關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
661#
發表於 07-8-10 12:15 |只看該作者
九龍灣就唔算大雨,多唔多野食架


原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:07 發表
而家官塘落9c呀........:-| :-| :-|

我媽到左康泰, 仲同我女食緊野啦!

Rank: 5Rank: 5


3212
662#
發表於 07-8-10 12:15 |只看該作者
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:10 發表
講真~~~我真係唔覺鯉魚門的海鮮特別好食, 反而流浮山就好啦, 真係食到lumlum

布袋澳都好好.......... 冇去都流浮山咁遠, leiyuenmun 就普通d.......

雪雯, 因為我媽住油塘(囝囝一路係我媽都湊由半year old), 我住藍田(都係搬左黎2年都,個陣藍田n1選擇唔多, 又full 左)所以..就係明愛讀住先law...

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-10 12:20 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
663#
發表於 07-8-10 12:17 |只看該作者
你公司請人去定你哋屋企人又去食呀, 你哋食開邊間 ?

流浮山我未去過, 西貢都無.

係唔係好失敗.

好彩南丫島去過

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:02 發表
我公司去開果間到而家都未有人聽電話!?!??!?!?
要訂星期日下午呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
664#
發表於 07-8-10 12:18 |只看該作者
你應該高興呀, 你囡好特別

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:04 發表
完來個個小朋友返幼稚園都喊
但我囡真係唔喊,佢真係大膽

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
665#
發表於 07-8-10 12:18 |只看該作者
無問到添, 我估一般三文治, 旦糕果d呱!??!?!?!?


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:15 發表
唔多野食架

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
666#
發表於 07-8-10 12:22 |只看該作者
係幫我大陸老細訂位, 佢同d客去食.
我老豆以前仲做緊舖時, 就去多d, 而家好少啦, 買海鮮就一定幫親"妹記", 酒樓就去"龍騰", 而家唔知仲有無係度呢???
西貢好呃$$, 千祁咪去添呀.
反而南丫島我就未去過, 長洲就食過, 味道同$$都ok架!
原文章由 雪文 於 07-8-10 12:17 發表
你公司請人去定你哋屋企人又去食呀, 你哋食開邊間 ?
流浮山我未去過, 西貢都無.
係唔係好失敗.
好彩南丫島去過

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
667#
發表於 07-8-10 12:25 |只看該作者
布袋澳我成日見坑口的綠van係車身度賣廣告架, 寫明晒有乜野菜式同$$, 不過個location好似好"了能"咁?!!? 係咪, 我未去過.

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 12:15 發表
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:10 發表
講真~~~我真係唔覺鯉魚門的海鮮特別好食, 反而流浮山就好啦, 真係食到lumlum

布袋澳都好好...... ...

Rank: 8Rank: 8


17382
668#
發表於 07-8-10 12:25 |只看該作者
流浮山n年前去去過都唔係好記得果度係點lu

[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:10 發表
講真~~~我真係唔覺鯉魚門的海鮮特別好食, 反而流浮山就好啦, 真係食到lumlum

Rank: 8Rank: 8


17382
669#
發表於 07-8-10 12:28 |只看該作者
係咪bk又食字
應該係:你囡好特別.....多比人投訴

原文章由 雪文 於 07-8-10 12:18 發表
你應該高興呀, 你囡好特別

Rank: 5Rank: 5


3212
670#
發表於 07-8-10 12:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:25 發表
布袋澳我成日見坑口的綠van係車身度賣廣告架, 寫明晒有乜野菜式同$$, 不過個location好似好"了能"咁?!!? 係咪, 我未去過.


係.. location 都幾了能, 要轉車, 不過我地多數自己開車入去law , 不過d野真係幾好食..... 咁如果講就腳..........leiyuemun the first choice:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
671#
發表於 07-8-10 12:30 |只看該作者
我都好多年前去架啦, 果時我女都未出世添呀.....
不過d蠔真係......一試難忘! 真係太好食啦!
[quote]原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:25 發表
流浮山n年前去去過都唔係好記得果度係點lu

Rank: 8Rank: 8


17382
672#
發表於 07-8-10 12:31 |只看該作者
近呢幾年都好小食海鮮啦,一來貴,二來都係貴

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:22 發表
係幫我大陸老細訂位, 佢同d客去食.
我老豆以前仲做緊舖時, 就去多d, 而家好少啦, 買海鮮就一定幫親"妹記", 酒樓就去"龍騰", 而家唔知仲有無係度呢???
西貢好呃$$, 千祁咪去添呀.
反而南丫島我就未去過, 長洲 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
673#
發表於 07-8-10 12:31 |只看該作者
you're a working mum, right?
原文章由 novemberwm 於 07-8-10 12:30 發表


係.. location 都幾了能, 要轉車, 不過我地多數自己開車入去law , 不過d野真係幾好食..... 咁如果講就腳..........leiyuemun the first choice:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
674#
發表於 07-8-10 12:32 |只看該作者
咁係咪真係抵食+好食呀????

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 12:30 發表

係.. location 都幾了能, 要轉車, 不過我地多數自己開車入去law , 不過d野真係幾好食..... 咁如果講就腳..........leiyuemun the first choice:)

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
675#
發表於 07-8-10 12:32 |只看該作者
Seafood無咩興趣, I like Japanese food
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:31 發表
近呢幾年都好小食海鮮啦,一來貴,二來都係貴

Rank: 8Rank: 8


17382
676#
發表於 07-8-10 12:32 |只看該作者
係幾"了能"的不過幾好feel:)

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:25 發表
布袋澳我成日見坑口的綠van係車身度賣廣告架, 寫明晒有乜野菜式同$$, 不過個location好似好"了能"咁?!!? 係咪, 我未去過.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
677#
發表於 07-8-10 12:34 |只看該作者
如果鐘意食海鮮, 返南澳啦, 真係"可可即"架!
至緊要係夠丫嘛!

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:31 發表
近呢幾年都好小食海鮮啦,一來貴,二來都係貴

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
678#
發表於 07-8-10 12:35 |只看該作者
comecome, 我問咗我同事住西灣河, 佢話大壽司平時lunch time都係好多人

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 12:32 發表
Seafood無咩興趣, I like Japanese food

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
679#
發表於 07-8-10 12:35 |只看該作者
咁你有無去過官塘/新蒲崗的外野手呀? 佢地buffet大人148定168, 唔錯架!

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 12:32 發表
Seafood無咩興趣, I like Japanese food

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
680#
發表於 07-8-10 12:36 |只看該作者
我都想話, 你成日返南澳.  大把海鮮食啦.

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 12:34 發表
如果鐘意食海鮮, 返南澳啦, 真係"可可即"架!
至緊要係夠平丫嘛!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖