關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4355
681#
發表於 07-6-26 18:14 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi....

去左邊樹....威? 咁攰!
cheungmp 寫道:
hi 各位媽咪,
我返黎啦~~
今日勁攰~~~   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
682#
發表於 07-6-26 18:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

嘩~~~每星期游 3-4日      會唔會太多呀....做運動要持之以恆, 唔係谷喎......我仔都係keep住游一年先至明顯見佢身體壯左     
rubyngan 寫道:
我亞女身體唔壯..所以..我打算要佢 每星期游 3-4日...我好想 暑假令佢壯D..肥D..面色好D...係我最大既願望呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
683#
發表於 07-6-26 18:18 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

去做野呀~~~
Cassey 寫道:
hi....

去左邊樹....威? 咁攰!
[quote]
cheungmp 寫道:
hi 各位媽咪,
我返黎啦~~
今日勁攰~~~   
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


4355
684#
發表於 07-6-26 18:19 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

好少河....咁夜...噃....
[quote]
cheungmp 寫道:

去做野呀~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
685#
發表於 07-6-26 18:20 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

我仔唔肯唱又唔肯跳舞比我睇 ...所以我星期四會返學校睇

到時見....
你想唔想攞返套"死亡筆記"呀
rubyngan 寫道:
小桃

你周四會唔會返去睇 音樂進修班 最後一堂呀
亞女諗日返來..一路行一路表演比我睇..又唱歌又跳舞...好開心甘...正好 MP 所講...跳女仔舞..

我諗住返去睇下   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
686#
發表於 07-6-26 18:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec,

死啦~~~我仲有好多未做.....     
Cassey 寫道:
好少河....咁夜...噃....
[quote]
cheungmp 寫道:

去做野呀~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
687#
發表於 07-6-26 18:24 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[size=xx-large]嘩~~~
不可思議~~~~十張~~~好利害~~~恭喜恭喜~~~ Cyrus  

              
oscarmama 寫道:
哇~~~ 恭喜恭喜~~~ Cyrus          

[quote]
heiheikeikei 寫道:
cryusmom,

哇~~~ 恭喜呀~~~ Cyrus  真叻~        [quote]
小桃兒 寫道:
cyrusmom,

Congratulations to Cyrus!      

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         
[/quote][/quote]

Rank: 4


889
688#
發表於 07-6-26 18:27 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

各位媽咪,

你們有冇人比左7月份車費又想withdraw翻呀? 我今天就做左啦, 返3日要比半個月車費真係好唔底, 所以我決定囉翻張票, 好彩褓姆姨姨還未交上公司.      

Rank: 4


889
689#
發表於 07-6-26 18:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom,

恭喜哂! 要以你仔仔為榜樣至得.         

Rank: 5Rank: 5


1246
690#
發表於 07-6-26 18:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Hold on.  Just check with Cyrus, he has nine certificates only up to today.  Anyway, thanks for your congratulation.

Rank: 4


889
691#
發表於 07-6-26 18:39 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

leona,

你仔仔好翻d未呀?

[size=xx-large]祝所有小朋友身體健康![size=xx-large]開開心心放暑假!

Rank: 5Rank: 5


4355
692#
發表於 07-6-26 18:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mj,

我想問下係唔係要簽回條訂九月校車....我有簽....但乜要交支票咩.....回條有無寫
校車ee彈返回頭叫我開支票噃....   

kec
MyJade 寫道:
各位媽咪,

你們有冇人比左7月份車費又想withdraw翻呀? 我今天就做左啦, 返3日要比半個月車費真係好唔底, 所以我決定囉翻張票, 好彩褓姆姨姨還未交上公司.      

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
693#
發表於 07-6-26 18:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Kec,

你點睇回條架, 要比留位費, 張支票可以寫期票至30/7/07
[quote]
Cassey 寫道:
mj,

我想問下係唔係要簽回條訂九月校車....我有簽....但乜要交支票咩.....回條有無寫
校車ee彈返回頭叫我開支票噃....   

kec

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
694#
發表於 07-6-26 18:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

定d黎~~定d黎~~可能有人攞錯左
如果真係冇就等派番之後 email 一份比你啦
oscarmama 寫道:
hhkk

我尋日都以為係,點知今日老師叫佢翻黎揾吓 :-x ,佢話問過d同學都吾見....唉.......

連份卷深定淺都吾知

我叫佢聽日翻學再揾,如果真係揾吾到,就請你哋高抬貴手e-mail份俾我

[quote]
heiheikeikei 寫道:
osmm,

會唔會漏咗係學校??[quote]
oscarmama 寫道:

o仔唔見咗份中文卷......我連份卷一面都見吾到......有無人見過我仔份卷..     ...
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


3537
695#
發表於 07-6-26 18:56 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

請問你地講緊個音學長會,係咪放學後果個音樂進修班
ge event 黎架?
cheungmp 寫道:
rn,

我仔唔肯唱又唔肯跳舞比我睇 ...所以我星期四會返學校睇

到時見....
你想唔想攞返套"死亡筆記"呀
[quote]
rubyngan 寫道:
小桃

你周四會唔會返去睇 音樂進修班 最後一堂呀
亞女諗日返來..一路行一路表演比我睇..又唱歌又跳舞...好開心甘...正好 MP 所講...跳女仔舞..

我諗住返去睇下   
[/quote]
Friends are the sunshisne of my life~~

Thanks for brightening my world with
the warmth of your friendship !!

Rank: 5Rank: 5


3382
696#
發表於 07-6-26 19:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Cryusmum,.



Cryus 你至叻! [quote]
      
gif[/img][img align=left]_455.gif[/img]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
697#
發表於 07-6-26 20:08 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

9s,

係呀...冇你份     
[quote]
nice1314 寫道:
mp,

請問你地講緊個音學長會,係咪放學後果個音樂進修班
ge event 黎架?

Rank: 5Rank: 5


2114
698#
發表於 07-6-26 20:29 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp,

講明係師奶乓團...就更係 靚太啦
娥姐既口頭嬋係:[我唔駛亞仔讀書好叻..合格就得....只要讀得開開心心, 健健康康 就得]


[quote]
cheungmp 寫道:
rn,

我冇睇電視好耐....唔知你講咩 tim   
小桃話佢唔係希拉妮...咁我係咪娥姐呀 娥姐....娥姐...係咪成日ee娥娥架.. ...靚唔靚架
  

Rank: 5Rank: 5


2114
699#
發表於 07-6-26 20:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp

吓..乜唔係游多d 好d 架咩...甘...2日/ week 好嗎...我都想比佢keep 住 游成年...睇下暑假個情況先
[quote]
cheungmp 寫道:
rn,

嘩~~~每星期游 3-4日      會唔會太多呀....做運動要持之以恆, 唔係谷喎......我仔都係keep住游一年先至明顯見佢身體壯左     

Rank: 5Rank: 5


2114
700#
發表於 07-6-26 20:34 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom

吓..亞女報錯料...d囡講野真係要打折
你打個 9折..都恨死隔離     
CyrusMom 寫道:
Hold on.  Just check with Cyrus, he has nine certificates only up to today.  Anyway, thanks for your congratulation.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖