關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
661#
發表於 07-11-12 13:15 |只看該作者
咁D朋友仔係大人定小朋友??

原文章由 雪文 於 07-11-12 13:03 硐表
話返我屋企D朋友仔先 :

首先多謝funfun.  星期六晚funfun蝦子餅同師傅上咗來我屋企,
師傅一上來話好寒, 佢的毛管涷.  咁好奇怪, 佢上來的時間, 我一直都是時冷時熱, 不知是否太害怕的原因.  
師傅話D朋友一係我入伙 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
662#
發表於 07-11-12 13:23 |只看該作者
佢無講.  一直係我女講話有二個小朋友仔

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-12 13:15 硐表
咁D朋友仔係大人定小朋友??

Rank: 8Rank: 8


17382
663#
發表於 07-11-12 13:25 |只看該作者
雪文番曬本啦

原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 12:49 硐表
聽落行程都攪得唔錯 wor
你有冇買番即整既老婆餅?

Rank: 8Rank: 8


17382
664#
發表於 07-11-12 13:26 |只看該作者
因為照顧亞囡所以請嗎

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-12 12:58 硐表
afternoon all

我啱啱起身咋, 今日我都請左假..

Rank: 8Rank: 8


17382
665#
發表於 07-11-12 13:35 |只看該作者
呢位師傅講拜四角的問題我都聽人講過係咁,如果唔識拜既話會惹到D嘢來的,信就有唔信就無囉,果時油塘入伙我都係請師傅幫我拜四角+睇fung水的,全程師傅攪惦曬的.

符呢個問題我就唔知啦因為我屋企無呢d野的.

師傅封咗你女對眼先, 等佢以後都睇到朋友仔就最好了,我覺得如果係信有呢樣野全在既話,咁周圍會都有的,  封咗對眼就最好啦~~~~你睇佢唔到你睇佢唔到你睇佢唔到



原文章由 雪文 於 07-11-12 13:03 硐表
話返我屋企D朋友仔先 :

首先多謝funfun.  星期六晚funfun蝦子餅同師傅上咗來我屋企,
師傅一上來話好寒, 佢的毛管涷.  咁好奇怪, 佢上來的時間, 我一直都是時冷時熱, 不知是否太害怕的原因.  
師傅話D朋友一係我入伙 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
666#
發表於 07-11-12 13:37 |只看該作者
開始咳呀:cry: :cry: :cry: 比多d水佢飲啦

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-12 13:08 硐表
亞囡而家無發燒, 但係就咳, 好彩上次睇醫生, DR比左D咳藥水傍身..

Rank: 8Rank: 8


17382
667#
發表於 07-11-12 13:38 |只看該作者
可能師傅上到來時d朋友仔~~~~~閃曬

原文章由 雪文 於 07-11-12 13:23 硐表
佢無講.  一直係我女講話有二個小朋友仔

Rank: 5Rank: 5


4210
668#
發表於 07-11-12 13:46 |只看該作者
入伙拜神, 我都唔識, 全部都99做, 不過我知佢唔係拜四角(因為我當時已經擺好哂全部傢俬), 做埋佢有搵人批過間屋啱唔啱我地住??

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 13:35 硐表
呢位師傅講拜四角的問題我都聽人講過係咁,如果唔識拜既話會惹到D嘢來的,信就有唔信就無囉,果時油塘入伙我都係請師傅幫我拜四角+睇fung水的,全程師傅攪惦曬的.

符呢個問題我就唔知啦因為我屋企無呢d野的.

師傅封咗你女對眼先,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
669#
發表於 07-11-12 13:52 |只看該作者
係呀師傅都有睇下間屋岩唔岩我地住,睇左ok幾好tim but會成日嘈交咁囉,開頭住果4年真係成日嘈交架,係呢1年多先叫無ja


原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-12 13:46 硐表
入伙拜神, 我都唔識, 全部都99做, 不過我知佢唔係拜四角(因為我當時已經擺好哂全部傢俬), 做埋佢有搵人批過間屋啱唔啱我地住??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
670#
發表於 07-11-12 14:03 |只看該作者
no. 仲係到, 佢feel到.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 13:38 硐表
可能師傅上到來時d朋友仔~~~~~閃曬

Rank: 8Rank: 8


17382
671#
發表於 07-11-12 14:14 |只看該作者
你自己聽完之後有無毛管棟

原文章由 雪文 於 07-11-12 14:03 硐表
no. 仲係到, 佢feel到.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
672#
發表於 07-11-12 14:18 |只看該作者
文文, 其實我都唔知師傅幫唔幫倒你, 不過聽我老朋友講, 師傅識得做 lee d 野(好多年), 在過往, 做過好多 case, 都一一攪掂晒.
我聽老朋友講過某些 case, 真係好神奇 gar ,有些 case 都係老朋友既朋友添, 又親眼見到的, 所以唔到你唔信.



原文章由 雪文 於 07-11-12 14:03 硐表
no. 仲係到, 佢feel到.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
673#
發表於 07-11-12 14:24 |只看該作者
文文,
頭先在 msn 有問你, 常(三)工作紙點做?
要睇藝術展覽寫後感, 你知唔知邊樹有舉行展覽?
可以寫番以前睇過果 d 呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
674#
發表於 07-11-12 14:34 |只看該作者
好驚
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 14:14 硐表
你自己聽完之後有無毛管棟

Rank: 8Rank: 8


17382
675#
發表於 07-11-12 14:36 |只看該作者
up up

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 12:49 硐表
係唔係要中英數常,如果要scan,就要等今晚先得因為公司無及d野係屋企,另外我都會開始同亞囡溫番啦

如可以fax既話就中常e+有因為我今日攞左返公司整

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
676#
發表於 07-11-12 14:39 |只看該作者
係ar, 中英數常ar, 你得閑scan e比我ar, 唔急gar, A million thanks!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 12:49 硐表
係唔係要中英數常,如果要scan,就要等今晚先得因為公司無及d野係屋企,另外我都會開始同亞囡溫番啦

如可以fax既話就中常e+有因為我今日攞左返公司整

...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
677#
發表於 07-11-12 14:40 |只看該作者
咁我地個 bbq 幾時攪好呢

Rank: 8Rank: 8


17382
678#
發表於 07-11-12 14:44 |只看該作者
我想中常fax左比你先呀因為返到屋係唔洗再整,只scan英數就ok,你fax方便嗎??如唔方便就等我整好先e-mail比你

原文章由 hoganmama 於 07-11-12 14:39 硐表
係ar, 中英數常ar, 你得閑scan e比我ar, 唔急gar, A million thanks!

Rank: 8Rank: 8


17382
679#
發表於 07-11-12 14:46 |只看該作者
bbq呀 12月中我地考試,我估我會由12月1號開始閉關wor

原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 14:40 硐表
咁我地個 bbq 幾時攪好呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
680#
發表於 07-11-12 14:47 |只看該作者
我都話佢入屋到走, 我一直都忽冷忽熱囉.

昨日我哋中咗luck draw我話好邪.( 師傅掂完我哋即刻.)問我老公要唔要去買六合彩, 我老公話我唔好咁貪心


原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 14:14 硐表
你自己聽完之後有無毛管棟
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖