關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2114
661#
發表於 07-6-26 13:35 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

[quote]
小桃兒 寫道:
rn,

我囝囝無上管弦樂班,佢係上Violin樂器班,所以我今日返去睇。>>>>哦..甘我唔清楚

通告話一至四都係家長日,咁妳哋唔係咿幾日都可以返去睇咩? >>>>音樂進修班 只係 周四 才可返去睇

Rank: 5Rank: 5


1246
662#
發表於 07-6-26 14:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Really?  Cyrus didn't tell me.  How can she know?

rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         

Rank: 4


575
663#
發表於 07-6-26 14:09 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃兒 寫道:

我唔係想佢排名次或有乜期望,只係希望佢keep住對讀書嘅熱誠,略有進步就好安慰,唔好退步得咁犀利。--->我都係咁唸, 不過我覺得你囝囝已經算對讀書有熱誠, 今次可能只係一時失守。

分數唔重要,重要係佢明唔明、識唔識,佢嘅學習態度喺唔係正確。--->同意!我相信呢度大部份媽咪都同你一樣﹐緊張佢地ge學習態度多於分數, 我都好多時因為佢ge態度問題而扯火。

今次佢好多錯嘅係佢唔識。但我教佢時,佢左望右望、滿臉不耐煩,我原本仲奢望係我囉唆,佢可能已經明白,但結果佢眞係一啲都無聽入去。你話我有幾傷心 --->唔好傷心, 好多小朋友都有咁ge問題, 但係佢地仲細, 仲有好多改進ge空間。

好似GS條馬術題,我教過佢,仲同佢詳細解釋點解係香港舉行,亦訂埋飛都佢去睇。而佢居然一臉茫然咁話無聽過,佢只係撞啱。唉........   --->你真係一個稱職ge媽咪!自己覺得好慚愧...

不過,今次佢考得唔好,佢尋晚終於乖乖坐喺度聽我教番中文數學佢錯咗唔明嘅地方,連答中但其實唔明嘅都虛心討教。好過佢之前考得好但一啲都唔肯聽我教。 --->有時俾小朋友遭受下挫折, 絕對唔係壞事, 大家繼續努力!
  

Rank: 4


575
664#
發表於 07-6-26 14:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

祝kec同Leona囝囝早日康復, 唔駛媽咪擔心!

Rank: 5Rank: 5


2114
665#
發表於 07-6-26 14:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom,

亞女諗日返來就說:{ cryus 好厲利...攞到 '十'張 (加重左語氣講)成績報喜信--當時佢係打開哂d 手指 --做 10 字...}
甘我又無問佢點知喎....會唔會上堂時..老師有講呢
今日放學 等我問下佢點知先
CyrusMom 寫道:
Really?  Cyrus didn't tell me.  How can she know?

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


8185
666#
發表於 07-6-26 14:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom,

哇~~~ 恭喜呀~~~ Cyrus  真叻~       
小桃兒 寫道:
cyrusmom,

Congratulations to Cyrus!      

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         

Rank: 6Rank: 6


8185
667#
發表於 07-6-26 14:38 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom,

哇~~~ 恭喜呀~~~ Cyrus  真叻~       
小桃兒 寫道:
cyrusmom,

Congratulations to Cyrus!      

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         

Rank: 4


575
668#
發表於 07-6-26 14:43 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom,

好叻仔呀!     俾我實開心到暈!

rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         

Rank: 5Rank: 5


4355
669#
發表於 07-6-26 15:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs, rn, mp, hhkk & 魚一丁,

多謝妳哋嘅祝福.....

cyrusmom,

囝囝好叻仔       

L01,

祝囝囝快D好返.....

kec

Rank: 6Rank: 6


8980
670#
發表於 07-6-26 16:10 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

嘩......十張成績報喜信......

    
尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。
但是,有準備不一定能找緊機會,因為....
命運就是這樣的敲門。
要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。
黑暗是可怕的,極難耐的.....
但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!

Rank: 6Rank: 6


9147
671#
發表於 07-6-26 16:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哇~~~ 恭喜恭喜~~~ Cyrus          

heiheikeikei 寫道:
cryusmom,

哇~~~ 恭喜呀~~~ Cyrus  真叻~        [quote]
小桃兒 寫道:
cyrusmom,

Congratulations to Cyrus!      

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
672#
發表於 07-6-26 16:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

嗰頭恭喜人哋個仔,呢頭要 自己個仔......

[size=large]o仔唔見咗份中文卷......我連份卷一面都見吾到......有無人見過我仔份卷..      ...

Rank: 3Rank: 3


493
673#
發表於 07-6-26 16:57 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Cyrusmon,

Cyrus真叻, 真替你高興!

  

Rank: 6Rank: 6


8185
674#
發表於 07-6-26 17:06 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

osmm,

會唔會漏咗係學校??
oscarmama 寫道:

o仔唔見咗份中文卷......我連份卷一面都見吾到......有無人見過我仔份卷..     ...

Rank: 5Rank: 5


4355
675#
發表於 07-6-26 17:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

我呢個懵媽又嚟啦....
請問七月份小朋友要返學...只有....
03/07 8:10-12:25 &
04/07 8:10-12:25 &
06/07 ? 點....散學禮....
之後係咪開始放假喇  
09/07 只有家長要返學校搵成績表.....
唔該哂

kec

Rank: 6Rank: 6


9147
676#
發表於 07-6-26 17:33 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hhkk

我尋日都以為係,點知今日老師叫佢翻黎揾吓 :-x ,佢話問過d同學都吾見....唉.......

連份卷深定淺都吾知

我叫佢聽日翻學再揾,如果真係揾吾到,就請你哋高抬貴手e-mail份俾我

heiheikeikei 寫道:
osmm,

會唔會漏咗係學校??[quote]
oscarmama 寫道:

o仔唔見咗份中文卷......我連份卷一面都見吾到......有無人見過我仔份卷..     ...
[/quote]

Rank: 6Rank: 6


9147
677#
發表於 07-6-26 17:41 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

kec

請問七月份小朋友要返學...只有....
03/07 8:10-12:25 &
04/07 8:10-12:25 & >>>>>>yes


06/07 ? 點....散學禮....>>>>>吾知


之後係咪開始放假喇   >>>>>yes


09/07 只有家長要返學校搵成績表..... >>>>>yes.不過成績表去同班主任攞得喇,吾駛...揾嘅

唔該哂 >>>>>吾駛客氣

Rank: 5Rank: 5


4355
678#
發表於 07-6-26 17:51 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

os,
好少同妳chat...

請問七月份小朋友要返學...只有....
03/07 8:10-12:25 &
04/07 8:10-12:25 & >>>>>>yes==>thank you!
06/07 ? 點....散學禮....>>>>>吾知==>重未收到學校通知....
之後係咪開始放假喇   >>>>>yes==>咁返兩,三日校車要收半個月又真係抵
09/07 只有家長要返學校搵成績表..... >>>>>yes.不過成績表去同班主任攞得喇,吾駛...揾嘅 ==>哈哈....手快快...打錯字...咁都俾妳....嘻嘻
唔該哂 >>>>>吾駛客氣 ==> 要嘅...要嘅....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
679#
發表於 07-6-26 18:05 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi 各位媽咪,
我返黎啦~~
今日勁攰~~~   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
680#
發表於 07-6-26 18:13 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

我冇睇電視好耐....唔知你講咩 tim   
小桃話佢唔係希拉妮...咁我係咪娥姐呀 娥姐....娥姐...係咪成日ee娥娥架.. ...靚唔靚架
[quote]
rubyngan 寫道:
mp, 小桃

你地令我想起 師奶乓團 既 娥姐 同希拉妮

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖