註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 15:08 硐表 吓.....睇黎真係好急 bor 晒口 (其實我真係唔明 gar )
返回頂部
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:08 硐表 佢真搞笑, pat pat都未坐低就走左, 又點叫佢燒ar
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:14 硐表 不如我地11月頭又攪活動囉?!?!??!?!??
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:10 硐表 朝早要一早起身準備早餐,好眼瞓!
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:16 硐表 love老公唔係真係想燒, 只係想睇下佢d網友係乜水啫!!!
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:12 硐表 如果要咁早, 我會盡量自己湊返學, 小朋友可以訓多成半個鐘至九個字
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:16 硐表 仲要整早餐 一個字~~~~服 我就無咁既心機啦,去美心買個包比佢算啦
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:12 硐表 應該未有咁快 gei 我諗.....
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:18 硐表 我妹返TKO都試過自己湊,佢話早得果20分鐘左右架JA:-|
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:03 硐表 我都要做家務gar Irene, 你有2個小朋友? 日頭邊個湊?
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:16 硐表 無所謂, 我地測完驗, 雪文係咪去旅行?
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:14 硐表 煩煩煩,如果唔見左會咁囉:cry: 1.唔見$$因為要補番一張(好似$2XX) 2.要請假 3.要再攪圖書証加番上去
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:20 硐表 咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 成30分鐘gar
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:21 硐表 亞仔係藍田返學,奶奶係藍田住,好彩佢幫我湊,返工係油塘地鐵將亞仔交俾奶奶or老爺,亞仔放學,奶奶會湊佢返我屋企,夜晚煮飯俾兩個小朋友食!我奶奶實在太好啦! ...