註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:52 硐表 剛剛又去bank排多一輪隊(我lunch time已經去左一次), 2:04pm china xx打落黎(終於)叫我去check數, 而家叫做有$$出糧咋!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:57 硐表 ck: 我收倒你pm啦, 明天應該可send比你!!!!
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:05 硐表 呻吓 : 係惠州做的負離子完全失敗, 錢晒咗都事少, 晒咗我6小時的時間:cry:
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:08 硐表 一下又咁快匯到錢? 你地公司係咪做 autopay 還是出支票?
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:50 硐表 yan:我收到d印仔la, thanks.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 15:13 硐表 雪文: 唔係架, 晒左$$~事少, 晒左時間都事少, 最怕係電到d頭髮傷+壞晒事大呀! 我朋友係hk電就出左事, 佢貪平去唔知乜水舖頭度電, 電到乾枯晒不特別, 仲開始甩頭髮添... ...
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:23 硐表 咁好彩我又無, 只是唔係人哋直髮咁直囉, 一星期都維持唔到.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 15:18 硐表 公司出票, 我明天LUNCH TIME入票箱, 就2/11有$$啦!!! 係喎, 眼大睇過籠添.....CY先啱
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 15:29 硐表 大陸個D真係信唔過,我都啱啱係屋企附近做咗,幾好. 表妹結婚,扮靚D
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:11 硐表 叫佢做 cy 呀 (唔係 ck), 唔該
原文章由 yan02 於 07-10-31 15:21 硐表 不用客氣,做咩改左名呀,差的不認得添
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:31 硐表 COME, FUN 我係NDSL養咗條dog, 請問每日要做d咩加 ??