關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
661#
發表於 07-12-24 09:04 |只看該作者
Good morning


MERRY CHRISTMAS!


[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-24 15:37 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
662#
發表於 07-12-24 09:09 |只看該作者
早晨呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
663#
發表於 07-12-24 09:10 |只看該作者
補祝皓皓生日快樂!開心聽教聽話!

Rank: 5Rank: 5


2967
664#
發表於 07-12-24 09:14 |只看該作者
發生咗姑拉事件, 我唔返大陸la, if 27, 28 c6 返工, 就我放假湊仔, if 唔駛, 就佢湊. 今日對寶貝跟咗佢去返工, 有d擔心:-|
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
665#
發表於 07-12-24 09:16 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 09:14 發表
發生咗姑拉事件, 我唔返大陸la, if 27, 28 c6 返工, 就我放假湊仔, if 唔駛, 就佢湊. 今日對寶貝跟咗佢去返工, 有d擔心:-|

cy,

我溫左書,知道你的唔開心。:cry: 算啦!唔好激心喇!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
666#
發表於 07-12-24 09:36 |只看該作者
Good Morning!!!

Merry X'mas

祝皓皓生日快樂, 快高長大, 學業進步, 聽教聽話

Rank: 5Rank: 5


2967
667#
發表於 07-12-24 09:37 |只看該作者
今日好咗好多la, 禽日62問要唔要幫我湊仔, 我話唔駛, 已經叫咗我屋企人湊, 我估佢地知muk事lor. 我都唔理佢地la, 費時影響我gei holiday mood.

你今晚去邊呀?

原文章由 KY2004 於 07-12-24 09:16 發表

cy,

我溫左書,知道你的唔開心。:cry: 算啦!唔好激心喇!
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
668#
發表於 07-12-24 09:37 |只看該作者
係ar 自己湊到自己湊, 唔好欠人地咁多:tongue: :tongue:
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 09:14 發表
發生咗姑拉事件, 我唔返大陸la, if 27, 28 c6 返工, 就我放假湊仔, if 唔駛, 就佢湊. 今日對寶貝跟咗佢去返工, 有d擔心:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
669#
發表於 07-12-24 09:40 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 09:37 發表
今日好咗好多la, 禽日62問要唔要幫我湊仔, 我話唔駛, 已經叫咗我屋企人湊, 我估佢地知muk事lor. 我都唔理佢地la, 費時影響我gei holiday mood.

你今晚去邊呀?

...

cy,

你咁諗就好喇!

我今晚係食左飯後,同呀女呀媽睇燈飾,應該會勁多人。:-|

Rank: 6Rank: 6


6601
670#
發表於 07-12-24 09:42 |只看該作者
今朝好靜!個個放哂假喇?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
671#
發表於 07-12-24 09:48 |只看該作者
咪係lor, 無謂為左d無聊人唔開心ma

今日放工去一去吉吉島, 要買野比我仔, 之後都係歸家咋
原文章由 cyclmama 於 07-12-24 09:37 發表
今日好咗好多la, 禽日62問要唔要幫我湊仔, 我話唔駛, 已經叫咗我屋企人湊, 我估佢地知muk事lor. 我都唔理佢地la, 費時影響我gei holiday mood.

你今晚去邊呀?

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
672#
發表於 07-12-24 09:48 |只看該作者
come係咪off
原文章由 KY2004 於 07-12-24 09:42 發表
今朝好靜!個個放哂假喇?

Rank: 6Rank: 6


8125
673#
發表於 07-12-24 09:51 |只看該作者
cy

你今日有無返工呀??

咁你holiday仲上唔上大陸??

Rank: 6Rank: 6


6601
674#
發表於 07-12-24 09:51 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-12-24 09:48 發表
come係咪off  

我都想知!仲想問佢出左千二蚊血的details添!

Rank: 6Rank: 6


6601
675#
發表於 07-12-24 09:53 |只看該作者
hoganma,

你支香水係咩 brand呀?係邊樹有呀?

Rank: 5Rank: 5


2967
676#
發表於 07-12-24 09:54 |只看該作者
嘩, 我諗會好逼, 以前有帶過亞女睇, 亞仔就未睇過即係話我好耐都未睇過lu.

有一樣嘢, 我都未講, 唔講唔舒服, 佢家姐叫我不如唔好做嘢, 自己湊仔, 我發覺佢冇腦得好緊要, 我唔做, d細gei食 c 咩:tongue:

c6話既然佢家組咁講, 叫我請番個工人, 佢話佢e+開始有嘢做, 應該可以應付到, 唉,  萬一佢突然又冇嘢做, 我都唔知點好.:(
原文章由 KY2004 於 07-12-24 09:40 發表

cy,

你咁諗就好喇!

我今晚係食左飯後,同呀女呀媽睇燈飾,應該會勁多人。:-|
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
677#
發表於 07-12-24 09:55 |只看該作者
有返呀.
大陸no la, 冇人湊仔.
原文章由 多利是 於 07-12-24 09:51 發表
cy

你今日有無返工呀??

咁你holiday仲上唔上大陸??

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-24 09:59 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
678#
發表於 07-12-24 09:55 |只看該作者
冇聽佢講wor.
原文章由 hoganmama 於 07-12-24 09:48 發表
come係咪off  
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
679#
發表於 07-12-24 09:58 |只看該作者


[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-12-24 11:08 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
680#
發表於 07-12-24 10:01 |只看該作者
Paul Smith 係rose味, 我係卓悅買, 50ml, $35x

原本諗住買gucci envy me, 最後都係choose左paul smith, 因paul smith係parfume, gucci個隻係toilette
原文章由 KY2004 於 07-12-24 09:53 發表
hoganma,

你支香水係咩 brand呀?係邊樹有呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖