關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 4


854
641#
發表於 06-10-13 00:01 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

hermanpapa 寫道:
有冇參加兩個英文的網上學習?我兩個都報了名,好似將來會好忙!


我只報了一個比較平的


151
642#
發表於 06-10-13 09:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

好靚女呀!恭喜你生了兩個靚靚公主。
Hei Lam有冇呀?不如send個 link黎睇下....

ivytang02 寫道:
2年前的作品

[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/123996/s180/129805.20521514.07968.jpg[/img]


151
643#
發表於 06-10-13 09:34 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我冇報英文呀!因為而家放工後,仲要睇功課,仲要做每日一篇和中文百寳箱,已經很辛苦la!
Ah Kwok,你地好似只做每日一篇,冇做中文百寳箱喎!是否唔知係邊?

Rank: 3Rank: 3


294
644#
發表於 06-10-13 09:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

各位基顯家長

我想問下 P2-P6  在早上 7:30 - 8:00 的功課輔導班是否一定要參加.  ?  7時半到校 , 小朋友要很早起身 . 會唔會精神不集中 ??  功課輔導是否中英數 ?  不知形式是怎樣呢 ?

Rank: 3Rank: 3


242
645#
發表於 06-10-13 11:50 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY,

hei man 好靚女,  正

Rank: 3Rank: 3


242
646#
發表於 06-10-13 12:03 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

VICTLEUNG

多謝關心, 小女因有讀寫障礙, 每日要由4點做功課至8點,就算係好小功課佢都做好內, 完全無時間溫書, 日日同佢溫默書都係  0 分, 一條數有時要做個幾鐘頭, 自己做左好多教學工具去幫佢, 好似作用不大, 感到好大壓力, 所以有時好 down

Rank: 4


854
647#
發表於 06-10-13 12:57 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K,  oh ! 你記得我2個女名    好返去搵返條link 先post出黎....

希霖佢一歲時都有帶佢去影架, 但一去到就    死都吾肯換衫影呀 ! 直到lee 家佢都吾肯, 所以盡未影law....

希敏就好鐘意影la....maybe下次同呀妹影時搭單影幾張家姐 :-

講開我細女e+返k1就煩la, 日日都話吾返學, 重病左成個星期, 星期3老師打黎比我, 同我講果日學校做評估我女一d都吾肯答問題...平時上堂好靜吾出聲, 小朋友玩玩具佢就一個人坐埋一邊吾出聲, 講野又好細聲好怕羞, 老師問我吾知佢上堂d野識吾識, 其實我女全部都識答, 我日日返屋企佢就要law書出黎陪讀架..., 哎 ! 問我女平時係屋企係吾係禁...真大獲, 我2個女係屋企嘈到拆天....成層樓都聽到la, 但細女門口dog, 出街見到d 生普人就真係可以坐係處一個鐘都吾郁吾出聲架...e+為有好似老師禁講帶佢多d出街同小朋友玩多d la..其實我都帶佢出去同d 同年小朋友gathering架la...但佢硬係怕人...

)

Rank: 2


93
648#
發表於 06-10-13 13:54 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽
我記得藍田德田的明愛中心, 有些課程幫讀寫障礙等問題的小朋友, 妳有沒有去過?

Rank: 3Rank: 3


242
649#
發表於 06-10-13 15:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

working

我女現返中文課輔導班是下午 3:30-4:40, ,   5點有校車送返屋企, 星期一至五 5:00都有特別班車, 是送課外活動和輔導班的小朋友回家

如小朋友本身不是坐校車接送就沒有此優惠

Rank: 3Rank: 3


242
650#
發表於 06-10-13 15:16 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

JoannaLee

thanks, 油塘小童群益會都有有關課程,小童群益會有個社工跟我個女個case, 但5知什麼原因無做, 佢走得好特然, 我估可能身體有毛病, 因為她年紀都好老, 我個女好鍾意和好聽佢話.亞女近排好掛念個社工, 好想見佢.  >.<
不過我都會去藍田明愛 look  look.....thanks


151
651#
發表於 06-10-13 15:18 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,上次我去你屋企,見到你兩位公主,不知幾聰明活潑,所以細女一定是沒有問題的哦。我想問金麗係唔係太廹,令到小朋友有壓力?我聽聞金麗都好深。

Rank: 4


854
652#
發表於 06-10-13 16:11 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

[quote]
Xiao-K 寫道:
Ivy,上次我去你屋企,見到你兩位公主,不知幾聰明活潑,所以細女一定是沒有問題的哦。我想問金麗係唔係太

Rank: 3Rank: 3


242
653#
發表於 06-10-13 17:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY,

提下你明日係 3-4年級家長會.

Rank: 5Rank: 5


2977
654#
發表於 06-10-13 21:13 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

真係兩個可人兒!   
Xiao-K 寫道:
好靚女呀!恭喜你生了兩個靚靚公主。
Hei Lam有冇呀?不如send個 link黎睇下....

[quote]
ivytang02 寫道:
2年前的作品

[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/123996/s180/129805.20521514.07968.jpg[/img]
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


2977
655#
發表於 06-10-13 21:19 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy 、小虎媽and VictLeung,

我都發覺會好忙!但每日一篇與中文8寶箱,他玩的很開心,故試下啦!他的英文有些差強人意(我自己的要求),要多些練習。

Rank: 4


845
656#
發表於 06-10-13 22:20 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你小朋友都是中文課輔導?我小朋友都是.我想問什麼原因要輔導.你知唔知點解
小虎豬媽媽 寫道:
working

我女現返中文課輔導班是下午 3:30-4:40, ,   5點有校車送返屋企, 星期一至五 5:00都有特別班車, 是送課外活動和輔導班的小朋友回家

如小朋友本身不是坐校車接送就沒有此優惠

Rank: 3Rank: 3


286
657#
發表於 06-10-13 22:39 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Xiao-K....

入極都入唔到中文百寳箱....
真奇怪??是在學挍首頁右下角入嗎??
打 " http://smallcampus.net " 就飛左去第二樹!!
請教下我...thanks...




Xiao-K 寫道:
Ah Kwok,你地好似只做每日一篇,冇做中文百寳箱喎!是否唔知係邊?


Rank: 3Rank: 3


325
658#
發表於 06-10-14 09:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Ivy,

您兩個囡囡都好漂亮呀, 您又好有心機帶她們去影相   

victleung

Rank: 3Rank: 3


325
659#
發表於 06-10-14 09:22 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hi 小虎豬媽媽,

我們一同努力, 您不弧單呀, 我除了教子女的壓力, 還有工作壓力, 每晚8時半後才回家, 一邊吃飯, 一邊同兩個女對功課, 簽通告, 有時大女有功課不懂, 待我回來才做, 每日都唔知趕?
您女兒有讀寫障礙, 我大女是溝通障礙, 問她什麼真是全都答唔知, 唔係生佢出來個個,一定會放棄,
你話係唔係有人陪您呀     
victleung

Rank: 3Rank: 3


325
660#
發表於 06-10-14 09:25 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

唔好要求咁高啦, Herman仔巳經好醒

victleung
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖