- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!
cankan,
動物園個兒童遊樂場係新開架, 果陣我去, 見到佢地仲係圍晒板響度整緊, 估唔到咁快就開左玩得喇!
噚日阿女有去跳舞呀, 不過可能因為係工人姐姐湊, 咁工人姐姐又唔識我隻佬, 加上anson一換完衫出唻, 已經唔見左kelly喇, 你都咪話, 你個工人姐姐d速度真係好快, 眨下眼就無影無踪喇! 所以原本諗住同kelly齊齊玩旋轉木馬的, 點不知...final得阿女自己玩!
Kelly坐校車, 嬸嬸全程拖實佢, 你都可以放心咯, 我若然間中去學校的話, 都順便幫你昅下佢, 然後再報告畀你聽啦!
復活節我地可能會去廣州住下食下兩日一夜咁大把, 視乎我細佬請到幾多日假啦! 仲有要留番兩日去拜山, 一日去深圳, 一日去tko果個華永! 所以應該都會超充實的!
不過今個月我地會做四日逃學威鳳, 因為我地月中報左個日本五天團呀, 會帶埋阿女去, 佢而家已經好期待, 成日問住幾時可以坐飛機, 幾時可以同米老鼠影相等等...搞到連我都...未出發, 先興奮!
至於跳舞補堂方面, 我要補番二月份既兩堂跳舞班, 由於聽日約左D FRIEND團拜, 所以聽日唔得, 要星期一至得, 所以我地會補5/3 &12/3, 連續兩個星期一的, 為左唔駛阿女瞓瞓下畀我摷醒去跳舞, 我會響佢放學之後, 推埋架車仔出去, 同佢食完野, 就要佢響車仔瞓, 瞓到三點半左右就叫醒佢上堂囉! 係就係辛苦D, 不過相信星期一晚佢會早D爬上床瞓覺! |
|