註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 14:59 硐表 我而家滿腦子都係呢個啦, 講笑都係令自己快D輕鬆. 快快快收工......快快快
返回頂部
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 14:59 硐表 love .......真係 sorry,我仲未同你約到個時間law d 牙盒, 阻住你d地方 tim…….
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 14:58 硐表 我都係夜晚仲要做家務架,呢度好多MUMMY都係
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 14:51 硐表 咁有什麼基金好買呀?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:02 硐表 唔緊要啦,大家都要就時間嗎
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:02 硐表 有時d野你唔搵佢, 佢會無拿拿出現gar 即好似個日love個老公
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:01 硐表 咁早 天都未光曬
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:06 硐表 個C6成日都係咁架啦有時真係比佢嚇一跳架:tongue: 佢果晚問我做咩唔叫佢坐低燒野食WOR,我話你又唔通知我無啦啦上左來我都未反應得來呀:tongue: :tongue: :tongue: ...
男爵府
原文章由 雪文 於 07-10-3 13:27 硐表 佢唔明我講咩
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:03 硐表 你張証唔見已經煩啦,仲要有圖書証係度TIM
原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 15:08 硐表 吓.....睇黎真係好急 bor 晒口 (其實我真係唔明 gar )
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:07 硐表 佢基顯ma, hermanpa都話佢地倒x咁早返到gar
大宅
別墅
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:08 硐表 佢真搞笑, pat pat都未坐低就走左, 又點叫佢燒ar
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:06 硐表 唔緊要la, 你小朋友d牙都未甩
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:09 硐表 係啦真係早到咁 ,6:50上車咪要6:00起身 KATIEMA你上車時間真係算好好啦:
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:11 硐表 呢D咪叫做路人甲囉 又話我無叫佢坐低燒自己又走左去:tongue: