註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
大宅
原文章由 mic823 於 07-6-29 21:31 發表 arm arm 先買返部腦,連每日一篇都做唔到呀!!
原文章由 k_wong7 於 07-7-3 21:21 發表 新版睇得好辛苦
禁止發言
原文章由 roccomami 於 07-7-5 17:11 發表 請問德信是否二文三語
原文章由 mic823 於 07-7-4 12:59 發表 直頭叫苦連天呀!!!近視又加深喇!!!!
原文章由 k_wong7 於 07-7-6 15:33 發表 mic823, 好耐無見啦, 你同個仔做緊咩呀. 我個仔就日日電視同電腦
原文章由 roccomami 於 07-7-6 22:51 發表 thanks!!!no la 係冇咁既意思
原文章由 mic823 於 07-7-6 16:58 發表 玩同睇, 不過,佢依家去咗亞婆度,亞婆買咗本暑期作業,要佢每日做每科一頁.
原文章由 k_wong7 於 07-7-7 15:03 發表 mic823, 都好, 買本暑假作業比佢做下都好. 不過, 學校好似無咩暑期功課甘, 佢地真係好得閒, 又甘多假放. k_wong7
原文章由 mic823 於 07-7-8 01:16 發表 我諗要9號先知有無呀!!我記得之前比咗好似$10唔知買咩暑假做喎!!!
原文章由 k_wong7 於 07-7-16 15:13 發表 mic823, 好耐唔見你啦, 你去左邊呀? k_wong7
原文章由 mic823 於 07-7-16 20:43 發表 去咗煲.........劇呀!!!! 你8月19日得閒嗎???我諗住同兩條化骨龍喺屋企開生日會 .你到時再電聯啦!!!