- 在線時間
- 534 小時
- 最後登錄
- 10-1-29
- 國民生產力
- 155
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-6-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 4055
- 主題
- 1
- 精華
- 0
- 積分
- 4210
- UID
- 25357
 
|
多, 而家你咪幾好...知足嘗樂 ma
庇理羅氏好勁架, 我以前舊公司有個Sec係果度出黎, d英文好到不得了, 仲勁過d大學生
原文章由 多利是 於 08-1-23 15:16 發表 
我老公咪話囉, 賽翁失馬, 焉知非福 wor, 如果我讀左庇理羅氏, 就唔會識到佢, 就無個'好'老公 wor
只可以講, 事也命也, 食幾多, 著幾多, 生幾多, 都係整定既
... |
|