關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇 08-09 入讀 york o既媽咪
樓主: pearjadema
go

有冇 08-09 入讀 york o既媽咪 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


457
661#
發表於 09-6-22 21:48 |只看該作者
大家好 !  我囡囡係 york k2 啲小朋友.
係要考頭個10名先有名次架 !

[ 本帖最後由 Chincco 於 09-6-22 21:51 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3


364
662#
發表於 09-6-22 22:22 |只看該作者
原帖由 Chincco 於 09-6-22 21:48 發表
大家好 !  我囡囡係 york k2 啲小朋友.
係要考頭個10名先有名次架 !
其實我都唔太清楚個名次準則.好似我囡囡d成績好過上次.A和VERY GOOD多過上次好多.但個名次退了6名.都唔知點解?

Rank: 3Rank: 3


457
663#
發表於 09-6-23 09:19 |只看該作者
原帖由 minejoujou 於 09-6-22 22:22 發表
其實我都唔太清楚個名次準則.好似我囡囡d成績好過上次.A和VERY GOOD多過上次好多.但個名次退了6名.都唔知點解?




以我所知, 除左按考試成績 (因為好多小朋友都考得好好) , 仲要睇埋小朋友平日上堂啲表現, 仲有小朋友有無參加親子活動等......
我囡囡係K1下學期插班架, 我當時以為佢會考到前幾名, 因為佢都差不多全部A, 但最後連名次都無. 升到上K2, 上學期囡囡考第5,  今個學期竟然考到第3名,  我真係開心到死呀. 因為我囡囡係12月中出世啲細B, 所以我哋特別高興. 唔洗灰心, 大家一齊努力啦 !

[ 本帖最後由 Chincco 於 09-6-23 09:25 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1139
664#
發表於 09-6-23 12:28 |只看該作者
你好 Chincco,

好多謝你既意見....  我都知好睇佢平日既表現..  至閉我囡囡成日上堂遊魂呢...   我果個都係細女十月出世, 而家放假我都keep住俾佢做功課, 我驚佢放散個心.. 到開學我仲死....


原帖由 Chincco 於 09-6-23 09:19 發表




以我所知, 除左按考試成績 (因為好多小朋友都考得好好) , 仲要睇埋小朋友平日上堂啲表現, 仲有小朋友有無參加親子活動等......
我囡囡係K1下學期插班架, 我當時以為佢會考到前幾名, 因為佢都差不多全部A, 但最後 ...

Rank: 3Rank: 3


457
665#
發表於 09-6-23 12:57 |只看該作者
原帖由 pcdogxx 於 09-6-23 12:28 發表
你好 Chincco,

好多謝你既意見....  我都知好睇佢平日既表現..  至閉我囡囡成日上堂遊魂呢...   我果個都係細女十月出世, 而家放假我都keep住俾佢做功課, 我驚佢放散個心.. 到開學我仲死....


...




你有無比小朋友學畫畫呀 ? 我囡囡3歲半開始畫, 每堂上一個半鈡. 一來可以訓練吓專注力, 二來可以練吓手仔小肌肉. 我囡囡之前寫字勁唔得, 家吓已經好左好多. 佢哋畫到靚畫, 佢自己又有滿足感. 有時做中文功課要畫圖, 我又唔洗煩, 佢又畫得開心, 考慮吓我啲提議.

Rank: 3Rank: 3


364
666#
發表於 09-6-24 12:24 |只看該作者
我都唸住俾我個囡學畫晝.只不過兩星期無返學.叫佢寫中文字.花.草.數字等.佢已經唔記得.唔記得唔緊要.最大問題係佢既態度.話好累.無心機.望住張紙發夢.

Rank: 5Rank: 5


1139
667#
發表於 09-6-24 13:10 |只看該作者
有呀..   佢3歲已經開始學畫畫喇.....  老師都話佢有時唔專心.. 但係一專心就畫得好好..   佢寫字就冇問題..  而家揸筆都好好...    不過專注力就好似冇乜放進..

原帖由 Chincco 於 09-6-23 12:57 發表


你有無比小朋友學畫畫呀 ? 我囡囡3歲半開始畫, 每堂上一個半鈡. 一來可以訓練吓專注力, 二來可以練吓手仔小肌肉. 我囡囡之前寫字勁唔得, 家吓已經好左好多. 佢哋畫到靚畫, 佢自己又有滿足感. 有時做中文功課要畫 ...

Rank: 3Rank: 3


457
668#
發表於 09-6-24 13:13 |只看該作者
d 小朋友就係咁架啦 ! 所以有時都無辦法, 有d 錢真係要比人賺架啦 ! 向外面對住外人d態度又會好d.
或者你試吓同佢玩寫字比賽, 我同大囡都係咁架, 有時我會扮唔識寫, 叫佢教我寫............
你可以將個字分開幾part,叫佢砌返個字, 好似好"草"字, 你將佢分成三part,叫佢砌返個字, 有趣味d啲話, 佢哋會有心機d架, 咪單單叫佢寫字, 真係悶都悶死.

Rank: 5Rank: 5


1139
669#
發表於 09-6-24 13:16 |只看該作者
真係唔好俾佢地玩到心散...  我而家keep住每日都俾功課佢做, 扭計都唔理佢....  唔係到時返學都唔知點算...

原帖由 minejoujou 於 09-6-24 12:24 發表
我都唸住俾我個囡學畫晝.只不過兩星期無返學.叫佢寫中文字.花.草.數字等.佢已經唔記得.唔記得唔緊要.最大問題係佢既態度.話好累.無心機.望住張紙發夢. ...

Rank: 5Rank: 5


1730
670#
發表於 09-7-9 18:33 |只看該作者
hi pcdogxx,

我個細b,而家就嚟8個月la,仲係成日好扭計,嘈到我同哥哥做功課都有時被佢中斷咗

我都知學校要頭10名先有名次,兩次都無名次,所以唔知佢進步or退步,單睇成績表就有小小進步o既,但問老師,老師話同上次差唔多la,都係中上小小,我都好怕佢放假放到心散,所以而家都有返學校果d暑期班,都同平時返學d時間差唔多,不過就無功課做,放學返嚟最多同佢睇吓書,佢對寫字真係無mud心機,要捉佢先肯寫,我都好擔心佢上到L2唔知跟唔跟到,佢都係9月細B嚟o架


原帖由 pcdogxx 於 09-6-22 12:46 發表
佢上次mount車邊都有.. 今次踢左出去喇...  唉.. 睇返佢份卷其實應該冇理由唔識..  都係佢唔專心.. 老師叫佢點做佢又唔聽..  拎起支顏色筆就起勢係咁油..  所以數學果到錯晒... 激鬼死我....

阿女都係同你囝囝一樣. ...

Rank: 5Rank: 5


1139
671#
發表於 09-7-10 23:48 |只看該作者
Hi Edvychan,

可能細B扭抱, 你地唔理佢佢咪唔開心囉..   要湊兩個真係辛苦..   分身不下..

佢升左L2, 去左咩班呀?  唔知係咪全部讀返同一班定係會調既呢?  阿女讀 L2B2呀..

我都有報學校個暑期班, 不過淨係報左第 一期..  不過問極阿女都唔講學左乜..  都唔知係咪又發梗夢呢....

原帖由 Edvychan 於 09-7-9 18:33 發表
hi pcdogxx,

我個細b,而家就嚟8個月la,仲係成日好扭計,嘈到我同哥哥做功課都有時被佢中斷咗

我都知學校要頭10名先有名次,兩次都無名次,所以唔知佢進步or退步,單睇成績表就有小小進步o既,但問老師,老師話同上次差唔 ...

Rank: 5Rank: 5


1730
672#
發表於 09-7-21 10:18 |只看該作者
Hi pcdogxx,

e,mud小朋友會轉班o既咩,我唔知喎,我以為會直升上去添,你點知你囡囡轉咗去L2B2 o架?

原帖由 pcdogxx 於 09-7-10 23:48 發表
Hi Edvychan,

可能細B扭抱, 你地唔理佢佢咪唔開心囉..   要湊兩個真係辛苦..   分身不下..

佢升左L2, 去左咩班呀?  唔知係咪全部讀返同一班定係會調既呢?  阿女讀 L2B2呀..

我都有報學校個暑期班, 不過淨係報左第 ...

Rank: 3Rank: 3


160
673#
發表於 09-7-21 13:24 |只看該作者
學校派的學生證有下一學期的班號. 小囡會升上L2B, 有冇人同班呢?

原帖由 Edvychan 於 09-7-21 10:18 發表
Hi pcdogxx,

e,mud小朋友會轉班o既咩,我唔知喎,我以為會直升上去添,你點知你囡囡轉咗去L2B2 o架?

Rank: 5Rank: 5


1730
674#
發表於 09-7-29 11:37 |只看該作者
OH, i see, 咁佢都係讀番L2B喎

原帖由 ChingChing 於 09-7-21 13:24 發表
學校派的學生證有下一學期的班號. 小囡會升上L2B, 有冇人同班呢?

Rank: 2


66
675#
發表於 09-8-12 13:02 |只看該作者
Hi pcdogxx,

My son is in L2B2 & his name is Daniel from N1E1. What's your daugther's name ? The new teacher is Miss Kwong - she is the girl dancing very good in short hair.

Rank: 5Rank: 5


1139
676#
發表於 09-8-17 17:09 |只看該作者
Hi Cateyes,

How come you know Ms Kwong is good at dancing?  My daughter's name is Chloe Mak in Rubber Team, there are two Chloe in L2B2.

Nice to meet you, hope we can keep in touch here and share the information.

原帖由 cateyes 於 09-8-12 13:02 發表
Hi pcdogxx,

My son is in L2B2 & his name is Daniel from N1E1. What's your daugther's name ? The new teacher is Miss Kwong - she is the girl dancing very good in short hair.

Rank: 3Rank: 3


250
677#
發表於 09-8-19 12:01 |只看該作者
各位你們好。我想幫個女報今年York K1班,想問問各位你們對York的看法。請問功課是不是很多?聽説很多課外活動,一般是什麽活動?升小學有何選擇?因爲想聼有小朋友正在讀緊的意見,我相信會比較中肯。謝謝呀!

Rank: 3Rank: 3


250
678#
發表於 09-8-19 12:07 |只看該作者
各位你們好。我想幫個女報今年York K1班,想問問各位你們對York的看法。請問功課是不是很多?聽説很多課外活動,一般是什麽活動?升小學有何選擇?因爲想聼有小朋友正在讀緊的意見,我相信會比較中肯。謝謝呀!

Rank: 1


20
679#
發表於 09-8-20 22:26 |只看該作者
呢間喺一間著重參加嘜、參加物的school.

[ 本帖最後由 fentanylbaby 於 09-9-14 09:53 編輯 ]

Rank: 2


66
680#
發表於 09-8-20 23:43 |只看該作者
Hi Pcdogxx,

My son is in ruler team. I know his old classmate name Chole but she is not yr daughter bcos I recognise her in picnic & she is now in pencil team. Are yr daughter studied at PM when she was in N1 ? Do u know this class has about 29 pupils ? It seems too much. What do you think ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖