註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 13:47 硐表 吓? 咁你老公有無講d咩呀???? 佢地係hk定china擺酒?????
返回頂部
珍珠宮
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 14:14 硐表 我仲未同老公講,唔記得左: : 應該2度都會擺,而家hk會擺25圍(女家得一圍): 大陸我諗會擺60圍(因為當年我係大陸都擺60圍, 99&62請哂成條村既人黎飲:) ...
原文章由 雪文 於 07-10-17 14:21 硐表 Hi, 我係多嘢搞, 唔得閑上來.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 14:24 硐表 仲以為你上唔倒bk添, 我reply成日話我error.:tongue:
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 14:21 硐表 咁你叔仔幾時係hk擺? 我下個月頭就上去飲我叔仔果餐啦!:-| 我奶奶叫我地封2封利是, 買一條細細地嘅手"練"比佢老婆.
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 14:34 硐表 岩岩食完飯返黎la
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 14:46 硐表 我都係成日出唔到post......ar :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: bk
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 14:40 硐表 出年1月2日 我都驚99叫我買金,送比佢老婆,因為當年99&62d屋企人都係全部送金比我地架,但係而家d金咁貴。。。:cry:
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 14:49 硐表 執好張枱未ar hoganmama...
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-17 10:43 硐表 其實點解會生眼挑針嘅???????
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 14:50 硐表 可唔可以law 住自己個d(有冇紀念性的)做住人情先ar ? 唔使被賺左個手工......
原文章由 hoganmama 於 07-10-17 14:52 硐表 差不多, 老闆房d file未執ar, 星期六先
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-17 14:55 硐表 salt wet囉
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-17 14:55 硐表 我係d金升到4千8果隻,已經全部溶哂啦
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 15:00 硐表 (又好似係wo..) 睇落同我妹妹個case 一樣, 佢都係會有藥膏返黎搽....touchwood 佢唔使挨一刀........
原文章由 novemberwm 於 07-10-17 15:05 硐表 咁唯有買小小(款要大體d, 但重量就..輕) 順她佢意law (如果真的出聲的話)