關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
641#
發表於 07-11-20 16:02 |只看該作者
唉,你地都知我係一個窮鬼la,好耐冇去過旅行lu,次次見人去都係得個'杏'字.

上次仲係亞叔中咗馬仔,請我and亞女去,亞叔好鬼錫我地,全程我都冇用過年,連買手信都係佢俾.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
642#
發表於 07-11-20 16:03 |只看該作者
我想40左右先去ar
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:00 硐表


九x溝到妳老左已經變晒. 唔洗去了.
北京上年好平, 今年貴左.
:tongue:

Rank: 8Rank: 8


17382
643#
發表於 07-11-20 16:03 |只看該作者
我一時間記唔起邊度


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 15:51 硐表

我女昨天又哦去滑雪...

太貴啦, 搵個地方去滑草好啦. 以前深圳有, 家下都唔知有冇...

Rank: 8Rank: 8


17382
644#
發表於 07-11-20 16:04 |只看該作者
買鑽石


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:51 硐表

我至至至想去嘅地方係---南非.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
645#
發表於 07-11-20 16:04 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-20 16:02 硐表
唉,你地都知我係一個窮鬼la,好耐冇去過旅行lu,次次見人去都係得個'杏'字.

上次仲係亞叔中咗馬仔,請我and亞女去,亞叔好鬼錫我地,全程我都冇用過年,連買手信都係佢俾. ...

咁你叔仔又衰唔晒, 係佢個老婆啫....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
646#
發表於 07-11-20 16:04 |只看該作者
我最想去蘇梅,因為我鍾意泰國
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 16:02 硐表
宿霧~~~我好怕菲律賓~~~

Rank: 6Rank: 6


8953
647#
發表於 07-11-20 16:04 |只看該作者
帶住小朋友的選擇唔多...............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
648#
發表於 07-11-20 16:05 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 16:03 硐表
我一時間記唔起邊度

大長針果度.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
649#
發表於 07-11-20 16:05 |只看該作者
係亞叔唔係叔仔ma
原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 16:04 硐表

咁你叔仔又衰唔晒, 係佢個老婆啫....

Rank: 5Rank: 5


2967
650#
發表於 07-11-20 16:05 |只看該作者
多利是温咗書都上嚟,咁就唔怕la.
原文章由 雪文 於 07-11-20 15:56 硐表
各位, 多利是温書, 話你哋班友都幾啱傾, 大家陪佢傾吓計啦.
我又要忙啦. 唔該
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
651#
發表於 07-11-20 16:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 16:05 硐表
係亞叔唔係叔仔ma  

OH....睇錯左.

Rank: 6Rank: 6


8953
652#
發表於 07-11-20 16:06 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-20 16:04 硐表
買鑽石

食鮑魚.
真正有錢人出場啦~~~

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
653#
發表於 07-11-20 16:07 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:06 硐表

食鮑魚.
真正有錢人出場啦~~~

Rank: 5Rank: 5


2967
654#
發表於 07-11-20 16:08 |只看該作者
come,你攪錯la,係亞叔(my father's younger brother).
我叔仔d$俾哂佢老婆la,邊有$請我
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 16:05 硐表
係亞叔唔係叔仔ma  
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
655#
發表於 07-11-20 16:09 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 16:05 硐表
係亞叔唔係叔仔ma  

我即情唔知添............

Rank: 5Rank: 5


2967
656#
發表於 07-11-20 16:09 |只看該作者
love,唔好扮窮wor
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:06 硐表

食鮑魚.
真正有錢人出場啦~~~
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
657#
發表於 07-11-20 16:09 |只看該作者
我諗12月尾去到差不多0 度都似


原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:59 硐表

咁你快手D"抄"返出黎啦.
我睇報紙話而家"廣東省北少少"的地方只有4-5度咋.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
658#
發表於 07-11-20 16:10 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-20 16:04 硐表
我最想去蘇梅,因為我鍾意泰國  

泰國我都鐘意.

Rank: 5Rank: 5


1150
659#
發表於 07-11-20 16:11 |只看該作者
ME TOO 我都好想去南非
上海最靚係外沙灘(不過睇完都係覺香港夜景最靚)但天氣冷去外灘睇夜景真係幾凍,記得一定要穿多件外套。另外一定要去蟹粉小龍包超好味。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-20 15:51 硐表

我至至至想去嘅地方係---南非.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
660#
發表於 07-11-20 16:12 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-20 16:06 硐表

食鮑魚.
真正有錢人出場啦~~~

我得個""字咋!!!:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖