關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


436
641#
發表於 07-3-21 12:29 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo,
我心目中是將小,但我又怕將小太多功課做,我個仔未必適應。

Rank: 5Rank: 5


1874
642#
發表於 07-3-21 12:44 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

我幫你問咗我囡囡細個返開的早期訓練中心的姑娘, 佢話無淨係評估EQ, 要睇係係不係有情緒問題, 所以最好問返學校老師, 佢係學校係不係都係咁, 等老師去評估下. 如果佢係學校係無問題, 淨係係屋企係, 咁就可能父母管教問題. 佢提議因為小朋友仲係6歲以下, 如果有返開母嬰健康院, 可以同啲姑娘傾下, 可能有啲測試幫你TEST下. 如果你仲係好想做評估, 佢可以幫你約心理醫生, 但1次就可能要幾千元.

我都有問佢, 咁除咗佢地, 有無其他機構有呢啲服務, 佢話以佢所知就無, 應該要自已搵心理醫生.

其實我都覺得priscilla不係咩大問題, 小朋友個個都會有反叛期, 你講嗰幾點, 我身邊朋友的囝囡周不時都有喎.

Rank: 3Rank: 3


365
643#
發表於 07-3-21 12:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman, 都好多人鍾意將小, 係咪同黃永樹一樣咁多功課架? 點解唔遻黃永樹既?

Rank: 3Rank: 3


280
644#
發表於 07-3-21 13:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli

請問什麼是家庭贊助(最多四名成員)每年$1,800
是否一個人登記故收HKD1200.00 .

Rank: 3Rank: 3


436
645#
發表於 07-3-21 15:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo,
我之前去過將小參觀過,除了功課的問題外,其餘的我都幾喜歡,另外我較為喜歡天主教辦的學校,所以第一就想到將小。

Rank: 5Rank: 5


1874
646#
發表於 07-3-21 17:42 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 5Rank: 5


2422
647#
發表於 07-3-21 17:51 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

其實我都唔係好知架咋.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
648#
發表於 07-3-22 14:24 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

MIHOLO

你問到我?我去保良局網址係想睇下有無義工資料,剛好見到
助兒童既心聲,就叫仔仔都睇下,讀比佢聽下囉,我再轉貼比alkyng睇下,你如果想贊助,可以同你問下.
:wink:

tracyfo
你咁好有愛心,如果你想助養,又有能力當然好好啦,又可以同你自己小朋友一齊去關懷助養兒童,好好

Rank: 3Rank: 3


365
649#
發表於 07-3-23 13:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli,

係呀, 如果一年$1200, 應該可以應付到, 我都會留意住, 睇下幾時打去問下資料.

你有無朋友試過助養呀

Rank: 4


988
650#
發表於 07-3-27 15:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

你地去晒邊呀?????????
我呢兩日去幫仔仔嗱返d証書,整profile,無上到嚟,你地都咁靜.       

Rank: 4


988
651#
發表於 07-3-27 16:03 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo ,MIHOLO


$1200係for一個小朋友,但只可以選幾多歲and男仔或女仔助養,可以同助養小朋友見面,
$1800係for一個間房既小朋友,但無得見面,只可以有活動時才見面.

Rank: 5Rank: 5


2422
652#
發表於 07-3-28 00:02 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

呢排我都好忙呀, 最近睇緊樓, 因下年二月前我要搬屋. 另外有個朋友同佢老公出現問題, 所以多左時間同佢傾下計.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
653#
發表於 07-3-28 00:06 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

你要搬屋呀,WHY??係咪都係搬返TKO呢??

我前幾日找了保良社工,問她有無for兒童義工,她未回覆我.


Rank: 5Rank: 5


2422
654#
發表於 07-3-28 09:25 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yelli:

我本身住緊呢到係租的, 而我地響下年2月前係生約, 所以都想睇定有無岩心水的樓隨時搬走, 咁就會有多d時間睇下, 唔會錯失良機. 上個星期睇左一個單位唔錯的連天台, 不過就發覺隔離個座個天台有電訊公司的發射器響到, 所以我老公驚都會影響我地, 所以依家周圍問緊人知唔知d發射器唔係安響自己個座的話, 影響有幾大.

唔該晒呀, 如佢地覆左你, 你再我地知啦.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
655#
發表於 07-3-28 09:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,

好多日不見你, 我估你呢排應該好忙, 原來係睇樓. 咁你睇到個心水單位係不係都係我地呢頭呀.

多謝你的CD & 杯仔.


Rank: 5Rank: 5


2422
656#
發表於 07-3-28 11:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

halaha:

唔駛客氣啦, 個d杯係我阿妹間公司d產品.

我都係睇番呢頭, 始終呢邊方便d, 前排都好似聽你講要搬屋, 係唔係呀?


~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


365
657#
發表於 07-3-28 15:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli, 我遲下得閒先打去問長情.

如有小朋友義工活動, 你都話我知呀, 我都想了解下.


alkyung, 你住邊到架? 呢排d樓價好似升返d.^^

Rank: 5Rank: 5


2422
658#
發表於 07-3-28 18:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo:

我依家住緊新都城架, 至於樓價個方面, 我平時都好少留意, 不過依家要搬, 所以先至去睇下.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


280
659#
發表於 07-3-29 01:14 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

HI alkyng

妳搬遷 , 我想問妳為何不買樓
因在我心中一直返覆問自己將來租屋或買樓.....唉

yeeli

thks 妳幫我查保良局一事
我近日很沒心機, 故只看沒有回答
我現在實太忙沒時間抽出來做profile , 老公近日須遲回家那重擔   便落在我, 每天放工回家便買餸跟住看功課及其他副功課及教不懂做的,  又要抽時間同妹妹玩     最慘是妹妹每晚都不願上床攪到我唔夠精神

Rank: 5Rank: 5


2422
660#
發表於 07-3-29 08:53 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

Miholo:

我地都仲係想緊買or租, 本身我自己就鐘意租, 因為可以兩三年搬一次, 人地可能會覺得好麻煩, 但我就覺得每兩三年換下環境, 感覺有一種新0既開始, 加上小朋友成日攪到d牆新花晒, 依家間屋感覺好舊, 所以換下都好. 而我老公就覺得買都好, 因為佢成日話"安居"就會"樂業"wor, 佢話每個人最重要係有個家, 因為家比到好多動力及支持, 如果我地有左個固定0既"家", 咁佢就可以安心攪好其他野.

唔怪之得呢排又少左見你啦, 你老公間公司一定好忙喇, 你屋企有沒有工人幫手呀? 你最量要休息多d, 唔好攪壞身子呀.

~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖