關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
661#
發表於 07-10-31 15:05 |只看該作者
呻吓 :

係惠州做的負離子完全失敗, 錢晒咗都事少, 晒咗我6小時的時間:cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
662#
發表於 07-10-31 15:05 |只看該作者
有糧出就好la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:52 硐表
剛剛又去bank排多一輪隊(我lunch time已經去左一次), 2:04pm china xx打落黎(終於)叫我去check數, 而家叫做有$$出糧咋!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
663#
發表於 07-10-31 15:08 |只看該作者
一下又咁快匯到錢?  你地公司係咪做 autopay 還是出支票?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:52 硐表
剛剛又去bank排多一輪隊(我lunch time已經去左一次), 2:04pm china xx打落黎(終於)叫我去check數, 而家叫做有$$出糧咋!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
664#
發表於 07-10-31 15:11 |只看該作者
叫佢做 cy 呀 (唔係 ck), 唔該
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:57 硐表
ck: 我收倒你pm啦, 明天應該可send比你!!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
665#
發表於 07-10-31 15:12 |只看該作者
未食 lunch (頭先出去幾間銀行), 宜家閃出去買個下午茶食先

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
666#
發表於 07-10-31 15:13 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:05 硐表
呻吓 :

係惠州做的負離子完全失敗, 錢晒咗都事少, 晒咗我6小時的時間:cry:

雪文: 唔係架, 晒左$$~事少, 晒左時間都事少, 最怕係電到d頭髮傷+壞晒事大呀! 我朋友係hk電就出左事, 佢貪平去唔知乜水舖頭度電, 電到乾枯晒不特別, 仲開始甩頭髮添...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
667#
發表於 07-10-31 15:18 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:08 硐表
一下又咁快匯到錢?  你地公司係咪做 autopay 還是出支票?

公司出票, 我明天LUNCH TIME入票箱, 就2/11有$$啦!!!

係喎, 眼睇過籠添.....CY先啱

Rank: 5Rank: 5


3104
668#
發表於 07-10-31 15:21 |只看該作者
不用客氣,做咩改左名呀,差的不認得添

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:50 硐表
yan:我收到d印仔la, thanks.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
669#
發表於 07-10-31 15:23 |只看該作者
咁好彩我又無, 只是唔係人哋直髮咁直囉, 一星期都維持唔到.


原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 15:13 硐表

雪文: 唔係架, 晒左$$~事少, 晒左時間都事少, 最怕係電到d頭髮傷+壞晒事大呀! 我朋友係hk電就出左事, 佢貪平去唔知乜水舖頭度電, 電到乾枯晒不特別, 仲開始甩頭髮添... ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
670#
發表於 07-10-31 15:28 |只看該作者
funfun, 請問你仔中文考到幾多分呀, 可否話我听 ( 或者PM)

Rank: 5Rank: 5


2967
671#
發表於 07-10-31 15:29 |只看該作者
大陸個D真係信唔過,我都啱啱係屋企附近做咗,幾好.

表妹結婚,扮靚D
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:23 硐表
咁好彩我又無, 只是唔係人哋直髮咁直囉, 一星期都維持唔到.

Rank: 5Rank: 5


3104
672#
發表於 07-10-31 15:30 |只看該作者
買個教訓啦,不要貪平,我地的小女人就成日貪平,所以成日做埋晒錢不討好的野



原文章由 雪文 於 07-10-31 15:05 硐表
呻吓 :

係惠州做的負離子完全失敗, 錢晒咗都事少, 晒咗我6小時的時間:cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
673#
發表於 07-10-31 15:31 |只看該作者
我諗你對眼都應該幾大
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 15:18 硐表

公司出票, 我明天LUNCH TIME入票箱, 就2/11有$$啦!!!

係喎, 眼大睇過籠添.....CY先啱

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
674#
發表於 07-10-31 15:31 |只看該作者
COME, FUN

我係NDSL養咗條dog, 請問每日要做d咩加 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
675#
發表於 07-10-31 15:35 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 15:29 硐表
大陸個D真係信唔過,我都啱啱係屋企附近做咗,幾好.

表妹結婚,扮靚D

我9月份時都做左, 今次唔係咁滿意, 你做幾$$呀???? 長定短髮???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
676#
發表於 07-10-31 15:36 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:11 硐表
叫佢做 cy 呀 (唔係 ck), 唔該

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
677#
發表於 07-10-31 15:38 |只看該作者
how much?

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 15:29 硐表
大陸個D真係信唔過,我都啱啱係屋企附近做咗,幾好.

表妹結婚,扮靚D

Rank: 5Rank: 5


2967
678#
發表於 07-10-31 15:38 |只看該作者
你梗係未溫哂書la, 你去p.32  #628睇吓就明ga la.
原文章由 yan02 於 07-10-31 15:21 硐表
不用客氣,做咩改左名呀,差的不認得添

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
679#
發表於 07-10-31 15:38 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-31 15:31 硐表
COME, FUN

我係NDSL養咗條dog, 請問每日要做d咩加 ??

我女養過, but 我唔曉架!!!

Rank: 6Rank: 6


8953
680#
發表於 07-10-31 15:41 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 07-10-31 15:08 硐表
一下又咁快匯到錢?  你地公司係咪做 autopay 還是出支票?

用錢莊, 轉個頭就到啦.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖