關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
681#
發表於 07-10-3 15:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:19 硐表
有D K3都甩架啦


咁快呀, 不過仔仔啱啱先K1 喳..........

Rank: 8Rank: 8


17382
682#
發表於 07-10-3 15:24 |只看該作者
佢8掛就真

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:16 硐表
love老公唔係真係想燒, 只係想睇下佢d網友係乜水啫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
683#
發表於 07-10-3 15:24 |只看該作者
佢大仔先二歲, 亞囡仲細

幾時等到 k3

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:19 硐表
有D K3都甩架啦

Rank: 5Rank: 5


3212
684#
發表於 07-10-3 15:25 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:21 硐表

亞仔係藍田返學,奶奶係藍田住,好彩佢幫我湊,返工係油塘地鐵將亞仔交俾奶奶or老爺,亞仔放學,奶奶會湊佢返我屋企,夜晚煮飯俾兩個小朋友食!我奶奶實在太好啦! ...


簡直係典範, 我好少會聽到新抱咁樣講的.......

Rank: 8Rank: 8


17382
685#
發表於 07-10-3 15:25 |只看該作者
咪係

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:17 硐表
乜水ar, 靚女lor    

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
686#
發表於 07-10-3 15:26 |只看該作者
noted with thanks!!!
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:21 硐表
未知去唔去得成, 我老公話分分鐘要取消休假:cry:
有時間去睇吓, Becky的介紹 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1154781&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
687#
發表於 07-10-3 15:26 |只看該作者
comecome,中煤 22-23, 你走得快啦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
688#
發表於 07-10-3 15:27 |只看該作者
99都係超級好人 (唔長氣個時)
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:25 硐表


簡直係典範, 我好少會聽到新抱咁樣講的.......

Rank: 8Rank: 8


17382
689#
發表於 07-10-3 15:27 |只看該作者
要架,睇落就4個站,但MTR行上行落

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:20 硐表
咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 成30分鐘gar

Rank: 5Rank: 5


3212
690#
發表於 07-10-3 15:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:24 硐表
佢大仔先二歲, 亞囡仲細

幾時等到 k3



係 3歲ar……..女女1歲 law>>>>>>>

Rank: 8Rank: 8


17382
691#
發表於 07-10-3 15:30 |只看該作者
好快架JA

原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:23 硐表


咁快呀, 不過仔仔啱啱先K1 喳..........

Rank: 5Rank: 5


3212
692#
發表於 07-10-3 15:30 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-3 15:26 硐表
comecome,中煤 22-23, 你走得快啦


走得好靚 !!!!!!!!

Rank: 4


679
693#
發表於 07-10-3 15:33 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:20 硐表
咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 成30分鐘gar

因為亞仔返緊幼稚園,唔可以自己湊亞囡返學!

*唔好意思,好多嘢要做,遲d再傾

Rank: 5Rank: 5


3212
694#
發表於 07-10-3 15:34 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:27 硐表
我99都係超級好人 (唔長氣個時)


好鬼羨慕你地d奶奶, 我個唔係唔好, 不過係無飯奶奶, 鐘意打牌多過食飯

Rank: 5Rank: 5


3212
695#
發表於 07-10-3 15:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:27 硐表
我99都係超級好人 (唔長氣個時)

好鬼羨慕你地d奶奶, 我個唔係唔好, 不過係無飯奶奶, 鐘意打牌多過食飯

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
696#
發表於 07-10-3 15:40 |只看該作者
99唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:36 硐表

好鬼羨慕你地d奶奶, 我個唔係唔好, 不過係無飯奶奶, 鐘意打牌多過食飯

Rank: 8Rank: 8


17382
697#
發表於 07-10-3 15:43 |只看該作者
唔洗唔好意思啦,我地受過長期專業訓練所以出POST比較快JA,你得閑多D訓練下就得架啦

原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:33 硐表

因為亞仔返緊幼稚園,唔可以自己湊亞囡返學!

*唔好意思,好多嘢要做,遲d再傾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
698#
發表於 07-10-3 15:43 |只看該作者
11月天氣涼涼地(希望), 去郊外玩就最好.....

Rank: 8Rank: 8


17382
699#
發表於 07-10-3 15:45 |只看該作者
我99都係唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯 ,佢係住得好近學校但我都從來無諗住叫99幫手湊亞囡,原因唔洗多講啦我囡咁樣


原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:40 硐表
我99唔打牌, 無任何嗜好, 只識煮飯

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
700#
發表於 07-10-3 15:46 |只看該作者
我無走晒!!!!   
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:30 硐表

走得好靚 !!!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖