關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
641#
發表於 08-2-15 09:40 |只看該作者
我諗係掛, 見佢笑笑口.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:33 發表
cc: 你老公尋晚一定好happy啦!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
642#
發表於 08-2-15 09:43 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:40 發表
我諗係掛, 見佢笑笑口.

咁咪係囉!

Rank: 6Rank: 6


8125
643#
發表於 08-2-15 09:46 |只看該作者
都話口硬心軟囉~  

原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:40 AM 發表
我諗係掛, 見佢笑笑口.

Rank: 6Rank: 6


8125
644#
發表於 08-2-15 09:47 |只看該作者
come

大盛, 我今晚約6點半到

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
645#
發表於 08-2-15 09:47 |只看該作者
我and亞女都好like lee隻狗狗
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:33 發表
cc

我 like 你張大頭相呀.....我囡又係超 like 呢隻布甸狗的 :loveliness: :loveliness:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
646#
發表於 08-2-15 09:49 |只看該作者
好在係個心軟jack
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:46 發表
都話口硬心軟囉~  


Rank: 8Rank: 8


17269
647#
發表於 08-2-15 09:50 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:49 發表
好在係個心軟jack

美人:

你諗左去邊呀?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
648#
發表於 08-2-15 09:52 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-15 09:30 發表

come come:

你諗吓啦!唔知過幾日仲有冇貨,同埋love love有冇話你聽買唔買到呀?

KY: LOVE無話幫我買倒, 因我打電話比佢時佢話自己已經離開左米蘭.
你可否幫我打去HOTLINE度問多次呀??

Rank: 8Rank: 8


17269
649#
發表於 08-2-15 09:59 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 09:52 發表

KY: LOVE無話幫我買倒, 因我打電話比佢時佢話自己已經離開左米蘭.
你可否幫我打去HOTLINE度問多次呀??   

come come:

冇問題。

不過琴日朝打去問waiting仲話冇架,點知今朝係BK到見到有人話係Lee Garden買到。你look look:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1295904&extra=page%3D1

個女仔話中還冇添!:D

Rank: 6Rank: 6


8125
650#
發表於 08-2-15 10:00 |只看該作者
of course 軟啦... 不過我覺得大部份男人都係口硬心軟既, 我隻佬想笑又忍笑個衰樣最攪野...

原文章由 ccbeauty 於 08-2-15 09:49 AM 發表
好在係個心軟jack

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
651#
發表於 08-2-15 10:04 |只看該作者
早晨! 各位靚女.

Sorry!  我今晚不能出席, 因為我腸胃唔舒服, 昨日下午開始發作, 諗住食左保濟丸會掂, 點知成晚個肚 '囉囉攣', 攪到瞓唔著, 今朝老公陪我搭車返工, e+ 捱住先, 等陣要去睇醫生

原文章由 多利是 於 08-2-15 09:47 發表
come

大盛, 我今晚約6點半到

Rank: 8Rank: 8


17269
652#
發表於 08-2-15 10:06 |只看該作者
come come:

講開LV,我上次買的saleya,都打左hotline,我仲問speedy 20 & 25添,個answer係 saleya PM Lee Garden 有 (MM all shops 都冇),speedy 20 & 30啡格都冇(白灰格有)。我即日去Lee Garden。去到saleya PM and MM啡格都有,連speedy 20啡格都有呀! 明明hotline話冇架!咁我買左個PM。我諗hotline未必好update,去shop會清楚D。

Rank: 8Rank: 8


17269
653#
發表於 08-2-15 10:07 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-15 10:04 發表
早晨! 各位靚女.

Sorry!  我今晚不能出席, 因為我腸胃唔舒服, 昨日下午開始發作, 諗住食左保濟丸會掂, 點知成晚個肚 '囉囉攣', 攪到瞓唔著, 今朝老公陪我搭車返工, e+ 捱住先, 等陣要去睇醫生

...

fun fun:

你小心D喇!快D睇E生啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
654#
發表於 08-2-15 10:07 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-15 09:47 發表
come

大盛, 我今晚約6點半到

: 6點半到都唔比枱你住架, 不如你去行一陣apm先啦.
(佢地講明要人齊先比枱)

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
655#
發表於 08-2-15 10:11 |只看該作者
我唔 sure 幾點是最後一班車, 諗住佢地緊係會貼住地鐵時間嘛.
好彩我上到一架車, (得番我一個乘客) 之後司機仲問我去邊到落車, 佢 la la 淋車左我落車後, 即掉頭喇, 咁好可能是最尾一班車.

原文章由 雪文 於 08-2-14 17:48 發表
有咩.  但上次我問咗, 佢哋話只到11點.

Rank: 6Rank: 6


8125
656#
發表於 08-2-15 10:12 |只看該作者
fun

見到你, 我先記起我唔記我帶麵比你同花旗參比雪文... 真係老人痴呆...又要下次見可以交收啦

原文章由 funbabyhk 於 08-2-15 10:04 AM 發表
早晨! 各位靚女.

Sorry!  我今晚不能出席, 因為我腸胃唔舒服, 昨日下午開始發作, 諗住食左保濟丸會掂, 點知成晚個肚 '囉囉攣', 攪到瞓唔著, 今朝老公陪我搭車返工, e+ 捱住先, 等陣要去睇醫生

...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
657#
發表於 08-2-15 10:12 |只看該作者
ky: 其實我又唔係好想好想好想買, 見love去歐洲有得平d先想買, 如果佢見倒有應該會幫我買的. 算啦, 如love買唔倒, 就托多多朋友幫我買.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
658#
發表於 08-2-15 10:14 |只看該作者
fun: 咁你一陣好快d去睇醫生啦!

Rank: 6Rank: 6


8125
659#
發表於 08-2-15 10:15 |只看該作者
哦...唔緊要啦...咁我係公司磨下先囉...咁你bk左幾點呀??

原文章由 come爸嘩 於 08-2-15 10:07 AM 發表

多: 你6點半到都唔比枱你住架, 不如你去行一陣apm先啦.
(佢地講明要人齊先比枱)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
660#
發表於 08-2-15 10:16 |只看該作者
cc: 你6:30pm去唔去倒藍田mtr 呀? 得的話我約埋你一齊行過去丫.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖