮
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:21 硐表 亞仔係藍田返學,奶奶係藍田住,好彩佢幫我湊,返工係油塘地鐵將亞仔交俾奶奶or老爺,亞仔放學,奶奶會湊佢返我屋企,夜晚煮飯俾兩個小朋友食!我奶奶實在太好啦! ...
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:17 硐表 乜水ar, 靚女lor
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:21 硐表 未知去唔去得成, 我老公話分分鐘要取消休假:cry: 有時間去睇吓, Becky的介紹 : http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1154781&extra=page%3D1
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:25 硐表 簡直係典範, 我好少會聽到新抱咁樣講的.......
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:20 硐表 咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 成30分鐘gar
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:24 硐表 佢大仔先二歲, 亞囡仲細 幾時等到 k3
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:23 硐表 咁快呀, 不過仔仔啱啱先K1 喳..........
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:26 硐表 comecome,中煤 22-23, 你走得快啦
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:27 硐表 我99都係超級好人 (唔長氣個時)
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:36 硐表 好鬼羨慕你地d奶奶, 我個唔係唔好, 不過係無飯奶奶, 鐘意打牌多過食飯
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:33 硐表 因為亞仔返緊幼稚園,唔可以自己湊亞囡返學! *唔好意思,好多嘢要做,遲d再傾
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:40 硐表 我99唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:30 硐表 走得好靚 !!!!!!!!