關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


304
661#
發表於 06-10-5 10:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
露絲 寫道:
2000,

唉~~~而家先有時間上網    好累呀....



hi 露絲
如果你太夜, 又或者好累, 唔駛急住上 bk 話比我地聽關於小朋友食飯d野架, 早d瞓啦, 身體要緊呀.    
^_^

Rank: 4


588
662#
發表於 06-10-5 12:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
663#
發表於 06-10-5 12:23 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
664#
發表於 06-10-5 12:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

聽晚中秋節喎, 妳地會去邊度玩呀 ?  

Rank: 4


588
665#
發表於 06-10-5 12:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
666#
發表於 06-10-5 13:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

唔好意思, 原來昨晚你打過電話比我呀. 我個手提放咗係手袋到聽唔到, 今朝先知道, 有 mud 幫到你呀 ?
  
^_^

Rank: 4


554
667#
發表於 06-10-5 13:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

重未搵到呀!

我yesterday見到個外籍老師呀~~~~~是男的.....不過是黑人黎架....唔知有冇認錯呢?     小息d小朋友是同佢一起玩的.
露 絲 :-)

Rank: 4


554
668#
發表於 06-10-5 13:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

多數在家囉.....想同大仔默書(由上個星期講到而家....唉)
個大仔好'之'柔架....無佢乎 :evil:

可能BBQ

你地呢?
露 絲 :-)

Rank: 4


588
669#
發表於 06-10-5 13:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

   我尋晚冇打過電話俾妳呀 !

Rank: 4


588
670#
發表於 06-10-5 13:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
671#
發表於 06-10-5 13:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
你試下d 光碟呀!   我有一隻認唔到個exe file, 所以我打電話去問咗, 佢地都教咗我啦~~

Matthew報禁多course....累唔累呀?  玩定學野架?

我幫對仔報咗足球班(暑假學開架 ), 逄星期日8:30-10:00.

遲d先幫細仔報返學鋼琴....佢之前學咗差不多1年, 之後太多課外活動, 所以停咗.

話時話細仔都幾有天份架, 在幼稚園分享表演時, 老師讚佢好叻, 所以我會再燃燒返佢d 鋼琴細胞架....     
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

我都係買左胖胖豬, 課外活動淨係收左 "專注力班" 咋, 不過我同佢係出面都有報其它 COURSE  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
672#
發表於 06-10-5 13:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

多謝你的關心呀~~

我發覺同1b班的感情深咗, 個日唔去都唔放心, 不過今日有d事要做及好累, 所以冇去做義工.
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
2000,

唉~~~而家先有時間上網    好累呀....



hi 露絲
如果你太夜, 又或者好累, 唔駛急住上 bk 話比我地聽關於小朋友食飯d野架, 早d瞓啦, 身體要緊呀.    
露 絲 :-)

Rank: 4


554
673#
發表於 06-10-5 13:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy ,

我部腦run 唔到隻好耐以前的數學光碟, 我上網想download d software, 正極都正唔到, 所以未晚了訓囉... [quote]
B珠Mummy 寫道:
露絲,

做乜咁夜都未訓?

課外活動收
露 絲 :-)

Rank: 4


554
674#
發表於 06-10-5 14:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

唔好幫個囡報禁多呀? 好累架∼∼

我而家會報d興趣班....玩下...relax下...佢地喜歡的course.   至於d學術性會下期先報, 比d甜頭佢地開心下先, 唔好以為返學正係讀書還有好多野玩,禁佢地會無禁辛苦, 會好愛間學校, 讀書便唔會禁抗拒架啦∼∼∼       

始終小朋友的手指未可以禁靈活寫好d字, 及還未能完全適應間小學既regulations, 唔多唔小都在抗爭緊d野(心理上), 所以我地要幫幫佢地囉...  佢地會有取捨, 等佢地心裏有數>>>知道邊到好處多d, 禁佢地會傾向邊便多d.  自然...就喜歡間小學架啦....  
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

綽琳.....今日好精神無曬事...唔見好累個樣...不過今日說話多咗...唔係好專心吃飯...d飯吃唔曬...正咗好多飯呀~~

(今日1b又得我睇ja...d家長唔得閒來啦~~我就黎認得出邊個打邊個啦    )


dear 露絲
唔該哂
我個女食飯不嬲都好慢架, 又唔專心, 所以我都擔心佢唔夠時間食, 同埋d飯凍哂冇益. 我個女昨晚都有同我講話見到你, 同埋得你一個睇佢地食飯咋, 你就好啦, 我幫個女報咗兩個課外活動, 兩個都抽唔到, 不過我而家唸緊幫唔幫個女報另外d活動, 但我又驚佢 handle 唔到, 你地點睇呀, 應唔應該比佢參加課外活動呢? [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
675#
發表於 06-10-5 14:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

而家<<惠康>>有d新的光碟出咗, 可去看看, 幾好架...

eg.A) 好孩子....德育成長路之(1) 勇氣 . 同情心 (2)毅
           力 .    立志
      B) jayjay飛機仔...想念好朋友, 飛越高山, 齊齊大變      
           身,  失 去了朋友.............
     C) 中國發明多面體.....(好多同常識有關)  好過睇書(有
            畫面有聲音...易明d)


  
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
676#
發表於 06-10-5 14:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

   我尋晚冇打過電話俾妳呀 !


Matthew_媽咪
咦!咁奇怪, 我個手機 show 咗 04-10-06  20:56
Matthew 末接來電喎, 唔緊要啦.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
677#
發表於 06-10-5 14:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
露絲 寫道:
yoballma,

唔好幫個囡報禁多呀? 好累架∼∼

我而家會報d興趣班....玩下...relax下...佢地喜歡的course.   至於d學術性會下期先報, 比d甜頭佢地開心下先, 唔好以為返學正係讀書還有好多野玩,禁佢地會無禁辛苦, 會好愛間學校, 讀書便唔會禁抗拒架啦∼∼∼       

始終小朋友的手指未可以禁靈活寫好d字, 及還未能完全適應間小學既regulations, 唔多唔小都在抗爭緊d野(心理上), 所以我地要幫幫佢地囉...  佢地會有取捨, 等佢地心裏有數>>>知道邊到好處多d, 禁佢地會傾向邊便多d.  自然...就喜歡間小學架啦....  
[quote]


露絲
係呀! 我都想同佢剩係報 - 魔術, 因為佢都好鍾意魔術. 可以等佢輕鬆d, 等佢知道學校唔係剩係得讀書, 仲有其他好玩嘅野, 希望可以令佢鍾意返學, 不過唔知仲有冇位呢, 個班幾時開始呀?   
^_^

Rank: 4


588
678#
發表於 06-10-5 15:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
679#
發表於 06-10-5 15:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

Thanks !    等我去 look look 先 .


露絲 寫道:
Dear all,

而家<<惠康>>有d新的光碟出咗, 可去看看, 幾好架...

eg.A) 好孩子....德育成長路之(1) 勇氣 . 同情心 (2)毅
           力 .    立志
      B) jayjay飛機仔...想念好朋友, 飛越高山, 齊齊大變      
           身,  失 去了朋友.............
     C) 中國發明多面體.....(好多同常識有關)  好過睇書(有
            畫面有聲音...易明d)


  

Rank: 3Rank: 3


304
680#
發表於 06-10-5 16:30 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
我都想知 "魔術" 仲有冇位呀 ? 如果妳地知可唔可以話埋俾我知道呀 !

Matthew 媽咪



我啱啱打電話去問咗, 佢地話仲有位, 不過一定要明天前回學校交費用, 因10月10日 開始 , 馮星期二 (3:15 - 4:15)
另外要致電以下留位 :
tel : 26057155  廖姑娘   
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖