註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:33 發表 cc: 你老公尋晚一定好happy啦!!!
返回頂部
伯爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:40 發表 我諗係掛, 見佢笑笑口.
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:40 AM 發表 我諗係掛, 見佢笑笑口.
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:33 發表 cc 我 like 你張大頭相呀.....我囡又係超 like 呢隻布甸狗的 :loveliness: :loveliness:
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:46 發表 都話口硬心軟囉~
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:49 發表 好在係個心軟jack
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-15 09:30 發表 come come: 你諗吓啦!唔知過幾日仲有冇貨,同埋love love有冇話你聽買唔買到呀?
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:52 發表 KY: LOVE無話幫我買倒, 因我打電話比佢時佢話自己已經離開左米蘭. 你可否幫我打去HOTLINE度問多次呀??
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:49 AM 發表 好在係個心軟jack
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:47 發表 come 大盛, 我今晚約6點半到
原文章由 funbabyhk 於 08-2-15 10:04 發表 早晨! 各位靚女. Sorry! 我今晚不能出席, 因為我腸胃唔舒服, 昨日下午開始發作, 諗住食左保濟丸會掂, 點知成晚個肚 '囉囉攣', 攪到瞓唔著, 今朝老公陪我搭車返工, e+ 捱住先, 等陣要去睇醫生 ...
原文章由 雪文 於 08-2-14 17:48 發表 有咩. 但上次我問咗, 佢哋話只到11點.
原文章由 funbabyhk 於 08-2-15 10:04 AM 發表 早晨! 各位靚女. Sorry! 我今晚不能出席, 因為我腸胃唔舒服, 昨日下午開始發作, 諗住食左保濟丸會掂, 點知成晚個肚 '囉囉攣', 攪到瞓唔著, 今朝老公陪我搭車返工, e+ 捱住先, 等陣要去睇醫生 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:07 AM 發表 多: 你6點半到都唔比枱你住架, 不如你去行一陣apm先啦. (佢地講明要人齊先比枱)