- 在線時間
- 461 小時
- 最後登錄
- 23-2-14
- 國民生產力
- 422
- 附加生產力
- 982
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-3-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1808
- 主題
- 15
- 精華
- 0
- 積分
- 3212
- UID
- 76066
 
|
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:43 發表 
官塘果間係官塘工業中心地下(lee間我未食過, 因佢要分時段)
新蒲崗果間係新蒲崗廣場, d位係窄, 不過d食物黎得好快同新鮮.
官塘工業中心地下呢間我有食過, 位太narrow la.. 坐得唔係幾comfortable , 有分時段如果我冇記得的話... |
|