關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3218
661#
發表於 06-11-10 20:30 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

層樓仍未供完...我估大約有5年拉!我打算比我退休住! 哈哈.我住係屯門碼頭,環境真係好好.出長沙灣35分鐘左右,都可accept.不過我打算遲幾年在市區買間細細地二手屋仔,但係遲d先算. 我個囡囡無學琴,個琴係我.

agneshwh 寫道:
其實你屯門層樓供完未?妳可以考慮租住先囉!妳係咪喺九龍返工?如果係就更加要搬啦,亞女又要搭咁遠車返學!不過,呢D只係我嘅諗法啫!如果妳唔知個琴放響邊,可以放嚟我屋企,我都想買琴! (講笑咋!)咁kitty有冇學琴?


[quote]
Kittymummy 寫道:
吾只係呢d.你知我住得遠,又無能力買市區樓,又細又貴.如果住市區,我屋企又有好多嘢.個琴又吾想賣,但又吾知放係邊!但我好想比佢讀開平. 都好煩!

Rank: 5Rank: 5


1178
662#
發表於 06-11-10 21:48 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

9/11 零晨1:30入到e院,即刻推咗落產房,未夠1hr就生咗! (姑娘仲話點解咁遲入院,我都唔知咁就係陣痛! )都ok,順產,可能已經第3胎,唔係咁痛啦!
今晚已經返了屋企。不過bb就比我用肛探時弄損肛門流血,e院驚其它原因,留佢响e院觀察~ 真慘 :cry:

Rank: 4


506
663#
發表於 06-11-10 22:09 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

曄!恭喜晒又添丁! 唔見咗妳都估度,今日問Alki,Thomas mammi 係咪去咗生BB,仲話唔知! 第3胎真係生得超快!! 但點解咁快出院?妳喺邊間e院生呀?我上年生細女就住足一個星期,仲要我自己堅持出院!

2fungs 寫道:
9/11 零晨1:30入到e院,即刻推咗落產房,未夠1hr就生咗! (姑娘仲話點解咁遲入院,我都唔知咁就係陣痛! )都ok,順產,可能已經第3胎,唔係咁痛啦!
今晚已經返了屋企。不過bb就比我用肛探時弄損肛門流血,e院驚其它原因,留佢响e院觀察~ 真慘 :cry:
  

Rank: 4


506
664#
發表於 06-11-10 22:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

屯門碼頭我好多年前都去過,環境真係幾好,又近沙灘,又可BBQ!橫掂屋企有琴,點解唔比kitty學琴?



[quote]
Kittymummy 寫道:
層樓仍未供完...我估大約有5年拉!我打算比我退休住! 哈哈.我住係屯門碼頭,環境真係好好.出長沙灣35分鐘左右,都可accept.不過我打算遲幾年在市區買間細細地二手屋仔,但係遲d先算. 我個囡囡無學琴,個琴係我.

Rank: 5Rank: 5


3218
665#
發表於 06-11-11 00:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

kitty話無興趣,我都明白.如果有,都係自己教....以前讀完書走去教琴一個月,無鬼悶.真係興趣同教人係兩樣嘢![quote]
agneshwh 寫道:
屯門碼頭我好多年前都去過,環境真係幾好,又近沙灘,又可BBQ!橫掂屋企有琴,點解唔比kitty學琴?


Rank: 5Rank: 5


3218
666#
發表於 06-11-11 00:35 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs,恭喜你生左細細b,我祝你同亞b身體健康.bb聰明醒目.     
2fungs 寫道:
9/11 零晨1:30入到e院,即刻推咗落產房,未夠1hr就生咗! (姑娘仲話點解咁遲入院,我都唔知咁就係陣痛! )都ok,順產,可能已經第3胎,唔係咁痛啦!
今晚已經返了屋企。不過bb就比我用肛探時弄損肛門流血,e院驚其它原因,留佢响e院觀察~ 真慘 :cry:

Rank: 4


506
667#
發表於 06-11-12 18:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs:
妳個細b出院未呀?屋企咁多細路,凑唔凑得掂呀?加油!努力!

Rank: 5Rank: 5


1178
668#
發表於 06-11-12 21:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

BB仲响e院呀!觀察過係冇問題,今天開始比奶佢吃,吃得唔理想,鬼咩!生出來剛學好吃人奶,next day就入咗icu唔比吃奶,要吊x水,今日唔多願吃奶,可能未適應得到,姑娘話明天再吃得唔好就要吊糖水,又驚佢吃唔好會出黃疸....好內疚,好唔開心,我又上奶好痛,pump唔出,昨晚好難捱,痛咗成晚,今日好明顯冇昨天咁谷奶,我2-3hrspump一次奶,都驚會收奶...好煩

Rank: 4


506
669#
發表於 06-11-13 19:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy / 2fungs:
親子旅行妳地去唔去?

Rank: 4


506
670#
發表於 06-11-13 19:14 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

請問中文'快樂寫字詞' P.20 '別人' 下面空白嗰幾行駛唔駛寫?如要寫,寫D嘜?之前,試過有D頁數又係下面有幾行空白,問亞女寫嘜,佢話唔駛寫,但之後,老師又要佢寫返!唉!都唔知佢上堂係咪發夢?

Rank: 5Rank: 5


3218
671#
發表於 06-11-13 22:21 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我去呀,你呢?
agneshwh 寫道:
Kittymummy / 2fungs:
親子旅行妳地去唔去?

Rank: 5Rank: 5


3218
672#
發表於 06-11-13 22:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

寫詞...中國,姓氏,胡,不,也.
kitty話依家坐第一個位, 吾知之前係吾係發夢...!?
你拿左校服未?
agneshwh 寫道:
請問中文'快樂寫字詞' P.20 '別人' 下面空白嗰幾行駛唔駛寫?如要寫,寫D嘜?之前,試過有D頁數又係下面有幾行空白,問亞女寫嘜,佢話唔駛寫,但之後,老師又要佢寫返!唉!都唔知佢上堂係咪發夢?

Rank: 4


506
673#
發表於 06-11-13 22:34 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我仲15/16,如果去,又要帶埋個細女,會好辛苦!但Alki又話想去!


[quote]
Kittymummy 寫道:
我去呀,你呢?[quote]
agneshwh 寫道:
Kittymummy / 2fungs:
親子旅行妳地去唔去?[/quote

Rank: 5Rank: 5


3218
674#
發表於 06-11-13 22:37 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

你去拉,細女可吾可以由印印姐姐照顧住先?[quote]
agneshwh 寫道:
我仲15/16,如果去,又要帶埋個細女,會好辛苦!但Alki又話想去!


Rank: 4


506
675#
發表於 06-11-13 22:41 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

頭先我問佢,叫佢諗清楚寫D嘜嘢字,冇理由唔駛寫!跟住,佢先話老師叫寫D佢地覺得深又唔識嘅字,真係比佢激死!!
我完全唔記得今日要攞校服,Alki 今日返嚟叫我比$20佢聽日攞校服,我先記得。妳攞咗未呀?
[quote]
Kittymummy 寫道:
寫詞...中國,姓氏,胡,不,也.
kitty話依家坐第一個位, 吾知之前係吾係發夢...!?
你拿左校服未?[quote]

Rank: 4


506
676#
發表於 06-11-13 22:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

可以就可以,不過,平時返工已經好少時間陪佢,如果,放低佢係屋企,會好內疚!上次暑假,放低細女,同alki去咗旅行5日,到依家仲內疚!! 但又想同Alki去,同D同學仔玩吓,好矛盾!


[quote]
Kittymummy 寫道:
你去拉,細女可吾可以由印印姐姐照顧住先?[quote]

Rank: 5Rank: 5


3218
677#
發表於 06-11-13 22:59 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

帶細妹一齊去,只要帶士的車應該吾會太辛苦.最多我幫手照顧細妹.一年一次,大家都開心!

Rank: 5Rank: 5


3218
678#
發表於 06-11-13 23:01 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我攞咗拉.不過好重.比$20佢聽日攞校服?你落左好多deposite ?[quote]
agneshwh 寫道:
我完全唔記得今日要攞校服,Alki 今日返嚟叫我比$20佢聽日攞校服,我先記得。妳攞咗未呀?

Rank: 4


506
679#
發表於 06-11-13 23:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈!哈!我都想只比$20。個傻妹上次度校服,比$40佢就跌咗$20在書包內,老師話下次攞校服先比返$20,佢咪成日記住攞校服要比$20,服未?

Kittymummy 寫道:
我攞咗拉.不過好重.比$20佢聽日攞校服?你落左好多deposite ?[quote]
agneshwh 寫道:
我完全唔記得今日要攞校服,Alki 今日返嚟叫我比$20佢聽日攞校服,我先記得。妳攞咗未呀?

Rank: 5Rank: 5


3218
680#
發表於 06-11-13 23:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

哈哈.記得星期五要換校服.不過吾知明天是否仍在學校攞?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖