關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
641#
發表於 08-5-22 13:12 |只看該作者
yanma, 咁我听錯咗

我仲唔需要揾到看更, 講真有幾個幼稚園家長做後備, 一時半下個個都肯的.   上次同我湊個C9都話我可以送去佢屋企, 我仔去到, 佢仔仲肯一齊做功課, 一齊温書. 我仔而家唔去, 佢仔成日玩.  

不過用返xxx媽咪個句 ; 我哋有二個小朋友, 二個俾人湊就好貴.
如果差唔多價, 我不如去補習社.

原文章由 yan02 於 08-5-22 11:57 發表
雪 :

我想我是講錯左,放學湊到我地湊走$50元呀,如齊睇有 $50/HR,我都辭工幫人湊啦,好過自己返工啦

我28樓個C9 有返PART TIME 好像是 10--2點,只可以平時湊放學的...喂你有時問下樓下的看更,他地成日在那, ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
642#
發表於 08-5-22 13:15 |只看該作者
但補習社你個頭又無ma, 真頭痕

我99去旅行, 都好彩我大伯請假湊放學, 唔係都幾麻煩
原文章由 雪文 於 08-5-22 13:12 發表
yanma, 咁我听錯咗

我仲唔需要揾到看更, 講真有幾個幼稚園家長做後備, 一時半下個個都肯的.   上次同我湊個C9都話我可以送去佢屋企, 我仔去到, 佢仔仲肯一齊做功課, 一齊温書. 我仔而家唔去, 佢仔成日玩. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
643#
發表於 08-5-22 13:16 |只看該作者
多 : 你而家同我講初生BB呀 ??

原文章由 多利是 於 08-5-22 11:17 發表


公價幫人湊仔睇1個月, 起碼$4000, 唔過夜, 唔包食~

真係要好睇你好唔好彩, 遇唔遇到樓下樓下既c9, 先有平價幫手~ 好多時, 呢d c9 係加左好多感情分落去既 ...

Rank: 6Rank: 6


8125
644#
發表於 08-5-22 13:19 |只看該作者
no, 初生bb好多年前, 公價湊, 唔過夜, 奶粉尿片唔包, 要$6000/月架 仲要久唔久送下參茸海味..

原文章由 雪文 於 08-5-22 01:16 PM 發表
多 : 你而家同我講初生BB呀 ??

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
645#
發表於 08-5-22 13:19 |只看該作者
6., muk 開咗la, 不如就去lee間試吓la.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:38 發表

我無乜所謂
1. kfc
2. 一粥麵
3. 魚米之家
4. 我樓下車仔麵
5. 新味道
6. 以前新榮發~而家開張返一間新xx食, 都係茶餐廳

Rank: 6Rank: 6


8125
646#
發表於 08-5-22 13:20 |只看該作者
不過呢d係公價計算, 咁你地d屋村c9打埋人情牌, 又唔可以咁計的~

原文章由 多利是 於 08-5-22 01:19 PM 發表
no, 初生bb好多年前, 公價湊, 唔過夜, 奶粉尿片唔包, 要$6000/月架 仲要久唔久送下參茸海味..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
647#
發表於 08-5-22 13:21 |只看該作者
係唔係我計錯數呀, 40/hr, 一個3 hrs, HK$120/.-
咁 一個月二十日, 要 hk$2400.-

佢平得過補習社嗎 ??

所以我話湊仔同補習係二回事囉.   咁我朋友係TKO, 之前收人HK$100.-/hr同人補普通話, 一次收五. 六個.  咁點可以同無咩文化, 只是同你湊上屋企, 叫你做功課, 俾你睇電視的的C9比呢 ?

原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 11:16 發表
lee 位太太又係難得ge 好人, 佢真係同人補習, 佢知有d mami 唔係咁高人工 or 都係全職mami, 家庭收入有限 and 同d mami 熟先收咁平, 亞女果時every sat 都你佢度學pth and drawing, e+佢隻eye有事, 唔可以長期睇嘢,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
648#
發表於 08-5-22 13:25 |只看該作者
但係人哋包午餐wor ?

原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 10:41 發表
2個月係度,差不多啦,ymca$3800果種得45日 only

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
649#
發表於 08-5-22 13:29 |只看該作者
last week, 老師問邊位同學想做領袖生, 咁大多數人都話想, 咁老師就話不如提名la, 亞女好好彩有份, tue 去interview, 點知亞女話唔夠時間俾佢介紹自己, yesterday出咗result, 佢落選, 有d 唔開心, but 佢做咗副班長, because d 班長去咗做領袖生, 我話你有得做副班長都好wor, 可能到p.5 就有得做領袖生呢, 佢聽完又開心番d

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
650#
發表於 08-5-22 13:30 |只看該作者
ymca又唔同私營補習社, ymca有資助ma, 我估

我睇過ymca都幾好gar, $3800, 每日仲有好多唔同活動, 又有得出去參觀ar, 去玩ar, 不過我嫌長時間得滯, 對我黎講, 我有人湊, 又無謂晒呢d $ la
原文章由 雪文 於 08-5-22 13:25 發表
但係人哋包午餐wor ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
651#
發表於 08-5-22 13:32 |只看該作者
領袖生=風紀? 咩黎gar?
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 13:29 發表
last week, 老師問邊位同學想做領袖生, 咁大多數人都話想, 咁老師就話不如提名la, 亞女好好彩有份, tue 去interview, 點知亞女話唔夠時間俾佢介紹自己, yesterday出咗result, 佢落選, 有d 唔開心, but 佢做咗副班長, ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
652#
發表於 08-5-22 13:35 |只看該作者
補習社係1:8 or 12, cc 呢個係1:4 or 6, 所以貴d lor, 我估
原文章由 雪文 於 08-5-22 13:21 發表
係唔係我計錯數呀, 40/hr, 一個3 hrs, HK$120/.-
咁 一個月二十日, 要 hk$2400.-

佢平得過補習社嗎 ??

所以我話湊仔同補習係二回事囉.   咁我朋友係TKO, 之前收人HK$100.-/hr同人補普通話, 一次收五. 六個.  咁點 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
653#
發表於 08-5-22 13:38 |只看該作者
yes yes yes
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:32 發表
領袖生=風紀? 咩黎gar?

Rank: 8Rank: 8


17382
654#
發表於 08-5-22 13:40 |只看該作者
有,不過詳情就唔清楚

原文章由 雪文 於 08-5-22 13:05 發表
love,物你樓下明愛有託管嗎 ?  我仔呢D超過 7 years都收 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
655#
發表於 08-5-22 13:42 |只看該作者
我啱啱去左apm吉吉島返壽司返黎食!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
656#
發表於 08-5-22 13:43 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 13:38 發表
yes yes yes

我女學校又係5-6年級先可做風紀!!

Rank: 8Rank: 8


17382
657#
發表於 08-5-22 13:47 |只看該作者
其實唔可以咁計架,最緊要岩自己,因為每人情況不一呢,佢包LUNCH,但唔包接,咁對於我來講就無用啦因為我要人幫我去湊女


原文章由 雪文 於 08-5-22 13:25 發表
但係人哋包午餐wor ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
658#
發表於 08-5-22 13:48 |只看該作者
你行去好近gar? 我今日食吉野家
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 13:42 發表
我啱啱去左apm吉吉島返壽司返黎食!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
659#
發表於 08-5-22 13:49 |只看該作者
YES呀,每樣都有其好處的,只要岩自己就OK啦


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:30 發表
ymca又唔同私營補習社, ymca有資助ma, 我估

我睇過ymca都幾好gar, $3800, 每日仲有好多唔同活動, 又有得出去參觀ar, 去玩ar, 不過我嫌長時間得滯, 對我黎講, 我有人湊, 又無謂晒呢d $ la ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
660#
發表於 08-5-22 13:50 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 13:48 發表
你行去好近gar? 我今日食吉野家

其實唔近架, 要成15mins, 因我要取野比我老公, 所以順手係果永買埋, 仲掃左4包朱古力味孖寶添!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖