關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2769
641#
發表於 06-4-25 14:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,emiluihk
我返尼啦   最近好忙無時間抽身上bk
tina
搵到屋未呀
emiluihk
有咩topic傾
通告:下月9日是本人結婚週年15年 慘咁就曬左15青春  
叫咩婚

Rank: 5Rank: 5


2238
642#
發表於 06-4-25 15:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

yeah.... 你終於返來啦. 我仲未搵到樓啊.... but範圍又縮窄左, 因為而家有2個單位選, 你同emiluihk幫我睇下, if係你, 你會點選啊.

1. (大坑) 單位舊, 要油油, 打地腊, 全部都要重新整過, but20/f, 好開揚, 有露台, 有小小海景添啊, 有工人房, but廁所好舊, 而且仲用電爐沖涼, 煤氣爐頭好舊, 一梯2伙, 有2個lift. 個大堂好新正, 而且有car park, 但係無playground俾小朋友玩, 無泳池, 無咩設施, 港幣25,000/月, 全包. 有車就方便, 無車就要搭taxi, bus or van, 先出到市區, 不過係一落樓下就個個巴士站果d囉. 我返工就要轉車, 麻煩d囉.

2. (跑馬地) 全新裝修, 一搬入去就住得人, 2/f, 不過要$32,000/月, 有泳池, 有playground, 又近阿女學校, 行4分鐘就返到學校. 而且落街買野又好方便, 附近有叮叮站, 巴士總站, 仲要係可以返到我公司果d, 食野又方便, 附近又有街市, 超級, but要一次過俾半年租, 因為個業主諗住賣, 佢2月先用680萬買返來, 宜家諗住用880萬賣出去. (賺死佢)

2個都有好有壞, 幫我睇下, 俾d意見我啊.   

Rank: 5Rank: 5


2238
643#
發表於 06-4-25 15:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

掛住講我d野, 唔記得恭喜你添, 你好勁啊, 結左婚15年啦.         15年唔知係咩婚喎, emiluihk, 你知唔知啊?  

Rank: 5Rank: 5


1245
644#
發表於 06-4-25 15:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://pics.taobao.com/wangwang/047.gif[/img]
好厲害呀~~~~15年真係唔係一個短時間...[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201512.gif[/img]加油... ... ... ...
不過 [img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201606.gif[/img]
~~~
~~~
~~~
[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201922.gif[/img]

... ...
... ...
[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201451.gif[/img]
你既15週年結婚紀念日係我既生日呀

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/201739.gif[/img]
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
645#
發表於 06-4-25 15:43 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

恭喜恭喜!!!!! 你要努力啦. anna_gigi有3個kids, 我有2個kids, 你幾時添丁啊?
  

Rank: 5Rank: 5


1245
646#
發表於 06-4-25 15:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202244.gif[/img]嘻嘻 ... 等我番去查吓通聖先,通聖好似有寫架 ...

ckckcktina,

      你好厲害呀~~~ 我有排都學唔到你地一半呀
二萬幾蚊既樓我諗都無諗過,仲要養兩個小朋友都頭頭是到,真係請多多指敎[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2006/01/05/202101.gif[/img]不過 , 差成 七千蚊喎,咁就要計番大坑
嗰到D車費,囡囡搭車番學方唔方便呀,地方大小又係咪差不,
裝修等,你都住成一年 12X7000 都夠啊女做好多野喎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
647#
發表於 06-4-25 16:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

生 ~~~[img align=right]http://forum.bjcg.com/images/upload/2005/09/19/125822.gif[/img]
我都想,但如果再生多個,無論時間同金錢都唔能夠維持而
家呢個質數... ... 所以都係諗住一個夠晒數 (如無意外的話)
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
648#
發表於 06-4-25 16:17 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
更正我只得2名,3名我會死架
另外真係唔知幫你點決擇搵樓,而家租d樓原來咁貴,死啦咁我窮,點租得起呀 養2件仲貴過我租樓
emiluihk
過生日會仲開心過結婚週年 結婚係(從此被困 )
預祝係生日快樂   

Rank: 5Rank: 5


1245
649#
發表於 06-4-25 17:27 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi ,

       anna thx a lot.
唔好咁講LA,15年好應該開心,
仔大女都就嚟大,
好快可以歎世界
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
650#
發表於 06-4-26 09:35 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

everybody morning ar....

anna_gigi,

sorry, sorry,    我一直以為你有3個, 一個大女, 仔, 細女, but原來你都係得2個, 不過你個組合係非常之good架, 好多人都想好似你咁, 有個仔, 有個女, 咁就夠la. 我原本都諗住追返個仔架,     點知生左出來又係女. but個細女同大女d性格完全相反, 又8厭, 又好動, 精力勁旺盛啊, 成個仔款咁, 我已經當我自己已經生左個仔架la. 唔想再生la.    

Rank: 5Rank: 5


2238
651#
發表於 06-4-26 10:11 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

便有便養, 貴有貴養既姐....     我細女都無咩買野俾佢咁制, 因為可以全部用返晒家姐d野囉, 衫, 玩具等等... 除左奶粉, 尿片,     而且到時佢又可以讀返家姐學校, 又可以save返d $$

我其實都係想租大坑果間, but個業主好衰架, 尋日又話咩都唔整喎, 總之2萬5交間吉屋俾我地, 叫我地鐘意點搞就點搞喎.. 咁又唔係咁想租lor, 要我自己俾錢幫佢裝修,  

Rank: 5Rank: 5


1245
652#
發表於 06-4-26 12:06 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀各位 ~~~

      ckckcktina,

      個業主都幾大鼻喎,如果要自己整起碼都一萬幾千。
但睇番成年計,個總數都幾可觀喎
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
653#
發表於 06-4-26 12:58 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,emiluihk
早晨

Rank: 5Rank: 5


2238
654#
發表於 06-4-26 14:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

係囉, 我諗分分鐘一萬幾千唔得添啊. 又要油全屋, 門, 衣櫃, 而且佢間屋好多明線就咁自己拉果d, 全屋都係製啊, 總之就好多野執lor. 我又唔想wast $去幫佢整到咁靚啊. 所以又心大心細囉.  

Rank: 5Rank: 5


1245
655#
發表於 06-4-26 16:00 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

     agree ~~~ 叫佢減租就可以考慮,如果要自己出錢整
唔底,一係就唔好整咁靚住住先,如果唔係真係無JETSO喎
你住一年之麻
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
656#
發表於 06-4-26 16:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係呀, 我都係咁諗囉... but要吊下d agent先, 唔咁快reply佢地我租唔租.

Rank: 5Rank: 5


1245
657#
發表於 06-4-27 11:18 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

早呀各位~~~

       好眼瞓呀 呢兩晚都瞓得唔好,sat仲要出席
婚宴添架,咁殘醜死鬼la
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
658#
發表於 06-4-27 11:21 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

嘻嘻 ~~~ 試咗一輪都係唔知點add 相上去
我見d人可以係留言板到add到相架 ... 點整既呢
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
659#
發表於 06-4-27 11:30 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽咪
早晨
emiluihk
唔怕到時打厚d粉,查返超級無敵粉底,化妝品,好似skII奇奇咁話唔會殘

請問你地各位平時訓幾多粒鐘先起身   

Rank: 5Rank: 5


1245
660#
發表於 06-4-27 11:36 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

好卦住你呀anna

       我無化妝架,加上公司都無咁既要求,所以可以慳番呢
d錢 ...    ...  um~~~ 我平時通常11:30 pm 到上床
瞓,第朝7:50~8:00 am 到wake up. 不過好多時睡眠質
數都唔係幾好,所以好似瞓極都唔夠咁 ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖