關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
641#
發表於 07-10-31 14:02 |只看該作者
please check pm.

麻煩哂,
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:57 硐表


katiekma: tko隧道一炒車就c晒架啦, 你遲到老細有無唔老黎呀?

cy: 不如你pm埋公司address比我, 我都叫courier send印仔比你啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
642#
發表於 07-10-31 14:05 |只看該作者
搵藉口
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:46 硐表

真係平衡唔倒呀 ~~~~放工要去匯景行下街先得啦!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
643#
發表於 07-10-31 14:05 |只看該作者
冇, 佢都聽到电台講。我自己火姐, 上左天橋, 冇得走, 焗坐。

原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:57 硐表


katiekma: tko隧道一炒車就c晒架啦, 你遲到老細有無唔老黎呀?

cy: 不如你pm埋公司address比我, 我都叫courier send印仔比你啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
644#
發表於 07-10-31 14:05 |只看該作者
炒車你都唔想ga ma.

你都係住tko
原文章由 katiekma 於 07-10-31 13:50 硐表
我今朝8:10上左車返工, 遇正tko四車相撞, 隧道封左。 10:30 先返到公司,响架彔 van 坐左個幾鐘,已經好 ,bk又成日error

Rank: 5Rank: 5


2967
645#
發表於 07-10-31 14:09 |只看該作者
我同你掉轉,個G.M.冇muk嘢,自己dept. d同事有部分就
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:01 硐表

我公司的同事個個都幾好, 無乜野, 係2個xx衰格!!!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
646#
發表於 07-10-31 14:11 |只看該作者
的小人好叻架, 用把口馬住的高層就吾駛點做, 成人打小報告就得架 la。

yes, 我住tko架,近坑口地鐵。

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:58 硐表
講開小人,都唔知點解我公司咁c多,成日咁多事非講,又唔見佢做嘢,我就做餐c,

Rank: 5Rank: 5


2967
647#
發表於 07-10-31 14:16 |只看該作者
禽日買咗對新鞋,,今日係公司諗住著鬆d等表妹星期六結婚著,點知刮腳到c

Rank: 5Rank: 5


2967
648#
發表於 07-10-31 14:19 |只看該作者
我同你差1個地鐵站,好近wor.之前我經常到jusco行,e+closed 咗都未去過坑口la
原文章由 katiekma 於 07-10-31 14:11 硐表
的小人好叻架, 用把口馬住的高層就吾駛點做, 成人打小報告就得架 la。

yes, 我住tko架,近坑口地鐵。

Rank: 5Rank: 5


3212
649#
發表於 07-10-31 14:22 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-10-31 13:50 硐表
我今朝8:10上左車返工, 遇正tko四車相撞, 隧道封左。 10:30 先返到公司,响架彔 van 坐左個幾鐘,已經好 ,bk又成日error


好慘, 坐係架van 仔度成個幾鐘......

Rank: 5Rank: 5


3212
650#
發表於 07-10-31 14:23 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:16 硐表
禽日買咗對新鞋,,今日係公司諗住著鬆d等表妹星期六結婚著,點知刮腳到c


新鞋通常都係咁gei wo.....

Rank: 5Rank: 5


3212
651#
發表於 07-10-31 14:31 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-31 14:05 硐表
搵藉口   


有時的而且確係要咁gei..... 有時我都係咁gar, 抖唔到氣要出去行下, 即使唔買野, 都去行下, 個心會舒服d.. 睇啱又買到野就更好啦........

Rank: 5Rank: 5


2065
652#
發表於 07-10-31 14:33 |只看該作者
我好鍾意行吉之島架, e+好失落 。東港城靜左好多。

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:19 硐表
我同你差1個地鐵站,好近wor.之前我經常到jusco行,e+closed 咗都未去過坑口la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
653#
發表於 07-10-31 14:40 |只看該作者
calling  Jerryma

呢幾日去唔去花園街 ??  去的話, 請call我, 有嘢想搭你同我買呀, 唔該

Rank: 5Rank: 5


2065
654#
發表於 07-10-31 14:45 |只看該作者
的新鞋吾系呢到刮就果到刮, 着到吾刮好舒服嘅時候對鞋就系時侯掉要換個對新。又要閃

原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:16 硐表
禽日買咗對新鞋,,今日係公司諗住著鬆d等表妹星期六結婚著,點知刮腳到c

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
655#
發表於 07-10-31 14:52 |只看該作者
剛剛又去bank排多一輪隊(我lunch time已經去左一次), 2:04pm china xx打落黎(終於)叫我去check數, 而家叫做有$$出糧咋!:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
656#
發表於 07-10-31 14:53 |只看該作者
你試下買左沙紙磨下, 應該會好d
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:16 硐表
禽日買咗對新鞋,,今日係公司諗住著鬆d等表妹星期六結婚著,點知刮腳到c

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
657#
發表於 07-10-31 14:57 |只看該作者
ck: 我收倒你pm啦, 明天應該可send比你!!!!

Rank: 5Rank: 5


2967
658#
發表於 07-10-31 15:02 |只看該作者
鞋頭塊膠面刮腳,吹x,e+d 腳指貼膠布頂住,總之唔鬼買
原文章由 hoganmama 於 07-10-31 14:53 硐表
你試下買左沙紙磨下, 應該會好d

Rank: 5Rank: 5


2967
659#
發表於 07-10-31 15:03 |只看該作者
yi,我今晚會去wor,幫唔幫到你
原文章由 雪文 於 07-10-31 14:40 硐表
calling  Jerryma

呢幾日去唔去花園街 ??  去的話, 請call我, 有嘢想搭你同我買呀, 唔該

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
660#
發表於 07-10-31 15:05 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 14:23 硐表


新鞋通常都係咁gei wo.....

係啦, 好煩架!!! 貴又係咁平又係咁......:-| :-| :-|
‹ 上一主題|下一主題