關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
661#
發表於 07-12-15 12:13 |只看該作者
我覺得你直頭髮應該會好睇d

原文章由 雪文 於 07-12-15 12:10 發表
係呀, 不如大家俾D意見, 我個頭點搞 ??

做多次負離子定電咗佢呢, 我成十幾年無電過頭髮啦, 成日係直, 好悶吓, 但又怕唔知搞成點.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
662#
發表於 07-12-15 12:15 |只看該作者
hoganma,好明白你的感受.  我對仔女都係咁

原文章由 hoganmama 於 07-12-15 12:13 發表
岩岩搞掂晒今日要比亞仔做gei數學工作紙,我一路整佢一路打黎喊晒,事源補習社個miss上星期見佢d字好核突,就罰佢抄2篇課文,個2篇課文好鬼長,佢1篇都未抄完就不停 搞到我火黎 鬧鬧鬧鬧

我明篇課文真 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
663#
發表於 07-12-15 12:17 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-15 12:13 發表
come,算啦, 睇開D.  有糧出又清閑, 好多人恨唔到.

lee個我明白的....:( :( :( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
664#
發表於 07-12-15 12:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 12:13 發表
我覺得你直頭髮應該會好睇d

我都覺得係.

Rank: 8Rank: 8


17382
665#
發表於 07-12-15 12:18 |只看該作者
:cry: :cry: :cry: 身同感受,but我呢幾日輕鬆左好多啦no eye see,迫佢都無用架佢都唔係自願、真心、用心去做:cry: :cry: :cry: 時間係用左but收唔到功效,佢跟本無用心去做



原文章由 hoganmama 於 07-12-15 12:13 發表
岩岩搞掂晒今日要比亞仔做gei數學工作紙,我一路整佢一路打黎喊晒,事源補習社個miss上星期見佢d字好核突,就罰佢抄2篇課文,個2篇課文好鬼長,佢1篇都未抄完就不停 搞到我火黎 鬧鬧鬧鬧

我明篇課文真 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
666#
發表於 07-12-15 12:18 |只看該作者
come

hair cut

係鑽石山mtr上高個居屋屋苑既住家來既...我幫親左1x年架啦, 一般電髮,負離子直,cut hair都無問題..平靚正~但要頂得住住家feel囉~

洗cut恤$45
電曲+焗油$230咁上下
電負離子直$400

Rank: 8Rank: 8


17382
667#
發表於 07-12-15 12:20 |只看該作者
del左啦

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 12:13 發表
剛剛的"好野"我會del, 請你地都del埋, thank!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
668#
發表於 07-12-15 12:21 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-15 12:18 發表
come
hair cut
係鑽石山mtr上高個居屋屋苑既住家來既...我幫親左1x年架啦, 一般電髮,負離子直,cut hair都無問題..平靚正~但要頂得住住家feel囉~
洗cut恤$45
電曲+焗油$230咁上下
電負離子直$400 ...

多: THANK!!!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-12-15 12:25 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
669#
發表於 07-12-15 12:24 |只看該作者
我仔今朝到而家打來喊咗二次, 話亞妹對佢態度唔好, 佢掂掂亞妹就發脾氣推佢.

我唔明點解佢老豆係屋企解決唔到, 係咁搞到個仔打來煩我呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
670#
發表於 07-12-15 12:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-15 12:24 發表
我仔今朝到而家打來喊咗二次, 話亞妹對佢態度唔好, 佢掂掂亞妹就發脾氣推佢.

我唔明點解佢老豆係屋企解決唔到, 係咁搞到個仔打來煩我呢

可能係爸爸幫住亞妹囉!!!:D :D :D

Rank: 8Rank: 8


17382
671#
發表於 07-12-15 12:26 |只看該作者
唔好指意c6啦:tongue: :tongue: :tongue: 多數都幫唔到幾多


原文章由 雪文 於 07-12-15 12:24 發表
我仔今朝到而家打來喊咗二次, 話亞妹對佢態度唔好, 佢掂掂亞妹就發脾氣推佢.

我唔明點解佢老豆係屋企解決唔到, 係咁搞到個仔打來煩我呢

Rank: 6Rank: 6


8125
672#
發表於 07-12-15 12:26 |只看該作者
hair cut 既野...你地要info就問我啦..佢做熟客介紹架咋~ 街坊又唔做架..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
673#
發表於 07-12-15 12:26 |只看該作者
咁整多次負離子嗎 ? 會否好傷呀.  定係又染色算啦

原文章由 iloveyoub4 於 07-12-15 12:13 發表
我覺得你直頭髮應該會好睇d

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
674#
發表於 07-12-15 12:27 |只看該作者
剛剛計吓條數, 今個月到現時為止又駛左好多$$啦.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
675#
發表於 07-12-15 12:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-15 12:26 發表
咁整多次負離子嗎 ? 會否好傷呀.  定係又染色算啦

你上次係幾時做過負離子, 唔可做得咁密.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
676#
發表於 07-12-15 12:28 |只看該作者
多, 係MSN我同你講 : sharon今日會去試水立方呀 ?? 同埋自由個到俾咗條link你, 人哋去工展會攞咗好多sample呀.

Rank: 8Rank: 8


17382
677#
發表於 07-12-15 12:29 |只看該作者
你頭髮都唔長,我就覺得唔需要再整負離子啦,一來傷頭髮,2來整完都唔多覺整左,染色算啦or剪小小層次咁囉

原文章由 雪文 於 07-12-15 12:26 發表
咁整多次負離子嗎 ? 會否好傷呀.  定係又染色算啦

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
678#
發表於 07-12-15 12:29 |只看該作者
好似係十月尾

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 12:28 發表

你上次係幾時做過負離子, 唔可做得咁密.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
679#
發表於 07-12-15 12:29 |只看該作者
香水我多數買番estee lauder/CK, 之前睇中個支法蘭西香水成$5xx都係唔買la

原文章由 多利是 於 07-12-15 12:05 發表
hoganmama

你唸住買咩香水呀?? 而前我個坡佬老闆, 出親門都係送香水比我; so 屋企好多

有日我搽左隻moschino(好似愛麗斯咁樣既樽形個隻);我個坡佬老闆即問我搽咩香水?? 話呢隻味好 charming, 好有女人味   ...

Rank: 8Rank: 8


17382
680#
發表於 07-12-15 12:31 |只看該作者
我無咩點洗錢呀 除左正常返工搭車食飯之外,就只係買左一對鞋及今日pay左$1200比保良局

原文章由 come爸嘩 於 07-12-15 12:27 發表
剛剛計吓條數, 今個月到現時為止又駛左好多$$啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖