關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
641#
發表於 06-11-8 23:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔知聽日仲有冇得買呢?我都想睇吓!

Kittymummy 寫道:
我買左拉,成20蚊. 不過吾知點post上去.
主要係訪問校長, 我覺得佢地真係好有心,去培育d小朋友...
我吾知點講...總之比好多學校好.

Rank: 5Rank: 5


3218
642#
發表於 06-11-8 23:08 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾好買拉. 我copy左再比你同2fungs. [quote]
agneshwh 寫道:
唔知聽日仲有冇得買呢?我都想睇吓!

[quote]

Rank: 4


506
643#
發表於 06-11-8 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

上次Halloween帶亞女返學校,英文Miss都主動同我傾計。話Alki可能唔係咁習慣評估方式,但又冇直接話佢低分(得64分)。可能驚我返屋企鬧佢掛! Anyway, 佢都幾nice.

Kittymummy 寫道:
今日同英文miss傾左一陣.... 佢話佢睇過其他學校eng 卷,
開平比較深.程度同d名校差不多(我諗下學期掛). 上學期要"就"其他同學,因為有d英文吾合格.佢話今年小一質數好高.
佢好nice,好有耐心同我傾 (同班主任一樣),雖然佢吾係班主任.但仍好樂意回答.感覺好似同朋友傾計一樣.

Rank: 4


506
644#
發表於 06-11-8 23:15 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

嘻嘻!咁咪可以慳番?Thanks!

[quote]
Kittymummy 寫道:
吾好買拉. 我copy左再比你同2fungs. [quote]
agneshwh 寫道:
唔知聽日仲有冇得買呢?我都想睇吓!

Rank: 5Rank: 5


3218
645#
發表於 06-11-9 09:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh, 你有無e-mail add 呀? 我send 比你睇.

Rank: 4


506
646#
發表於 06-11-9 11:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Pls check PM.

Rank: 5Rank: 5


3218
647#
發表於 06-11-9 12:16 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

send左拉,check下拉.

Rank: 4


506
648#
發表於 06-11-9 12:25 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

睇完啦!寫得學校幾好喎! Thanks!

Rank: 4


506
649#
發表於 06-11-9 23:39 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy:
Alki 今日帶返嚟張'影印快週'是否妳給的,因我放工回來她已睡了,問唔倒佢!如'Yes" then thank you!!

Rank: 4


506
650#
發表於 06-11-9 23:43 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

聽亞女講,今日好似調咗位,知唔知點解?開咗學2個月多D已經調咗2次位,會唔會密咗D?


Rank: 5Rank: 5


3218
651#
發表於 06-11-9 23:46 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾係我比係學校比,激死我! 等我仲用左20蚊......
吾見2fungs ? 佢可能去生細細b. 多個bb真開心,其實我都好想生多個.但係無勇氣....

Rank: 5Rank: 5


3218
652#
發表於 06-11-9 23:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實調下位都好.d小朋友一熟左就雞啄吾斷....不過我吾太鐘意kitty坐後左.怕佢發白日夢.

Rank: 4


506
653#
發表於 06-11-9 23:51 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

快D生多個陪kitty啦!等佢唔駛咁悶嘛!

Rank: 5Rank: 5


3218
654#
發表於 06-11-9 23:55 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

但係一個都已經好大壓力,我又怕痛....
agneshwh 寫道:
快D生多個陪kitty啦!等佢唔駛咁悶嘛!

Rank: 4


506
655#
發表於 06-11-9 23:56 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我喺電話度都唔記得問佢坐得後唔後,不過,佢之前已經坐最後嗰行。我成日都驚佢對近視眼睇唔倒黑板。

Kittymummy 寫道:
其實調下位都好.d小朋友一熟左就雞啄吾斷....不過我吾太鐘意kitty坐後左.怕佢發白日夢.

Rank: 4


506
656#
發表於 06-11-10 00:02 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

痛只不過短暫,但壓力大就真嘅!好似而家個大女咁,第一次test已經咁緊張,遲Dexam我驚會癲咗!不過,生2個始終開心D,有得爭吓嘢,打吓交嘛!

Rank: 5Rank: 5


3218
657#
發表於 06-11-10 00:05 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

alki 有近視? 吾見佢帶眼鏡?
其實食魚好有幫助,我發覺d水上人好少近視.even扒在床,光線不足睇書都無近視.

Rank: 5Rank: 5


3218
658#
發表於 06-11-10 00:24 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾只係呢d.你知我住得遠,又無能力買市區樓,又細又貴.如果住市區,我屋企又有好多嘢.個琴又吾想賣,但又吾知放係邊!但我好想比佢讀開平. 都好煩!

Rank: 4


506
659#
發表於 06-11-10 16:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

佢剛剛嘅summer holiday先check到有近視,所以,佢上堂先帶眼鏡,但佢依家已經開始依賴副眼鏡。我好驚佢D近視加深得好快!


Kittymummy 寫道:
alki 有近視? 吾見佢帶眼鏡?
其實食魚好有幫助,我發覺d水上人好少近視.even扒在床,光線不足睇書都無近視.

Rank: 4


506
660#
發表於 06-11-10 17:07 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

其實你屯門層樓供完未?妳可以考慮租住先囉!妳係咪喺九龍返工?如果係就更加要搬啦,亞女又要搭咁遠車返學!不過,呢D只係我嘅諗法啫!如果妳唔知個琴放響邊,可以放嚟我屋企,我都想買琴! (講笑咋!)咁kitty有冇學琴?


[quote]
Kittymummy 寫道:
吾只係呢d.你知我住得遠,又無能力買市區樓,又細又貴.如果住市區,我屋企又有好多嘢.個琴又吾想賣,但又吾知放係邊!但我好想比佢讀開平. 都好煩!
‹ 上一主題|下一主題