關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
641#
發表於 08-1-10 16:58 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:51 發表

所以而家開始~~唔好再為個c6咁多啦, 有$$自己儲埋.


ky: 你的$$又係另類投資啫!(住屋果度)


我而家租樓住咋!我和‘他’的樓已賣了,不過冇$落袋。

Rank: 6Rank: 6


8125
642#
發表於 08-1-10 16:58 |只看該作者
sorry, hoganmama

I don't agree.  係我呻湊仔女逸事既時侯, 我老豆曾經講左一句'做左人阿媽, 先知阿爸阿媽幾辛苦呢!'; 我心唸'我就係而家做左人阿媽, 先更加唸唔明, 點解你地可以咁對我'  我既故事...有機會先呻比你地聽啦!:-| :-|

原文章由 hoganmama 於 08-1-10 11:21 AM 發表
點可以咁講gar, 就係有頭家先感覺到父母養大我地係幾咁偉大, 我未結婚之前都會有時話無$比小d, 但結婚之後就即使咩情況, 就算無double pay, 新年都會比多d佢地 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
643#
發表於 08-1-10 16:59 |只看該作者
come come, 你真係明白我唔係扮窮人
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:51 發表

所以而家開始~~唔好再為個c6咁多啦, 有$$自己儲埋.


ky: 你的$$又係另類投資啫!(住屋果度)


雪文: courier上左黎未呀??????
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


4210
644#
發表於 08-1-10 16:59 |只看該作者
咁我地咪可能會撞到喎

原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:44 發表
亞女話1:00, but 我may be 早少少去照排隊等lor

Rank: 8Rank: 8


17382
645#
發表於 08-1-10 17:00 |只看該作者
haha我都唔係好識ja

原文章由 novemberwm 於 08-1-10 15:58 發表


HA..... 原來love love 除左saltwet 之外, 仲有好多板斧wo.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
646#
發表於 08-1-10 17:00 |只看該作者
未呀

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:51 發表

雪文: courier上左黎未呀??????

Rank: 5Rank: 5


3212
647#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
各位, 收工啦 886

Rank: 5Rank: 5


2065
648#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
yes, 佢好識為未來打算

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 16:52 發表
所以我一直都覺得雪文唔係窮   一時又想買鋪, 一時又買股票, 而家仲買人民幣等升值

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
649#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-10 16:58 發表


我而家租樓住咋!我和‘他’的樓已賣了,不過冇$落袋。

KY: 咁你仲係咪租返以前果度呀? 不過你真係好叻女呀, 自己一手包辦, 又照顧亞女, 又請工人. 加油呀!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
650#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
我今晚再睇真d先話過你知


原文章由 cyclmama 於 08-1-10 16:00 發表
C, 我係寒命人

Rank: 6Rank: 6


6601
651#
發表於 08-1-10 17:01 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-10 16:58 發表
sorry, hoganmama

I don't agree.  係我呻湊仔女逸事既時侯, 我老豆曾經講左一句'做左人阿媽, 先知阿爸阿媽幾辛苦呢!'; 我心唸'我就係而家做左人阿媽, 先更加唸唔明, 點解你地可以咁對我'  我既故事...有機會先呻比 ...

其實家家都有本難念的經!不過我相信天下無不是的父母,每個人都有他的難處和故事!

放開心扉,會開心D。

Rank: 6Rank: 6


6601
652#
發表於 08-1-10 17:02 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 08-1-10 17:01 發表
各位, 收工啦 886

呀頭:bye bye!

Rank: 5Rank: 5


4210
653#
發表於 08-1-10 17:02 |只看該作者
come, 你估雪文會唔會打我地 ga?? (雪文, 唔好angry)

原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 16:54 發表

嘻嘻, 有人認同我!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
654#
發表於 08-1-10 17:02 |只看該作者
講咩呀, 我又學Love咁, 唔解釋 :tongue:

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 16:52 發表
所以我一直都覺得雪文唔係窮   一時又想買鋪, 一時又買股票, 而家仲買人民幣等升值

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
655#
發表於 08-1-10 17:03 |只看該作者

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-10 17:02 發表
come, 你估雪文會唔會打我地 ga?? (雪文, 唔好angry)

Rank: 5Rank: 5


2967
656#
發表於 08-1-10 17:04 |只看該作者
多多, me too la, 得閒講嚟聽吓, 雪話我地係同病相憐bor.
  

原文章由 多利是 於 08-1-10 16:58 發表
sorry, hoganmama

I don't agree.  係我呻湊仔女逸事既時侯, 我老豆曾經講左一句'做左人阿媽, 先知阿爸阿媽幾辛苦呢!'; 我心唸'我就係而家做左人阿媽, 先更加唸唔明, 點解你地可以咁對我'  我既故事...有機會先呻比 ...

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-10 18:37 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
657#
發表於 08-1-10 17:04 |只看該作者
多: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
658#
發表於 08-1-10 17:04 |只看該作者
好呀,你過來拿呀,我係屋企執屋之ma

唔係豪"宅呀 公屋有咩話 豪"宅呀

原文章由 雪文 於 08-1-10 16:02 發表
Love,有時間可否借我快速咗睇吓, 我會好快速加. 星期六啦, 順便帶埋fun去參觀你間"豪"宅.

Rank: 5Rank: 5


2967
659#
發表於 08-1-10 17:06 |只看該作者
ky, 我地一齊加油
原文章由 come爸嘩 於 08-1-10 17:01 發表

KY: 咁你仲係咪租返以前果度呀? 不過你真係好叻女呀, 自己一手包辦, 又照顧亞女, 又請工人. 加油呀!!!
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
660#
發表於 08-1-10 17:06 |只看該作者
come come,

Check PM please.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖