- 在線時間
- 1409 小時
- 最後登錄
- 18-1-4
- 國民生產力
- 1051
- 附加生產力
- 832
- 貢獻生產力
- 600
- 註冊時間
- 06-8-10
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 29960
- 主題
- 97
- 精華
- 0
- 積分
- 32443
- UID
- 95091
   
|
話返我屋企D朋友仔先 :
首先多謝funfun. 星期六晚funfun蝦子餅同師傅上咗來我屋企,
師傅一上來話好寒, 佢的毛管涷. 咁好奇怪, 佢上來的時間, 我一直都是時冷時熱, 不知是否太害怕的原因.
師傅話D朋友一係我入伙時拜四角時惹來的. 一係我屋企道符帶來的, 我哋請道符時請埋佢哋來. 好听D佢哋係來睇門口的. 咁一就我哋放棄道符. 咁我哋未決定, 因我們年年都請符的, 不是一年二年的事. 咁大家咁多年都平安無事. 就算係有, 我都信佢哋唔會來害我們囉.
同埋我老公鄉下幾條村家家戶戶都是拜那個庙的, 年年大家都是請符返屋企, 咁是否全部人都帶咗朋友仔返屋企 ?? 我老公的父輩都是拜那個庙的, 咁是否一直都有朋友仔跟住佢哋呀 ?? 間庙好靈的, 求簽好准, 我生仔生女都係個到算到. 仲有我老公上次撞到嘢, 佢咁遠都講得出.
咁師傅封咗我女對眼先, 等佢以後都睇到到.
但有點我是不太明白. 師傳話入伙時唔好拜四角, 咁會惹到D嘢來, 但個個人都講要做呢加嘢, 點解唔好拜.
所以我仲未知可以點做. 知道咗大家是和平相處的, 我都無咁害怕. 但係始終………..
再諗諗點算好先. |
|