關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7553
661#
發表於 05-11-16 16:39 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我就係整得太多野...仲要搵 鍚紙包住一舊舊...諗住可 keep 耐d ...但就唔記得帶牙籤,所以我女費事變左最特出果個,所以佢情願唔食,果日好似仲帶左一包蝦條仔...以後求求其其算 la ~
winwin323 寫道:
kitty,
嘩~ 妳整咁多野比囡囡去旅行食, 我好慚愧, 只係諗住比d三文治算數

田雞死左唔識郁gar la, 神經反射jar, 最多咪買番黎放入雪櫃雪一陣先洗啦, 包佢唔郁

我個女學小提琴都唔知佢拉咩鬼, 好嘈 :-|
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
662#
發表於 05-11-16 16:43 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
你女女學左幾耐呀?
我女學左四堂就話唔想學,尋日是第五堂,我叫佢學埋呢期先決定囉..佢好鬼懶 !
你女女係咪學校學呀?幾錢堂 ?

minnie,
我怕涷 jei ..而且我訓唔慣生保床,所以我費事成晚係度"冷得我謄謄陣呀"好慘架 !   
又唔知佢地個沖涼個爐掂唔掂喎...
我比較多心d ..
不過一家人去就一定好開心~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
663#
發表於 05-11-16 16:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

你準備咩食物比囡囡果日食呀?
winwin323 寫道:
HIN_bb,
我囡囡去北潭涌度假營

Rank: 5Rank: 5


3883
664#
發表於 05-11-16 16:45 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

宿營, 今晚同老公商量吓.

我都來講吓今晚吃咩送

煎倉魚, 炒小棠菜
想煲綠豆, 意米, 蓮藕, 排骨湯, 不過要放入真空煲, 明晚先有得飲.

或者牛丸煲小棠菜湯, 都算有湯水, 有菜有湯, 好唔好呀

Rank: 6Rank: 6


7553
665#
發表於 05-11-16 16:47 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
我就係試過中招,so 先咁驚 !
話說在 n年前,我聽老人家講話 bb 食田雞粥好呀,我咪買囉...
嘩 !返黎洗...洗洗下,嘩 !郁 0既 ...嚇到我心都雜埋...以後咪攪...聽你講急涷我就唔怕 !
winwin323 寫道:
kitty,
嘩~ 妳整咁多野比囡囡去旅行食, 我好慚愧, 只係諗住比d三文治算數

田雞死左唔識郁gar la, 神經反射jar, 最多咪買番黎放入雪櫃雪一陣先洗啦, 包佢唔郁

我個女學小提琴都唔知佢拉咩鬼, 好嘈 :-|
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
666#
發表於 05-11-16 16:52 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty,
佢都學左成5堂, 都唔知佢啦咩, 佢話仲想學, 不過我唔想比佢繼續學, 佢講講下又話想學長笛, 真係.....唉~ 都唔知佢諗咩 :-|

學校學$90/堂, 1對4, 我覺得人太多, 學唔到d咩野, 睇定d先報下一期

kitty~ 我前2年去鯉魚門度假村都好凍gar, 但係我地夜晚訓都開冷氣, ok wow, 唔凍gar, 訓得著wow, 咪咁all gor, 咩都試下玩下嗎
   

Rank: 6Rank: 6


7553
667#
發表於 05-11-16 16:52 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

minnie,
我就今朝煲左湯 la . 猴頭姑青紅蘿蔔西施骨湯
豉油雞翼腸仔雞蛋    油菜一碟   由於今朝已整好雞翼果d 所以一陣只整碟菜就 ok

我都好鐘意整一煲過,好方便 !
你返去仲煎魚添呀?我就好小煎 , 我懶  :
我以前返工時都是用真空煲煲定第日飲 ~仲正呀 !
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
668#
發表於 05-11-16 16:54 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
你準備咩食物比囡囡果日食呀?

懶媽媽相信賴玩阿女會掛住玩, 唔洗點食, 所以決定整d簡單食物--三文治~~就咁算啦  
   

Rank: 6Rank: 6


7553
669#
發表於 05-11-16 16:55 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin ,
我地就 $60/1堂  1對7 都ok 掛 !
長笛唔係要高年班先得咩 ?
咁你個小提琴點呀?(如果女女唔學)
我就話有細女跟尾 jei ..
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
670#
發表於 05-11-16 16:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

  
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
你準備咩食物比囡囡果日食呀?

懶媽媽相信賴玩阿女會掛住玩, 唔洗點食, 所以決定整d簡單食物--三文治~~就咁算啦   [/quote]

Rank: 6Rank: 6


7553
671#
發表於 05-11-16 17:03 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

hin_bb,
咁你呢 ?你整咩比仔仔去旅行食呀?
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
672#
發表於 05-11-16 17:04 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty,
田雞粥真係好好味gar, 不過一定要煮熟.
都話買番黎放入雪櫃雪下佢, 凍到硬晒, 咩都唔郁啦
   

Rank: 8Rank: 8


19346
673#
發表於 05-11-16 17:07 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我多數買三文治同埋小食(糖,蝦餅,香口膠)
kitty 寫道:
hin_bb,
咁你呢 ?你整咩比仔仔去旅行食呀?

Rank: 8Rank: 8


19346
674#
發表於 05-11-16 17:08 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

各位我放工啦 bye bye

Rank: 5Rank: 5


3418
675#
發表於 05-11-16 17:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty 寫道:
winwin ,
我地就 $60/1堂  1對7 都ok 掛 !
長笛唔係要高年班先得咩 ?
咁你個小提琴點呀?(如果女女唔學)
我就話有細女跟尾 jei ..

有心學真係要一對1好d, 不過算啦, 由佢玩下先啦~

佢地學校小一都可以學長笛.
長笛係我一早已經選左想佢學, 點知佢自己堅持要小提琴, 咁我咪由得佢law, 而家又話轉長笛, 一定唔可能.

如果佢唔學, 個小提琴, 我都唔知點算
   

Rank: 6Rank: 6


7553
676#
發表於 05-11-16 17:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

ok , 下次試下你個方法!
winwin323 寫道:
kitty,
田雞粥真係好好味gar, 不過一定要煮熟.
都話買番黎放入雪櫃雪下佢, 凍到硬晒, 咩都唔郁啦


hin_bb,
byebye~
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
677#
發表於 05-11-16 17:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
各位我放工啦 bye bye

明天繼續
   

Rank: 6Rank: 6


7553
678#
發表於 05-11-16 17:12 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin,
咁你個小提琴貴唔貴架 ?
學校買架 ?
一係留比 bb ~
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
679#
發表於 05-11-16 17:13 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我都走 la..大家明天請早...
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3883
680#
發表於 05-11-16 17:13 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

Kitty,我有追返你們講D嘢, 知道你同winwin都有煲湯, 呢排我都會盡量做到日日有湯飲, 剛轉天氣好燥.

係呀, 返去要煎魚, 魚係昨晚買的, 用鹽ye一晚.  剛剛才想, 滾湯都要湯底, 又要去惠康買雞湯先得, 你平時用咩湯底呀滾湯.

今早你們講太陽, 我就遇到了, 今早早出門就去惠康同我同事買波仔飯, 佢話佢屋企附近無得買, 嘩, 去到惠康人山人海,
D人買咗10幾二十份太陽, 係咁剪, 收銀又只有三行, 等到我呀, 8點半油塘仲好多, 不過我趕返工就無搞啦, 叫阿媽去, 阿媽又話唔想出街.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖