註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:57 硐表 katiekma: tko隧道一炒車就c晒架啦, 你遲到老細有無唔老黎呀? cy: 不如你pm埋公司address比我, 我都叫courier send印仔比你啦.
返回頂部
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 13:46 硐表 真係平衡唔倒呀 ~~~~放工要去匯景行下街先得啦!!!
原文章由 katiekma 於 07-10-31 13:50 硐表 我今朝8:10上左車返工, 遇正tko四車相撞, 隧道封左。 10:30 先返到公司,响架彔 van 坐左個幾鐘,已經好 ,bk又成日error
原文章由 come爸嘩 於 07-10-31 14:01 硐表 我公司的同事個個都幾好, 無乜野, 係2個xx衰格!!!!!
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 13:58 硐表 講開小人,都唔知點解我公司咁c多,成日咁多事非講,又唔見佢做嘢,我就做餐c,
原文章由 katiekma 於 07-10-31 14:11 硐表 的小人好叻架, 用把口馬住的高層就吾駛點做, 成人打小報告就得架 la。 yes, 我住tko架,近坑口地鐵。
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:16 硐表 禽日買咗對新鞋,,今日係公司諗住著鬆d等表妹星期六結婚著,點知刮腳到c
原文章由 hoganmama 於 07-10-31 14:05 硐表 搵藉口
原文章由 cyclmama 於 07-10-31 14:19 硐表 我同你差1個地鐵站,好近wor.之前我經常到jusco行,e+closed 咗都未去過坑口la
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-31 14:53 硐表 你試下買左沙紙磨下, 應該會好d
原文章由 雪文 於 07-10-31 14:40 硐表 calling Jerryma 呢幾日去唔去花園街 ?? 去的話, 請call我, 有嘢想搭你同我買呀, 唔該
原文章由 novemberwm 於 07-10-31 14:23 硐表 新鞋通常都係咁gei wo.....