關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
661#
發表於 08-5-22 13:50 |只看該作者
應該係

原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:35 發表
補習社係1:8 or 12, cc 呢個係1:4 or 6, 所以貴d lor, 我估

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
662#
發表於 08-5-22 13:52 |只看該作者
你個間係咪都應該每日有d 畫畫ar, 整"紙"x土ar比佢地做吓, 有無戶外活動? 朝幾晚幾?
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 13:47 發表
其實唔可以咁計架,最緊要岩自己,因為每人情況不一呢,佢包LUNCH,但唔包接,咁對於我來講就無用啦因為我要人幫我去湊女


...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
663#
發表於 08-5-22 13:53 |只看該作者
我咪同佢講叫佢等吓下次機會lor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 13:43 發表

我女學校又係5-6年級先可做風紀!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
664#
發表於 08-5-22 13:54 |只看該作者
又4包孖寶, 等我都去試吓先, 我都幾鍾意食孖寶gar, 小牛蛋都好食
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 13:50 發表

其實唔近架, 要成15mins, 因我要取野比我老公, 所以順手係果永買埋, 仲掃左4包朱古力味孖寶添!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
665#
發表於 08-5-22 13:55 |只看該作者
cc

你home有無indoor swimming pool gar? 我好似之前問過, but forgot 左

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
666#
發表於 08-5-22 13:56 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:54 發表
又4包孖寶, 等我都去試吓先, 我都幾鍾意食孖寶gar, 小牛蛋都好食

我食黎當早餐, 慳返唔少, 之後食一個早餐要20元, 有時食唔晒, 咁而家孖寶$4.5攪掂啦

Rank: 8Rank: 8


17382
667#
發表於 08-5-22 13:57 |只看該作者
我岩岩再睇下,原來係包左2餐TEA的上午下午各一次,LUNCH就唔包的

原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:30 發表
ymca又唔同私營補習社, ymca有資助ma, 我估

我睇過ymca都幾好gar, $3800, 每日仲有好多唔同活動, 又有得出去參觀ar, 去玩ar, 不過我嫌長時間得滯, 對我黎講, 我有人湊, 又無謂晒呢d $ la ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
668#
發表於 08-5-22 13:59 |只看該作者
你唔飲野嗎? 我就有時自己整三文治, 返到公司附近買奶茶, 野可以唔食, 奶茶唔可以唔飲
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 13:56 發表

我食黎當早餐, 慳返唔少, 之後食一個早餐要20元, 有時食唔晒, 咁而家孖寶$4.5攪掂啦

Rank: 6Rank: 6


8125
669#
發表於 08-5-22 14:00 |只看該作者
agree

好似我比人湊bb個 friend, $6000/月, 我話咁請工人咪仲抵?? 佢話佢信唔過工人wor...囝細無辦法...

原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 01:49 PM 發表
YES呀,每樣都有其好處的,只要岩自己就OK啦


Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
670#
發表於 08-5-22 14:00 |只看該作者
咁補習社去邊度買飯盒? 飯盒都唔平wor, 小朋友又食唔晒, 好浪費
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 13:57 發表
我岩岩再睇下,原來係包左2餐TEA的上午下午各一次,LUNCH就唔包的

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
671#
發表於 08-5-22 14:02 |只看該作者
冇ga, 所以管理費先可以咁平
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:55 發表
cc

你home有無indoor swimming pool gar? 我好似之前問過, but forgot 左

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
672#
發表於 08-5-22 14:04 |只看該作者
咁等天氣熱d, friday night去你度swimming, 可以嗎?

原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 14:02 發表
冇ga, 所以管理費先可以咁平

Rank: 8Rank: 8


17382
673#
發表於 08-5-22 14:04 |只看該作者
朝9晚6,有升班補習、藝術、開心大放送(唔知咩來)、睇圖書、聽說普通話、奧運快遞、記憶班、精數班,我記得係有戶外活動的

不過又咁講,佢學唔學到野係其次啦,有D野比佢攪下囉


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:52 發表
你個間係咪都應該每日有d 畫畫ar, 整"紙"x土ar比佢地做吓, 有無戶外活動? 朝幾晚幾?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
674#
發表於 08-5-22 14:06 |只看該作者
yes, 呢樣係最重要

我諗住去康體署抽咩小領袖課程
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 14:04 發表
朝9晚6,有升班補習、藝術、開心大放送(唔知咩來)、睇圖書、聽說普通話、奧運快遞、記憶班、精數班,我記得係有戶外活動的

不過又咁講,佢學唔學到野係其次啦,但起碼唔會無所事事


...

Rank: 5Rank: 5


4210
675#
發表於 08-5-22 14:06 |只看該作者
afternoon all,
忙到死, 今日先得閒少少, 不過都係say 聲 hi

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
676#
發表於 08-5-22 14:07 |只看該作者
why not, anytime welcome welcome
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 14:04 發表
咁等天氣熱d, friday night去你度swimming, 可以嗎?


Rank: 8Rank: 8


17382
677#
發表於 08-5-22 14:07 |只看該作者
外賣,M記,總之都係飯盒,無計啦自己又湊唔到

原文章由 hoganmama 於 08-5-22 14:00 發表
咁補習社去邊度買飯盒? 飯盒都唔平wor, 小朋友又食唔晒, 好浪費

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
678#
發表於 08-5-22 14:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:59 發表
你唔飲野嗎? 我就有時自己整三文治, 返到公司附近買奶茶, 野可以唔食, 奶茶唔可以唔飲





我間cheap cheap公司有時又cheap唔晒, 雪櫃有lemon tea/蘋果綠茶同麥精供應的.

Rank: 8Rank: 8


17382
679#
發表於 08-5-22 14:10 |只看該作者
成個暑假成4-50日WOR,唔比D野佢攪下,到開學時佢會心散


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 14:06 發表
yes, 呢樣係最重要

我諗住去康體署抽咩小領袖課程

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
680#
發表於 08-5-22 14:11 |只看該作者
咁又cheap唔哂wor, 我地要自己買ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 14:09 發表





我間cheap cheap公司有時又cheap唔晒, 雪櫃有lemon tea/蘋果綠茶同麥精供應的.

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖