關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
641#
發表於 07-11-11 20:23 |只看該作者
我荅唔到大家

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-10 12:57 硐表
但係如果17號唔得, 要等到12月22日 (for Sat only)喎: :  

11/17
11/24 (x循評估)
12/1 (x顯考試)
12/8 (jerry仔開生日會)
12/15 (x強考試)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
642#
發表於 07-11-12 09:40 |只看該作者
早晨, 各位

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
643#
發表於 07-11-12 09:43 |只看該作者
Morning all!!! 今朝無人

Rank: 5Rank: 5


3212
644#
發表於 07-11-12 09:54 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-12 09:43 硐表
Morning all!!! 今朝無人


Morning...... 今朝個bk 又好似有d問題.....

Rank: 8Rank: 8


17382
645#
發表於 07-11-12 10:15 |只看該作者
morning,岩岩返到公司,做左野先

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
646#
發表於 07-11-12 10:52 |只看該作者
love

想問你之前d測驗卷你有無影低?

Rank: 5Rank: 5


3104
647#
發表於 07-11-12 12:23 |只看該作者
甘又幾好囉



原文章由 cyclmama 於 07-11-10 16:34 硐表
e+去咗表妹屋企先得閒上嚟,終於溫哂書la.
原本諗住今朝湊亞女去表妹度補習,我返公司.唔知係咪lee排瞓得好少,瞓醒已經12:00pm,所以唔鬼返la.
過咗一陣,c6同我一齊帶對寶貝落街食嘢,食完嘢,c6話要去百x,唔知 ...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
648#
發表於 07-11-12 12:27 |只看該作者
會唔會係扮做好老豆?
原文章由 yan02 於 07-11-12 12:23 硐表
甘又幾好囉

Rank: 8Rank: 8


17382
649#
發表於 07-11-12 12:35 |只看該作者
有,你係唔係要

原文章由 hoganmama 於 07-11-12 10:52 硐表
love

想問你之前d測驗卷你有無影低?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
650#
發表於 07-11-12 12:45 |只看該作者
係ar, thank you

你scan左send e-mail比我, 定copy比我

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-12 12:35 硐表
有,你係唔係要

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
651#
發表於 07-11-12 12:45 |只看該作者
講返我昨日的旅行, 開心吓先.

昨日我哋參加戶委會的旅行, 大小同價 60元.

第一站 元朗恒香餅廠, 睇咗制餅過程同試食, 仲有頂大紅花橋可以坐住影相.

第 二站 元朗一個寺廟, 我又忘記叫咩名啦, 座係山腰, 空氣好好.

第三站  東涌吃飯, 在逸東村隔壁的東涌舊碼頭, 無咩睇到, 係睇吓D船屋.  再睇到第二次公屋分俾我的個棟樓, 到而家仲未入住滿.

我哋好好彩, 一枱12人有二個luck draw, 係50元惠康coupon.  全部俾我對仔女中晒    

吃飽飽去咗東涌炮枱, 我對仔女見到大炮好興奮


第四站  機場翔天閣  睇咗4D電影, 可惜只有15分鐘, 跟團半價, 每人 25元, 小悅仲唔使買票.

之後在那里睇咗飛機展, 打機 ( playstation).  就夠鐘返屋企.

在車上又荅問題攞埋三份小禮物

Rank: 8Rank: 8


17382
652#
發表於 07-11-12 12:49 |只看該作者
係唔係要中英數常,如果要scan,就要等今晚先得因為公司無及d野係屋企,另外我都會開始同亞囡溫番啦

如可以fax既話就中常e+有因為我今日攞左返公司整

原文章由 hoganmama 於 07-11-12 12:45 硐表
係ar, thank you

你scan左send e-mail比我, 定copy比我

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
653#
發表於 07-11-12 12:49 |只看該作者
聽落行程都攪得唔錯 wor
你有冇買番即整既老婆餅?

原文章由 雪文 於 07-11-12 12:45 硐表
講返我昨日的旅行, 開心吓先.

昨日我哋參加戶委會的旅行, 大小同價 60元.

第一站 元朗恒香餅廠, 睇咗制餅過程同試食, 仲有頂大紅花橋可以坐住影相.

第 二站 元朗一個寺廟, 我又忘記叫咩名啦, ...

Rank: 5Rank: 5


4210
654#
發表於 07-11-12 12:58 |只看該作者
afternoon all

我啱啱起身咋, 今日我都請左假..

Rank: 5Rank: 5


4210
655#
發表於 07-11-12 13:00 |只看該作者
元朗恒香, 亞份幼稚園旅行, 我地都去過, 每人可以即時免費食一個老婆餅架:loveliness: :loveliness:

原文章由 雪文 於 07-11-12 12:45 硐表
講返我昨日的旅行, 開心吓先.

昨日我哋參加戶委會的旅行, 大小同價 60元.

第一站 元朗恒香餅廠, 睇咗制餅過程同試食, 仲有頂大紅花橋可以坐住影相.

第 二站 元朗一個寺廟, 我又忘記叫咩名啦, ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
656#
發表於 07-11-12 13:03 |只看該作者
話返我屋企D朋友仔先 :

首先多謝funfun.  星期六晚funfun蝦子餅同師傅上咗來我屋企,
師傅一上來話好寒, 佢的毛管涷.  咁好奇怪, 佢上來的時間, 我一直都是時冷時熱, 不知是否太害怕的原因.  
師傅話D朋友一係我入伙時拜四角時惹來的. 一係我屋企道符帶來的, 我哋請道符時請埋佢哋來. 好听D佢哋係來睇門口的.  咁一就我哋放棄道符.  咁我哋未決定, 因我們年年都請符的, 不是一年二年的事.  咁大家咁多年都平安無事.  就算係有, 我都信佢哋唔會來害我們囉.

同埋我老公鄉下幾條村家家戶戶都是拜那個庙的, 年年大家都是請符返屋企, 咁是否全部人都帶咗朋友仔返屋企 ??  我老公的父輩都是拜那個庙的, 咁是否一直都有朋友仔跟住佢哋呀 ??  間庙好靈的, 求簽好准, 我生仔生女都係個到算到. 仲有我老公上次撞到嘢, 佢咁遠都講得出.     

咁師傅封咗我女對眼先, 等佢以後都睇到到.  

但有點我是不太明白.  師傳話入伙時唔好拜四角, 咁會惹到D嘢來, 但個個人都講要做呢加嘢, 點解唔好拜.

所以我仲未知可以點做.  知道咗大家是和平相處的, 我都無咁害怕. 但係始終………..

再諗諗點算好先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
657#
發表於 07-11-12 13:04 |只看該作者
funfun,涷咗唔好味啦, 所以我無買.

我記起間元朗間庙名啦, 叫元渡寺.

原文章由 funbabyhk 於 07-11-12 12:49 硐表
聽落行程都攪得唔錯 wor
你有冇買番即整既老婆餅?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
658#
發表於 07-11-12 13:07 |只看該作者
無事嘛 ?? 昨日老公揾到圖書館未呀 ?

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-12 12:58 硐表
afternoon all

我啱啱起身咋, 今日我都請左假..

Rank: 5Rank: 5


4210
659#
發表於 07-11-12 13:08 |只看該作者
亞囡而家無發燒, 但係就咳, 好彩上次睇醫生, DR比左D咳藥水傍身..

原文章由 雪文 於 07-11-11 20:21 硐表
comecome,希望晴晴快D好返, 明天玩得開心D.

Rank: 5Rank: 5


4210
660#
發表於 07-11-12 13:10 |只看該作者
無事, 尋日做姊妹, 今日休息一天..
老公搵到啦, 唔該哂:loveliness:

原文章由 雪文 於 07-11-12 13:07 硐表
無事嘛 ?? 昨日老公揾到圖書館未呀 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖