關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
661#
發表於 08-2-15 10:17 |只看該作者
唔緊要, 下次先
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:12 發表
fun

見到你, 我先記起我唔記我帶麵比你同花旗參比雪文... 真係老人痴呆...又要下次見可以交收啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
662#
發表於 08-2-15 10:17 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:15 發表
哦...唔緊要啦...咁我係公司磨下先囉...咁你bk左幾點呀??

多: 我book左6:45pm~~任小姐.

Rank: 6Rank: 6


8125
663#
發表於 08-2-15 10:18 |只看該作者
其實我都唸緊 gucci 隻16吋旅行袋, 係未咁叫呢?/ 我見隔離街 post 出來幾靚, 又見到人咩住, 都幾ok下, 請問係未香港都斷左貨啦?? how much ar?? ky, 你有無行情指示呀??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:12 AM 發表
ky: 其實我又唔係好想好想好想買, 見love去歐洲有得平d先想買, 如果佢見倒有應該會幫我買的. 算啦, 如love買唔倒, 就托多多朋友幫我買.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
664#
發表於 08-2-15 10:18 |只看該作者
做野先....轉頭傾:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
665#
發表於 08-2-15 10:20 |只看該作者
尋晚勁嬲, 我咪話放工去旺角取it cash coupon, 點知去到先知間換領中心今日先開, 等我白行一次

Rank: 5Rank: 5


1995
666#
發表於 08-2-15 10:21 |只看該作者
Good Morning,

亞女新年期開, 日日訓11-12個鐘
今晚 6:45 大盛收到, 我&亞女來

Hoganma,
數學閱讀獎勵計劃, 是否自已到圖書館借書做報告

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
667#
發表於 08-2-15 10:22 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:18 發表
其實我都唸緊 gucci 隻16吋旅行袋, 係未咁叫呢?/ 我見隔離街 post 出來幾靚, 又見到人咩住, 都幾ok下, 請問係未香港都斷左貨啦?? how much ar?? ky, 你有無行情指示呀??

...

多: 你係買真係買16吋好啦, 我friend買左再大一個size, 唔知係咪(18吋 ), 個袋太大, 咩得唔多好睇架!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
668#
發表於 08-2-15 10:23 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:18 發表
其實我都唸緊 gucci 隻16吋旅行袋, 係未咁叫呢?/ 我見隔離街 post 出來幾靚, 又見到人咩住, 都幾ok下, 請問係未香港都斷左貨啦?? how much ar?? ky, 你有無行情指示呀??

...

多多:

我幾個月前係街見個女仔咩銀藍色的16吋旅行袋,都OK靚丫!不過好似話加左價喎,上次我friend買的中size餃子袋,個時3690,而加要3810喎!

come come/fun fun:

你地的袋升值喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
669#
發表於 08-2-15 10:24 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:21 發表
Good Morning,

亞女新年期開, 日日訓11-12個鐘
今晚 6:45 大盛收到, 我&亞女來

Hoganma,
數學閱讀獎勵計劃, 是否自已到圖書館借書做報告

ktmami:

我多答啦,你可去public library or school library 都得。:D

Rank: 8Rank: 8


17269
670#
發表於 08-2-15 10:28 |只看該作者
hoganma, ktmami,

講開睇書,女女P.1時都成日有時間係學校個library 借書,所以個獎勵計劃好快要換簿。今年P.2,佢話好忙,冇時間去借書,不過我見D功課量真係多好多。你地見今次Chinese New Year 的功課多好多就知啦,下學期俾上學期甘好多,高一年級亦甘好多,(如唔駛留班的話)3年班我都驚頂唔順。

Rank: 8Rank: 8


17269
671#
發表於 08-2-15 10:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:20 發表
尋晚勁嬲, 我咪話放工去旺角取it cash coupon, 點知去到先知間換領中心今日先開, 等我白行一次

咁衰呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
672#
發表於 08-2-15 10:30 |只看該作者
YESYES

我仔最鍾意睇有本係漫畫形式gei數學書, 得閑搵個名比你

另想問下, 新地閱讀比賽個份野, 到底係閱讀report定係創作故事? 我做左report, 但同學仔mummy話係創作故事
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:21 發表
Good Morning,

亞女新年期開, 日日訓11-12個鐘
今晚 6:45 大盛收到, 我&亞女來

Hoganma,
數學閱讀獎勵計劃, 是否自已到圖書館借書做報告

Rank: 8Rank: 8


17269
673#
發表於 08-2-15 10:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:22 發表

多: 你係買真係買16吋好啦, 我friend買左再大一個size, 唔知係咪(18吋 ), 個袋太大, 咩得唔多好睇架!!!

咁真係好大個喎!不過可裝好多野。

Rank: 5Rank: 5


1995
674#
發表於 08-2-15 10:31 |只看該作者
亞女次次都自已去 school libary借, 今次冇借, 我屋企去圖書館要行 3-4 個字 , 果到好踢脚, 無車到。

原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:24 發表

ktmami:

我多答啦,你可去public library or school library 都得。:D

Rank: 8Rank: 8


17269
675#
發表於 08-2-15 10:32 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:30 發表
YESYES

我仔最鍾意睇有本係漫畫形式gei數學書, 得閑搵個名比你

另想問下, 新地閱讀比賽個份野, 到底係閱讀report定係創作故事? 我做左report, 但同學仔mummy話係創作故事 ...

我女係“創作故事”,不過都唔知佢寫乜。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
676#
發表於 08-2-15 10:32 |只看該作者
我個個咪大size lor, 係大左小小, 但其實大size係靚過細size gar
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:22 發表

多: 你係買真係買16吋好啦, 我friend買左再大一個size, 唔知係咪(18吋 ), 個袋太大, 咩得唔多好睇架!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
677#
發表於 08-2-15 10:33 |只看該作者
大鑊, 做錯左添, 唉, 又要做過
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:32 發表

我女係“創作故事”,不過都唔知佢寫乜。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
678#
發表於 08-2-15 10:33 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:30 發表

咁真係好大個喎!不過可裝好多野。

咁又係, 佢平時咩返工, 都唔少野架啦, 但個袋都係好"扁"!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
679#
發表於 08-2-15 10:33 |只看該作者
我都覺得個story怪怪gar la, 無頭無尾, 但我仔又話係report wor

Rank: 8Rank: 8


17269
680#
發表於 08-2-15 10:34 |只看該作者
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:31 發表
亞女次次都自已去 school libary借, 今次冇借, 我屋企去圖書館要行 3-4 個字 , 果到好踢脚, 無車到。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖