- 在線時間
- 1349 小時
- 最後登錄
- 17-7-15
- 國民生產力
- 188
- 附加生產力
- 1368
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 70-1-1
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 6569
- 主題
- 37
- 精華
- 0
- 積分
- 8125
- UID
- 860
 
|
sorry, hoganmama
I don't agree. 係我呻湊仔女逸事既時侯, 我老豆曾經講左一句'做左人阿媽, 先知阿爸阿媽幾辛苦呢!'; 我心唸'我就係而家做左人阿媽, 先更加唸唔明, 點解你地可以咁對我' 我既故事...有機會先呻比你地聽啦!:-| :-|
原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:21 AM 發表 
點可以咁講gar, 就係有頭家先感覺到父母養大我地係幾咁偉大, 我未結婚之前都會有時話無$比小d, 但結婚之後就即使咩情況, 就算無double pay, 新年都會比多d佢地 ... |
|