註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:12 發表 fun 見到你, 我先記起我唔記我帶麵比你同花旗參比雪文... 真係老人痴呆...又要下次見可以交收啦
返回頂部
珍珠宮
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:15 發表 哦...唔緊要啦...咁我係公司磨下先囉...咁你bk左幾點呀??
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:12 AM 發表 ky: 其實我又唔係好想好想好想買, 見love去歐洲有得平d先想買, 如果佢見倒有應該會幫我買的. 算啦, 如love買唔倒, 就托多多朋友幫我買.
大宅
原文章由 多利是 於 08-2-15 10:18 發表 其實我都唸緊 gucci 隻16吋旅行袋, 係未咁叫呢?/ 我見隔離街 post 出來幾靚, 又見到人咩住, 都幾ok下, 請問係未香港都斷左貨啦?? how much ar?? ky, 你有無行情指示呀?? ...
伯爵府
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:21 發表 Good Morning, 亞女新年期開, 日日訓11-12個鐘 今晚 6:45 大盛收到, 我&亞女來 Hoganma, 數學閱讀獎勵計劃, 是否自已到圖書館借書做報告
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:20 發表 尋晚勁嬲, 我咪話放工去旺角取it cash coupon, 點知去到先知間換領中心今日先開, 等我白行一次
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:22 發表 多: 你係買真係買16吋好啦, 我friend買左再大一個size, 唔知係咪(18吋 ), 個袋太大, 咩得唔多好睇架!!!
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:24 發表 ktmami: 我多答啦,你可去public library or school library 都得。:D
原文章由 hoganmama 於 08-2-15 10:30 發表 YESYES 我仔最鍾意睇有本係漫畫形式gei數學書, 得閑搵個名比你 另想問下, 新地閱讀比賽個份野, 到底係閱讀report定係創作故事? 我做左report, 但同學仔mummy話係創作故事 ...
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:32 發表 我女係“創作故事”,不過都唔知佢寫乜。
原文章由 lky2008 於 08-2-15 10:30 發表 咁真係好大個喎!不過可裝好多野。
原文章由 ktmami 於 08-2-15 10:31 發表 亞女次次都自已去 school libary借, 今次冇借, 我屋企去圖書館要行 3-4 個字 , 果到好踢脚, 無車到。