關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


210
641#
發表於 06-10-2 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

係默班主任 Miss Yu

Rank: 4


588
642#
發表於 06-10-2 21:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
643#
發表於 06-10-2 21:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi 各位,

書展個日買左 d 咩呀 ?

Rank: 3Rank: 3


304
644#
發表於 06-10-2 22:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000, Matthew _媽咪

Thank you very much!
  
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
645#
發表於 06-10-3 16:59 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi 各位,

書展個日只買了幾本書, 你們呢?

好慘呀! 我屋企部電腦壞了, 師傅話要換過部新的, 又唔見幾仟銀啦! 你地認為換部desk top 定係 notebook 好

Rank: 3Rank: 3


210
646#
發表於 06-10-3 18:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

書展嗰日我無買咩野,不過我買咗一隻幾無聊的軟件
是print 特別d既姓名貼
"funny sticker"
啱唔啱你們用,可以copy給你們


B珠Mummy ,
我現在都是用notebook是省了不少位置,但我覺得如果家中有位放電腦會是desk top好d law
同樣功能,但$$$$平好多
"更換內裡零件、配件都易d"個人意見

Rank: 5Rank: 5


1256
647#
發表於 06-10-3 21:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我買了1-5胖胖豬.
ilovelinlin
Matthew_媽咪 寫道:
Hi 各位,

書展個日買左 d 咩呀 ?

Rank: 3Rank: 3


304
648#
發表於 06-10-4 19:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

唔該, 我要上"每日一篇" , 學校編號是什麼   
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
649#
發表於 06-10-4 19:56 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

學校編號:C535605

Rank: 2


62
650#
發表於 06-10-4 19:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

學校編號是c535605

Rank: 3Rank: 3


304
651#
發表於 06-10-4 21:33 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother , 2000

thank you very much
  
^_^

Rank: 4


588
652#
發表於 06-10-4 23:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother

好耐冇見喇 !

Rank: 4


554
653#
發表於 06-10-5 01:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

唉~~~而家先有時間上網    好累呀....

係呀....唔知點解次次看親1b班吃飯時, 你囡囡張臺都東倒西歪, 張登好多時放得唔係好正架.   今日佢都唔係好吃d銀針粉, 吃得好小.    提一提佢吃飽d呀~~~

打多小小字就訓啦~~~good night.
露絲 寫道:
2000,

佢好精靈鬼馬架~~~好得意 [quote]
2000 寫道:
唔係呀,我諗係講嗰個係我個女黎架,佢剛剛話我知佢係坐window嗰邊第一行

個女一時講d,一時又講d,真係比佢玩「c」
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 4


554
654#
發表於 06-10-5 01:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你個仔仔今日吃d"面"都差不多吃咗2/3.... 都好好多.
吃到最後...飽得"製"..所以無吃完囉.

話時話呀......一入1b班你仔仔見到我就好開心架.  smart咗及自理能力高咗, 前面個小朋友好喜歡同你仔仔講野, 不過你仔仔吃飯時就唔應佢架...好專心吃自己d飯盒架..
露 絲 :-)

Rank: 4


554
655#
發表於 06-10-5 01:26 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

綽琳.....今日好精神無曬事...唔見好累個樣...不過今日說話多咗...唔係好專心吃飯...d飯吃唔曬...正咗好多飯呀~~

(今日1b又得我睇ja...d家長唔得閒來啦~~我就黎認得出邊個打邊個啦    )
露 絲 :-)

Rank: 4


554
656#
發表於 06-10-5 01:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,

子軒...今日吃咗1&1/2粒"燒買"ja....

我唔禁走過佢到...只可遠觀或飄過ja
露 絲 :-)

Rank: 4


554
657#
發表於 06-10-5 01:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

我都買咗胖胖猪及math boy呀~~~

你地d課外活動收曬你地呀?

我報個2樣都得咗.....魔術 & keroro樹脂膠.
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
658#
發表於 06-10-5 09:48 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

做乜咁夜都未訓?

課外活動收

Rank: 3Rank: 3


304
659#
發表於 06-10-5 10:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

靖靖mother 寫道:
學校編號是c535605


HI 靖靖mother
好耐冇見啦, 係呢, 你個小朋友升上二年班 lu 喎, 辛唔辛苦呀? 我個女返咗一個月都未習慣小一生活, 唔好話佢吖, 連我都未慣呀. 我放工返到 home 已經 7點幾, 食埋飯 再同佢做功課, 佢係導修堂做得好少, 大部份都要返屋企做, 做完功課都好夜, (因個細妹搞住家姐, 所以做好耐,) 所以都冇 時間同佢溫書, 同埋冇時間同佢傾計, 所以我覺得個女唔係好鍾意返學, 你以前有冇咁嘅情況出現呀.   :cry:  :cry:
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
660#
發表於 06-10-5 10:43 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 寫道:
yoballma,

綽琳.....今日好精神無曬事...唔見好累個樣...不過今日說話多咗...唔係好專心吃飯...d飯吃唔曬...正咗好多飯呀~~

(今日1b又得我睇ja...d家長唔得閒來啦~~我就黎認得出邊個打邊個啦    )


dear 露絲
唔該哂
我個女食飯不嬲都好慢架, 又唔專心, 所以我都擔心佢唔夠時間食, 同埋d飯凍哂冇益. 我個女昨晚都有同我講話見到你, 同埋得你一個睇佢地食飯咋, 你就好啦, 我幫個女報咗兩個課外活動, 兩個都抽唔到, 不過我而家唸緊幫唔幫個女報另外d活動, 但我又驚佢 handle 唔到, 你地點睇呀, 應唔應該比佢參加課外活動呢?
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖