- 在線時間
- 481 小時
- 最後登錄
- 08-7-20
- 國民生產力
- 227
- 附加生產力
- 0
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-29
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 1838
- 主題
- 14
- 精華
- 0
- 積分
- 2065
- UID
- 97907
 
|
多多,
過左去嘅野吾好唸咁多, 做人最緊要開心。
原文章由 多利是 於 08-1-10 16:58 發表 
sorry, hoganmama
I don't agree. 係我呻湊仔女逸事既時侯, 我老豆曾經講左一句'做左人阿媽, 先知阿爸阿媽幾辛苦呢!'; 我心唸'我就係而家做左人阿媽, 先更加唸唔明, 點解你地可以咁對我' 我既故事...有機會先呻比 ... |
|