註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 16:02 硐表 唉,你地都知我係一個窮鬼la,好耐冇去過旅行lu,次次見人去都係得個'杏'字. 上次仲係亞叔中咗馬仔,請我and亞女去,亞叔好鬼錫我地,全程我都冇用過年,連買手信都係佢俾. ...
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 16:12 硐表 我得個"想"字咋!!!:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 16:05 硐表 多利是温咗書都上嚟,咁就唔怕la.
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 16:09 硐表 我諗12月尾去到差不多0 度都似
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 16:12 硐表 等你C6遲D搵返D錢先去都好啦,講真我都係呢2年先叫多左出門JA,之前邊有WOR
原文章由 雪文 於 07-11-20 16:14 硐表 你班友仔, 男人就唔擔心, 女人就擔心. hermanpapa係到, 我真係唔好意思加.
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 16:09 硐表 love,唔好扮窮wor
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:14 硐表 哎呀, 我連想也不敢想呀.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:16 硐表 帶奶樽出門............ 大左可以一齊出去玩, 但係又覺得貴左好多.... 大細同價, 開間選行社先得.
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:17 硐表 但係妳昨天想問喎............................
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 16:17 硐表 唔關我事呀,係COMECOME話去南非我諗應該係買鑽石呱