- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
yoballma,
唔好幫個囡報禁多呀? 好累架∼∼
我而家會報d興趣班....玩下...relax下...佢地喜歡的course. 至於d學術性會下期先報, 比d甜頭佢地開心下先, 唔好以為返學正係讀書還有好多野玩,禁佢地會無禁辛苦, 會好愛間學校, 讀書便唔會禁抗拒架啦∼∼∼
始終小朋友的手指未可以禁靈活寫好d字, 及還未能完全適應間小學既regulations, 唔多唔小都在抗爭緊d野(心理上), 所以我地要幫幫佢地囉... 佢地會有取捨, 等佢地心裏有數>>>知道邊到好處多d, 禁佢地會傾向邊便多d. 自然...就喜歡間小學架啦....
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,
綽琳.....今日好精神無曬事...唔見好累個樣...不過今日說話多咗...唔係好專心吃飯...d飯吃唔曬...正咗好多飯呀~~
(今日1b又得我睇ja...d家長唔得閒來啦~~我就黎認得出邊個打邊個啦 )
dear 露絲
唔該哂
我個女食飯不嬲都好慢架, 又唔專心, 所以我都擔心佢唔夠時間食, 同埋d飯凍哂冇益. 我個女昨晚都有同我講話見到你, 同埋得你一個睇佢地食飯咋, 你就好啦, 我幫個女報咗兩個課外活動, 兩個都抽唔到, 不過我而家唸緊幫唔幫個女報另外d活動, 但我又驚佢 handle 唔到, 你地點睇呀, 應唔應該比佢參加課外活動呢? [/quote] |
|