關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
641#
發表於 08-1-28 16:13 |只看該作者
日頭唔好講人, 一講多多就出現.

kitty,check PM please.

come,我仲未收到貨, 早知咁, 麻煩我C6仲好, 佢上星期已可以搞掂啦.  明年啦.

原文章由 雪文 於 08-1-28 16:09 發表
kitty,我仔仲未返到屋企.  幾時家長會呀 ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
642#
發表於 08-1-28 16:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 16:12 發表
你地有無睇亞嬌果D相呀


勁4級

http://www8.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6325402&extra=page%3D1

我係公司唔開得, 係乜野相黎架???

Rank: 6Rank: 6


6601
643#
發表於 08-1-28 16:14 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 16:12 發表
你地有無睇亞嬌果D相呀


勁4級

http://www8.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6325402&extra=page%3D1

唔係佢呀!好兀突呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
644#
發表於 08-1-28 16:15 |只看該作者
今朝say完hi後, 就係msn傾下, 做野又busy下, so無咩上來囉~

跟住你地又係到盲目咁講'肥', 我都搭唔到咀啦 :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
645#
發表於 08-1-28 16:15 |只看該作者
睇唔到呀

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 16:12 發表
你地有無睇亞嬌果D相呀


勁4級

http://www8.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6325402&extra=page%3D1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
646#
發表於 08-1-28 16:15 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-28 16:13 發表
come,我仲未收到貨, 早知咁, 麻煩我C6仲好, 佢上星期已可以搞掂啦.  明年啦.

唔緊要, 可能明天先比你呢!

我地幾時再上深圳食小肥x呀?????

Rank: 6Rank: 6


8125
647#
發表於 08-1-28 16:17 |只看該作者
come

你玩野呀?? 係公司呀....開d咁既野出來....真大鑊 差d要洗眼

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 04:12 PM 發表
你地有無睇亞嬌果D相呀


勁4級

http://www8.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=6325402&extra=page%3D1

Rank: 8Rank: 8


17382
648#
發表於 08-1-28 16:17 |只看該作者
你一開就成塊野向住你


原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 16:14 發表

我係公司唔開得, 係乜野相黎架???

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
649#
發表於 08-1-28 16:17 |只看該作者
oh, 我miss 咗tim, sorry

分開打個cake會鬆軟d ga, 唔識講打幾耐wor, 我係睇情況ga, d 旦白同d 粉混埋時要輕手.

唔可以用溶咗gei chips 代替ga, 一定要用powder, if你改咗, 口感and 味道會有唔同, because 糖gei 成份唔一樣ga
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:04 發表
cc,

你未答我呀!

係leisure cat個web教的chocolate sponge cake,個旦白同旦黃係咪要各自分開‘打起’先再混埋一齊,後+粉呀?要打幾耐先夠呀?我琴日應該打得太耐,令cookies 變得硬呀!

同埋呢!chocolate sponge ...

Rank: 6Rank: 6


6601
650#
發表於 08-1-28 16:18 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 16:14 發表

我係公司唔開得, 係乜野相黎架???

真係睇左都要抹眼呀!(有呀嬌同Edison)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
651#
發表於 08-1-28 16:19 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-28 16:17 發表
come

你玩野呀?? 係公司呀....開d咁既野出來....真大鑊 差d要洗眼

唔關我事架!!!! 我係公司睇唔倒架!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
652#
發表於 08-1-28 16:19 |只看該作者
真係好 所以我已經用紅色打住勁4級



原文章由 多利是 於 08-1-28 16:17 發表
come

你玩野呀?? 係公司呀....開d咁既野出來....真大鑊 差d要洗眼

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
653#
發表於 08-1-28 16:20 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:18 發表

真係睇左都要抹眼呀!(有呀嬌同Edison)

真係佢2個???? 比人整古咋吓嘩????

Rank: 5Rank: 5


3212
654#
發表於 08-1-28 16:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-28 16:13 發表

頭: 做乜一出現就想 人呀????


唔係AR... JUST TO SAY HI..........渣(大吉大利.. 有利.....:;pppp:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
655#
發表於 08-1-28 16:21 |只看該作者
我都想 ky.

多, 以我身高, 我係算肥ga, 只不過我每次出嚟, 只不過d衫蓋住, 你唔覺jar
原文章由 多利是 於 08-1-28 16:10 發表
cc美人, ky靚女

你地可唔可以唔好係度盲目咁講個 肥字呀 :tongue: :tongue: :tongue:

係未想我殺人呀??

Rank: 6Rank: 6


8125
656#
發表於 08-1-28 16:22 |只看該作者
love

我無睇晒呀, 一開個window, 彈左個女人出來, 就 close 啦..唔可以係公司睇呢d野呀....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
657#
發表於 08-1-28 16:22 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 08-1-28 16:21 發表


唔係AR... JUST TO SAY HI..........渣(大吉大利.. 有利.....:;pppp:

以為你咩事咁嬲添!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
658#
發表於 08-1-28 16:23 |只看該作者
我覺得係

原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:14 發表

唔係佢呀!好兀突呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
659#
發表於 08-1-28 16:23 |只看該作者
why??? 整親??
原文章由 KY2004 於 08-1-28 16:09 發表
C火,隻手仲好痛呀!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
660#
發表於 08-1-28 16:25 |只看該作者
睇唔到la, 俾人block 咗
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-28 16:19 發表
真係好 所以我已經用紅色打住勁4級

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖