關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
661#
發表於 07-10-3 15:14 |只看該作者
煩煩煩,如果唔見左會咁囉:cry:

1.唔見$$因為要補番一張(好似$2XX)
2.要請假
3.要再攪圖書証加番上去

原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 15:08 硐表
吓.....睇黎真係好急 bor 晒口 (其實我真係唔明 gar )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
662#
發表於 07-10-3 15:14 |只看該作者
不如我地11月頭又攪活動囉?!?!??!?!??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
663#
發表於 07-10-3 15:14 |只看該作者
funfun,我仔話明天可以穿 超人波鞋

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
664#
發表於 07-10-3 15:16 |只看該作者
love老公唔係真係想燒, 只係想睇下佢d網友係乜水啫!!!

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:08 硐表
佢真搞笑, pat pat都未坐低就走左, 又點叫佢燒ar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
665#
發表於 07-10-3 15:16 |只看該作者
無所謂, 我地測完驗, 雪文係咪去旅行?
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:14 硐表
不如我地11月頭又攪活動囉?!?!??!?!??

Rank: 8Rank: 8


17382
666#
發表於 07-10-3 15:16 |只看該作者
仲要整早餐 一個字~~~~服
我就無咁既心機啦,去美心買個包比佢算啦

原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:10 硐表

朝早要一早起身準備早餐,好眼瞓!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
667#
發表於 07-10-3 15:17 |只看該作者
乜水ar, 靚女lor   
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:16 硐表
love老公唔係真係想燒, 只係想睇下佢d網友係乜水啫!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
668#
發表於 07-10-3 15:17 |只看該作者


原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:12 硐表
如果要咁早, 我會盡量自己湊返學, 小朋友可以訓多成半個鐘至九個字

Rank: 8Rank: 8


17382
669#
發表於 07-10-3 15:18 |只看該作者
我妹返TKO都試過自己湊,佢話早得果20分鐘左右架JA:-|

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:12 硐表
如果要咁早, 我會盡量自己湊返學, 小朋友可以訓多成半個鐘至九個字

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
670#
發表於 07-10-3 15:18 |只看該作者
我有時都會整腿旦治, 不過係1星期1次咁多la
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:16 硐表
仲要整早餐 一個字~~~~服
我就無咁既心機啦,去美心買個包比佢算啦

Rank: 8Rank: 8


17382
671#
發表於 07-10-3 15:19 |只看該作者
有D K3都甩架啦

原文章由 novemberwm 於 07-10-3 15:12 硐表


應該未有咁快 gei 我諗.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
672#
發表於 07-10-3 15:20 |只看該作者
咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 30分鐘gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:18 硐表
我妹返TKO都試過自己湊,佢話早得果20分鐘左右架JA:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
673#
發表於 07-10-3 15:20 |只看該作者
KATIEMA

我入左啦$55.7,你CHECK CHECK,THANKS

Rank: 4


679
674#
發表於 07-10-3 15:21 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:03 硐表
我都要做家務gar

Irene, 你有2個小朋友? 日頭邊個湊?

亞仔係藍田返學,奶奶係藍田住,好彩佢幫我湊,返工係油塘地鐵將亞仔交俾奶奶or老爺,亞仔放學,奶奶會湊佢返我屋企,夜晚煮飯俾兩個小朋友食!我奶奶實在太好啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
675#
發表於 07-10-3 15:21 |只看該作者
未知去唔去得成, 我老公話分分鐘要取消休假:cry:
有時間去睇吓, Becky的介紹 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1154781&extra=page%3D1

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:16 硐表
無所謂, 我地測完驗, 雪文係咪去旅行?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
676#
發表於 07-10-3 15:22 |只看該作者
好大機會有家中, 應該搵到的. 雪雪, 唔好擔心, 吓....

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:14 硐表
煩煩煩,如果唔見左會咁囉:cry:

1.唔見$$因為要補番一張(好似$2XX)
2.要請假
3.要再攪圖書証加番上去

Rank: 5Rank: 5


3212
677#
發表於 07-10-3 15:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:14 硐表
不如我地11月頭又攪活動囉?!?!??!?!??


有什麼搞作呀 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
678#
發表於 07-10-3 15:22 |只看該作者
咁如果katiekma咁晏, 就梗係搭校車la, 不過湊佢返又多d親子時間bor
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:20 硐表
咁要睇下校車la, 如果tko出黎, 7:30出門口, 但校車要7點前上車wor, 成30分鐘gar

Rank: 8Rank: 8


17382
679#
發表於 07-10-3 15:23 |只看該作者
11月已經考完試,OK啦,有咩好提意

原文章由 come爸嘩 於 07-10-3 15:14 硐表
不如我地11月頭又攪活動囉?!?!??!?!??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
680#
發表於 07-10-3 15:23 |只看該作者
, 咁都ok gar la, 我地都係咁
原文章由 irenec11 於 07-10-3 15:21 硐表

亞仔係藍田返學,奶奶係藍田住,好彩佢幫我湊,返工係油塘地鐵將亞仔交俾奶奶or老爺,亞仔放學,奶奶會湊佢返我屋企,夜晚煮飯俾兩個小朋友食!我奶奶實在太好啦! ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖