關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 4


850
641#
發表於 07-2-26 19:21 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

先恭喜大家發財...最緊要個個身體健康....
1)十月媽...anson無事痳...可能有時係d過濾性病菌...好快無野架啦.....不過呢排最好食d清淡d食物...唯有忍下口...
2)我地過年去左長隆玩喇....好好玩...因阿女有表哥仔狀膽...所以佢全部兒童機動遊戲都玩...(有人培真係唔同d)...連兒童跳樓機都玩...如果得佢一個..我肯定佢唔夠膽....

Rank: 4


605
642#
發表於 07-2-27 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

你新年去長隆多唔多人呀?

各位媽咪:

明天要返學啦!小朋友收拾好心情未呀?

cankan

Rank: 4


850
643#
發表於 07-3-1 01:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan...hihi
初一返大陸同初三返落黎都完全唔多人....
而長隆就普通...但就唔係人山人海密痳痳個隻.....每樣遊戲都只係等左一陣.....如果同香港海記同廸記比...長隆快好多好多....
不過可能..........又或者係我地好彩揀左初一當日去歡樂世界...內地人可能去左拜年...所以人唔算太多....夜晚我地都有睇埋大馬戲...唔係...應該係下午5點開始(70分鐘)...
另第二日就去睇動物.....再玩埋入面個12項兒童遊戲...又成日.....d動物好好 睇.....兩個小 朋友坐遊覽車時...由頭嘩到落尾......哈哈......

Rank: 5Rank: 5


4411
644#
發表於 07-3-1 09:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

咦, 動物園入面果D兒童遊戲開左嗱? 果陣我去都仲未開架, 下次去, 阿女又可以多D新野玩喇!  

Rank: 4


605
645#
發表於 07-3-2 14:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

動物園入面有兒童遊戲既咩?我上次去唔覺眼喎!啱唔啱小朋友玩?安唔安全架?需唔需要另外俾錢?

我而家考慮緊復活節既節目,其中一個選擇就係去動物園同歡樂世界,你地有冇其他提意呀?

cankan

Rank: 4


605
646#
發表於 07-3-2 14:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

Anson 今日去唔去跳舞?亞女唔經唔覺冇見佢成三個星期啦!

亞女有兩堂補堂要依個月補,等我今晚同老公商量下星期日朝早有冇活動,若果冇就依個星期日同佢補返一堂先。Anson 依個月要補一堂定兩堂呀?

cankan

Rank: 4


605
647#
發表於 07-3-2 14:15 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

考慮到天氣愈來愈熱,亞女依個月開始搭校車返學。

尋日第一日搭校車,送完佢上校車之後,我立即搭地下鐵再行百零級樓梯去學校;去到學校門口啱啱見倒佢落車,即刻靜靜地跟係後面:由落車到入課室門口個姨姨都一路捉實佢隻手,入到課室佢自己除低件衫,放好個書包後,就叫老師同佢去洗手間,之後返課室玩玩具;見到禁樣我都幾放心。我應承左佢一個星期會上去兩日,可以觀察下佢順便同老師傾下偈。

如果各位媽咪見到有咩唔妥既情況,請記得通知我,唔該哂!

cankan

Rank: 4


850
648#
發表於 07-3-2 20:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

Total 有12項....岩小朋友之 如..有d大人都可以一齊玩....單項$5....套票45玩12次........遲小小send相比你地睇............

復活節提意.....1)海泉灣  2)東莞嘉輝會
  

Rank: 5Rank: 5


4411
649#
發表於 07-3-3 08:54 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
動物園個兒童遊樂場係新開架, 果陣我去, 見到佢地仲係圍晒板響度整緊, 估唔到咁快就開左玩得喇!

噚日阿女有去跳舞呀, 不過可能因為係工人姐姐湊, 咁工人姐姐又唔識我隻佬, 加上anson一換完衫出唻, 已經唔見左kelly喇, 你都咪話, 你個工人姐姐d速度真係好快, 眨下眼就無影無踪喇! 所以原本諗住同kelly齊齊玩旋轉木馬的, 點不知...final得阿女自己玩!  

Kelly坐校車, 嬸嬸全程拖實佢, 你都可以放心咯, 我若然間中去學校的話, 都順便幫你昅下佢, 然後再報告畀你聽啦!

復活節我地可能會去廣州住下食下兩日一夜咁大把, 視乎我細佬請到幾多日假啦! 仲有要留番兩日去拜山, 一日去深圳, 一日去tko果個華永! 所以應該都會超充實的!

不過今個月我地會做四日逃學威鳳, 因為我地月中報左個日本五天團呀, 會帶埋阿女去, 佢而家已經好期待, 成日問住幾時可以坐飛機, 幾時可以同米老鼠影相等等...搞到連我都...未出發, 先興奮!    

至於跳舞補堂方面, 我要補番二月份既兩堂跳舞班, 由於聽日約左D FRIEND團拜, 所以聽日唔得, 要星期一至得, 所以我地會補5/3 &12/3, 連續兩個星期一的, 為左唔駛阿女瞓瞓下畀我摷醒去跳舞, 我會響佢放學之後, 推埋架車仔出去, 同佢食完野, 就要佢響車仔瞓, 瞓到三點半左右就叫醒佢上堂囉! 係就係辛苦D, 不過相信星期一晚佢會早D爬上床瞓覺!    

Rank: 4


605
650#
發表於 07-3-5 14:04 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

麥原來係我個女閃先既咩?星期五晚我問佢,佢都有同我講話係 anson daddy 帶佢跳舞,佢重同我講話佢地禽禽青就走左,我就話可能佢地有街去,唔得閒;下次等我同工人講低,等佢地可以玩一陣先走,始終一個星期只係見得一次。

我星期日冇同亞女補堂呀,因為我瞓醒都已經10:15,趕唔倒。

嘩!你月中去日本,真係替你高興,玩得開心d!不過而家唔可以帶太多水上機,所以你一上機記得問空姐攞野飲,等飛機起飛時俾anson飲﹝因為唔知佢會唔會耳仔唔舒服﹞。

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
651#
發表於 07-3-5 20:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
咦? 唔通真係佢地走先? 其實佢地都唔係走先呀, 佢地應該係禽禽青走左去冒險樂園咋!    

我地今日下晝補番其中一堂喇, 下星期一會補埋另外果堂, 根住23/3又會請假, 因為唔響香港嘛!

放心啦, 我地係20/3起飛呀, 而呢個帶水既限制, 係21/3至生效, 所以我地應該不在此限架! 至於耳痛呢個問題, 今朝我已經響銅鑼灣買左個減壓耳塞畀阿女以備不時之需喇! 所以就算無水, 都應該無問題的!  

Rank: 4


605
652#
發表於 07-3-6 13:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

原來有減壓耳塞?我都唔曉添!幾錢架?

我復活節計劃緊去澳門同番禺歡樂世界,請問歡樂世界可唔可以玩倒一日架?有冇地方坐?有冇野食?野食既選擇多唔多?味道得唔得?知唔知有冇車落番市橋?真係唔好意思有禁多問題,因為今次想安排得好 D,特別係食物同交通方面,因為上次去動物園既經驗實在麻麻地。

CANKAN

Rank: 5Rank: 5


4411
653#
發表於 07-3-6 14:33 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
減壓耳塞盛惠100蚊一對, 由於我老公有耳痛問題, 所以我買左兩對, 一對老公用, 一對阿女用! 不過阿女回程果陣會嘗試唔帶耳塞, 事關我地想響回程果程, TEST下佢究竟有冇呢個耳壓問題, 如果發覺原來佢無問題, 咁以後帶佢去旅行, 就可以慳番一舊水!

歡樂世界係可以玩足一日的, 因為大人同小朋友既野都有, KELLY玩到攰要瞓覺既話, 你佬就可以去玩下十環過山車之類, 正呀! 你就...唔好玩喇, 你負責睇女啦!

入面都算多食肆的, 好過動物園好多, 佢地有D一間間既食肆, 中式西式都有, 好方便, 我地果次穩陣起見, 食左個燒味飯同埋食左個唔記得咩名堂既麵! 價錢同香港大快活/大家樂之類差唔多!

有冇車返市橋呀? 我真係唔知喎!  

Rank: 4


850
654#
發表於 07-3-6 19:33 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

你問問住個間酒店....可能有車接送......我地第一日唔知..走個陣時總就去的士...不過第二日就踏番佢地d車....另如果打的..一定要話清楚比佢知去ger地點....因我地個次上車時同佢講左去香江大酒店....司機話15蚊....點知行行下去左錦秀香江俱樂部(係個度附近).....話以為係呢度.....然後加多10蚊先去香江酒店.....我地唔肯....佢無啦啦停埋一邊話叫我地落車踏過第二部.....嘩...火都黎埋.....我即刻同佢講....到到都唔洗去....你依家即刻車我地去公安局.....跟住佢就話我都無收你地錢....我就話你無啦啦停埋一邊我點知你係唔係有一班人等緊我地架.....我話去公安局你咪先話無收我地錢....你依家又知到我地住邊間酒店....我點知呢一陣返到去我地有無事架......鬧完佢...佢就話車返我地最初上車個度(即歡樂世界).....禁我地係個度再踏過.....

Rank: 4


850
655#
發表於 07-3-6 19:39 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

大人玩個d....有幾個唔好話玩....我剩係睇都覺得好激...不過真係無福消售囉.......

10 月媽....3月日本有無平野執呢.......(我未去過)

Rank: 4


850
656#
發表於 07-3-6 19:43 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

另cankan....我聽阿女講話我地個班有3個新同學喎....2位女仔1個男仔.....佢總話有一個識講國語...廣東話就識講小小.....

Rank: 5Rank: 5


4411
657#
發表於 07-3-6 20:07 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
我都唔知三月有冇平野執呀,事關我都係第一次去日本咋, 我對呢個國家, 真係唔太清楚, 而家好多friend send料畀我睇, 我原本諗住無乜野買到的, 不過而家可能會超出預算, 希望到時唔會失控啦!

E班都有一個新既女同學仔呀, 老師話係響金桔園轉過唻架喎, 個女仔好聰明架喎!

Rank: 4


605
658#
發表於 07-3-7 14:14 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

耳塞只係可以用一次?冇得循環再用架?我同亞女拾飛機,有一次冇特別同佢玩或者叫佢飲水﹝因為見佢之前都冇野﹞,果次、暫時係唯一一次,佢就話隻耳仔唔舒服;所以之後係飛機升降既時候,我都會同佢玩或者講野去分散佢既注意力,禁佢就冇野啦!不過就我自己黎講,有時冇野,有時都會有d唔舒服,我覺得都要睇機司既技術同自己既身體狀況;所以若果係諗住試下anson有冇依個問題,千其唔好一次就定論呀!

你俾我歡樂世界既資料好詳盡呀!唔該哂!想問多一個問題,d食店有冇冷氣架?

cankan

Rank: 4


605
659#
發表於 07-3-7 14:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,

唔該哂你既資料。有時係國內搭的士真係好勞氣,我都遇唔少。

有新同學咩!冇聽亞女提起,等我今晚問下佢先。有新人返,即係有人走啦!

cankan

Rank: 2


51
660#
發表於 07-3-7 20:12 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:
你係唔係同Anson去日本呀?好開心呀!咁你計劃幾時去?3月去係唔係平d呢?我睇完東x遊特輯,都好想去呀!
咁你係唔係要請假去? 咁3月份日本天氣如何?會唔會好凍? 記得玩得開心d,影多d相呀!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖