關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
661#
發表於 06-4-27 12:52 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
我有化開妝架,不過係淡妝習慣左已經有好耐
我訓得大概5個鐘到,12:00上床5點幾起身,已經變成鐵人,5點幾起身煮飯比大仔帶飯,繼續煮早餐比佢食,跟著叫細囡起身,再預備早餐比佢食,再攪自己裝身,大約7:00出門口
但係仲我好精神上班,由於好多年大概9前年到大仔返小學一年級時搭校車要6:45上車,只係由則魚涌返北角都要咁早,所以一直要早起身到keep現在

Rank: 5Rank: 5


1245
662#
發表於 06-4-27 13:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/12/13/160348.gif[/img]嘩 好羡慕你對仔女喔 佢地有個咁好既媽媽,不過咁早搭校車,點解唔索性自己帶埋佢番學呢 ? 我遲D
都諗住自己帶囡囡番小學,我都知好早而我又番10點,不過,佢
放學已經要自己搭校車番嫲嫲到,我想自己帶佢番學,我可以
接觸到佢同學&學校,好似放心D卦。不過搭校車都有好處,一
站過唔駛轉來轉去,落雨都無咁煩。但真係好早喔 ~~~
(*~*)
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
663#
發表於 06-4-27 13:54 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
我唔知道係到時選到邊間小學,但你要注意小學要返好早上堂,
我囡囡9月開學就要返7點半

Rank: 5Rank: 5


1245
664#
發表於 06-4-27 16:23 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘻嘻~~~ 係呀~~~ 到時你會可能會係北角區朝朝見到
一大一細 ... [img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-097.gif[/img]... 你都可以咁偉大晨早起身COOKING比
囝囝,我都要向你好好學習 ~~~[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-020.gif[/img]~~~請多多指敎
我一定會努力做個好媽媽,唔好咁容易動氣,溫柔D[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202045.gif[/img]因為我想囡囡做個溫柔既女孩子
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
665#
發表於 06-4-27 16:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
因為囝囝成日話學校飯盒好難食,所以咪煮o羅

Rank: 5Rank: 5


1245
666#
發表於 06-4-27 16:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

對唔住呀anna_gigi , 我唔記得咗你個囡囡將會讀邊間小學   我d記性真係差,請你饒恕我丫      
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
667#
發表於 06-4-27 16:38 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
點呀又到你啦揀邊間小學,有心水未

Rank: 5Rank: 5


2769
668#
發表於 06-4-27 16:55 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
係北角循道上午校,不過下一年轉全日制
阿囝最近講比我聽佢而家間中學,現時考第一果個佢以前識得,我問佢點識,原來係讀同一小學同級唔同班,都係循道

Rank: 5Rank: 5


1245
669#
發表於 06-4-27 17:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

14網心水都定咗嘉諾撒,但12網經你上次提點後(跨區最好只填一間)而家都拿不定主意,又想佢入marymount,但又驚佢
(我)讀唔掂,因我d英文唔係好得,驚敎佢唔到仲比大壓力佢添。 又想揀st. james睇過視學報告好似幾好,校風都聽講
唔錯,不過就升中男仔著數d,都幾多派去brand 1。 所以呢
[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201606.gif[/img]
加上聽講因我囡囡讀緊嗰間係同一機構既幼兒園,所以入後者
機會都會大d(聽講),但個心又好想試marymount,但真係好
渺茫 ... ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
670#
發表於 06-4-27 17:24 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna,

hehe 似乎 tina 今日又放咗假喎,
次次你上到嚟bk 佢就唔等閒,到佢狂call你,
又到你唔得閒 ... [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202244.gif[/img] ... 你地好似係到玩緊hide & seek 咁
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
671#
發表於 06-4-27 17:25 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

大家好啊... 我今朝上左成日都上唔到bk, 臨收工先上到ja. 你地已經傾左咁多啦. anna_gigi, 你真係好媽媽, 咁早起身cook早餐啊, 我地屋企都無食早餐的習慣, 大女朝朝飲支奶就返學了. 細女就飲完奶之後有d面包食.

Rank: 5Rank: 5


1245
672#
發表於 06-4-27 17:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201949.gif[/img]真係日頭唔好講人 ...
       你好呀tina[img align=right]http://my.so-net.net.tw/waternene/D/02/D2-075.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
673#
發表於 06-4-27 17:41 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

我無放假, 只不過上唔到ja...       唔知點解呢...
我租左樓la. 大坑, 便d果間. but要自己整囉. 原本個業主話唔要d傢私, 叫agent幫佢搵人掉左佢, 宜家又話要返喎, 仲要叫我借地方俾佢放啊, 而且我又答應左, 係唔係好傻啊... 我同佢租屋, 仲要俾地方佢放野, 又無俾返租我. 因為我響九龍有個工廠大廈, 未租出去, 我初初諗住便d租俾佢放野, 每個月收返佢$2000, but佢就話貴, 唔租, 宜家又求我可唔可以借俾佢放. but我又無要求佢要減租喎, 咁係唔係好傻啊.

Rank: 5Rank: 5


2238
674#
發表於 06-4-27 17:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

       收工未啊.

Rank: 5Rank: 5


1245
675#
發表於 06-4-27 17:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘩原來tina 係地產業都有一手喎
好利害喔 ~~~~ 收工了 聽日再傾過
88
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
676#
發表於 06-4-28 09:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

唔好咁講la. 我都想啊. 哎..... 又唔過我既, 即係唔係我架la. 係我老公家族架....    

Rank: 5Rank: 5


2238
677#
發表於 06-4-28 09:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨啊.....

Rank: 5Rank: 5


2769
678#
發表於 06-4-28 10:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨各位媽咪
今朝好大雨啦,淋到我同我囡對鞋襪濕淋淋,好鬼咁唔舒服,尼個天氣真麻煩

Rank: 5Rank: 5


1245
679#
發表於 06-4-28 10:50 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早晨呀兩位~~~

        有d雨咁la,可能我地番得晏,所以無咁大雨,不過
我都同囡囡著咗對rain boot 嘻嘻新年big sale嗰陣買
定比佢summer 著,話之佢落幾大都無有怕,不過就好
多野要攞,又rain coat 又番學鞋, 但對boot 咁覯
著得一兩次又唔底,所以攞重d都無計   
*我係一個傻瓜媽咪,仲有三頭六臂添*
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
680#
發表於 06-4-28 15:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk, anna_gigi,

呢2日好鬼死忙啊. 我都唔得閒上bk, 上得來又差唔多收工. 我明天先落大訂, 收key. 今晚又要約個agent上去睇下間屋有咩整, 講返俾個裝修師傅聽. 好忙啊...

emiluihk,
你就好啦, 返10點, 可以送阿女返學, 呢2日d天氣真係變幻無常啊, 我同細女已經中左招, 有小小流鼻涕. 好驚啊, 因為我今個星期六要同阿大女返鄉下拜山. 唔想病啊...      

anna_gigi,

我5月3日可以去參觀軒官小學啊, 到時返來再問你野啦...      
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖