關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得 ...
樓主: evelyn317
go

小朋友於06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾吓笑 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


161
641#
發表於 06-10-20 15:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我就只會對下做齊未 .... 因為一入呢間學校, 校長/主任/老師就叫我地千其唔好改到 d 功課岩哂返去 .... 佢地話咁做, 佢地就唔知 d 小朋友有咩係識, 有咩係唔識 ..... 叫我地對齊哂 d 功課就 ok .... 對與錯, 留番俾學校跟進 ...

我自己又覺得 ... 咁係岩喎, 如果唔想成日做改正, 咪叫佢自己小心 d  .... 次次都阿媽同佢改岩哂 ... 會令佢變得倚賴 .... 唔識做, 我會教佢做 ..... 但佢自己做好個 d , 我唔會改 .... 咁樣, 我同老師都知佢係邊方面弱 d ... 等老師可以係個 d 問題上加多 d 注意

Rank: 5Rank: 5


1379
642#
發表於 06-10-20 15:37 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


阿切,

我知la,我知la,你唔係話我老,講個秘密你知,我12歲就生個女,哈哈哈 我而家先22歲炸. 嘻~~~~嘻~~~!

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
643#
發表於 06-10-20 16:35 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU


你12歲就生個女 仲勁過我呀   

Rank: 5Rank: 5


2229
644#
發表於 06-10-20 23:01 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
我一時時, 有時間就會對下, 冇時間就淨係睇佢做晒咁多樣功課就簽手冊!


肥仔媽咪,
我都好似你咁,不是日日check, 點齊做完功課便簽手冊!
每日做完功課已是6:30分,還要做每日一篇(中文+英文),

Rank: 5Rank: 5


2028
645#
發表於 06-10-21 01:52 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

各位好,

你們的小朋友做過"小三公開性評估"未, 我女話做了中文, 係咪會咁快做嫁??

thank you

Rank: 5Rank: 5


1379
646#
發表於 06-10-22 21:07 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


carollam310,

咩嘢勁先 , 其實我計虛齡添炸,如果計實齡呀,我得10歲 嘻嘻!諗起都後生.

carollam310 寫道:
CHUCHU

你12歲就生個女 仲勁過我呀   


katiema,

考試未呀? 你講果個咩咩試,應該學期尾先考固喎   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4248
647#
發表於 06-10-22 21:38 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

dearcarollam310:

屎桶又黎踩場      

黎緊星期六踩藍田,你有無胸唷!

林屎桶   

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


4248
648#
發表於 06-10-22 21:41 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

dearCharitymami:


真係好啦!一次過係呢樹撞晒你地     

hi到你地魂架betty上         

Rank: 5Rank: 5


2028
649#
發表於 06-10-22 23:20 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU,

未呀, 12月先考試, 近日開始有TEST,  原來5-6月先做公開性評估. 我女仲烏下烏下.

你呢, 忙嗎? 仲有返工嗎? 攪2個真好累, 你年輕真好可應付到, 我老了, 力不從心

Rank: 5Rank: 5


1936
650#
發表於 06-10-23 11:29 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

katiema 寫道:
各位好,

你們的小朋友做過"小三公開性評估"未, 我女話做了中文, 係咪會咁快做嫁??

thank you
我仔學校特意冇通知就俾啲英文paper佢哋做, 原來都係啲預習, 都有派返嚟睇, 大約好似做Cambridge啲paper咁上下.

Rank: 4

醒目開學勳章


765
651#
發表於 06-10-23 16:05 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Dear Betty,

Hi Hi      

Happy Halloween!      


bettylam 寫道:
dearCharitymami:


真係好啦!一次過係呢樹撞晒你地     

hi到你地魂架betty上         

Rank: 4

醒目開學勳章


765
652#
發表於 06-10-23 16:13 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

我地仲未開始做評估預習呀!

開學時, 我地訂個間出版社摺埋, 所以依家要改訂另一間, 上兩星期開家長會時, 已經有家長埋怨仲未做評估D paper  :  :  :

我地淨係訂左英文科。


Rank: 5Rank: 5


2028
653#
發表於 06-10-23 18:11 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪,

thank you, 阿女學校都係咁樣預習中文, 但冇另外買一本, 要阿女解釋清楚先知係麥.   

thank you all~~

Rank: 5Rank: 5


1379
654#
發表於 06-10-24 15:42 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵


肥仔媽咪,

呀細女派咗test 卷啦,你估下幾多分呀 佢仲話全班仲有一個差過佢喎      激死!

開估la, 係45.5分呀~~~~~   

Rank: 5Rank: 5


1936
655#
發表於 06-10-24 15:45 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

CHUCHU 寫道:
肥仔媽咪,

呀細女派咗test 卷啦,你估下幾多分呀 佢仲話全班仲有一個差過佢喎      激死!

開估la, 係45.5分呀~~~~~   
邊科呀? 45.5係咪差少少合格?   

Rank: 5Rank: 5


1379
656#
發表於 06-10-24 21:40 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

肥仔媽咪 寫道:
[quote]邊科呀? 45.5係咪差少少合格?   


係中文囉,例排 d 閱讀理解完全都唔知做咩   

Rank: 3Rank: 3


123
657#
發表於 06-10-25 02:48 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Chu Chu,

My son refused to do Chinese Test Paper 1.He wrote down in the test paper "I don't want to do test paper". I think he is the lowest one in P.3. He said that he only do in examination. Some part of test are very easy to get the marks but nothing to do. Most of part were blank.

I want to kill him.                      
:-P

Rank: 3Rank: 3


123
658#
發表於 06-10-25 03:00 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

Chu Chu,

Your daughter is not too bad. In his class, my son failed only. We may be lowest 10 in P. 3. Ha! Ha!
:-P

Rank: 5Rank: 5


1625
659#
發表於 06-10-25 09:44 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

chuchu,

會唔會搵個專補中文嘅補習老師教下佢好d呢....
CHUCHU 寫道:
[quote]
肥仔媽咪 寫道:
[quote]邊科呀? 45.5係咪差少少合格?   


係中文囉,例排 d 閱讀理解完全都唔知做咩    [/quote]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3437
660#
發表於 06-10-25 09:56 |只看該作者

Re: 06/07年度升小三的家長們 - 兩年時間轉眼過,得閒入o黎傾?笑呵呵

唉~~呢個星期五日有四日都要默書小測...最近我教數學教到嘔血...呢排教緊呢D...
Km-->m...
m-->cm..
cm-->mm..
仲有時鐘(秒)....真係嘔哂血   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖