關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
641#
發表於 07-10-3 15:02 |只看該作者
有時d野你唔搵佢, 佢會無拿拿出現gar

即好似個日love個老公
原文章由 雪文 於 07-10-3 14:59 硐表
我而家滿腦子都係呢個啦, 講笑都係令自己快D輕鬆.

快快快收工......快快快

Rank: 8Rank: 8


17382
642#
發表於 07-10-3 15:02 |只看該作者
唔緊要啦,大家都要就時間嗎

原文章由 novemberwm 於 07-10-3 14:59 硐表


love .......真係 sorry,我仲未同你約到個時間law d 牙盒, 阻住你d地方 tim…….

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
643#
發表於 07-10-3 15:03 |只看該作者
我都要做家務gar

Irene, 你有2個小朋友? 日頭邊個湊?
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 14:58 硐表
我都係夜晚仲要做家務架,呢度好多MUMMY都係

Rank: 8Rank: 8


17382
644#
發表於 07-10-3 15:03 |只看該作者
你張証唔見已經煩啦,仲要有圖書証係度TIM


原文章由 雪文 於 07-10-3 14:59 硐表
我而家滿腦子都係呢個啦, 講笑都係令自己快D輕鬆.

快快快收工......快快快

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
645#
發表於 07-10-3 15:04 |只看該作者
我買左中國, 東歐, 拉丁美洲, 日本, 泰國
原文章由 novemberwm 於 07-10-3 14:51 硐表


咁有什麼基金好買呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
646#
發表於 07-10-3 15:06 |只看該作者
唔緊要la, 你小朋友d牙都未甩
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:02 硐表
唔緊要啦,大家都要就時間嗎

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
647#
發表於 07-10-3 15:06 |只看該作者
funfun: 收倒你bbq $$了,

Rank: 8Rank: 8


17382
648#
發表於 07-10-3 15:06 |只看該作者
個C6成日都係咁架啦有時真係比佢嚇一跳架:tongue: 佢果晚問我做咩唔叫佢坐低燒野食WOR,我話你又唔通知我無啦啦上左來我都未反應得來呀:tongue: :tongue: :tongue:


原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:02 硐表
有時d野你唔搵佢, 佢會無拿拿出現gar

即好似個日love個老公

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
649#
發表於 07-10-3 15:07 |只看該作者
佢基顯ma, hermanpa都話佢地倒x咁早返到gar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:01 硐表
咁早 天都未光曬

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
650#
發表於 07-10-3 15:08 |只看該作者
佢真搞笑, pat pat都未坐低就走左, 又點叫佢燒ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:06 硐表
個C6成日都係咁架啦有時真係比佢嚇一跳架:tongue: 佢果晚問我做咩唔叫佢坐低燒野食WOR,我話你又唔通知我無啦啦上左來我都未反應得來呀:tongue: :tongue: :tongue:


...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
651#
發表於 07-10-3 15:08 |只看該作者
吓.....睇黎真係好急 bor 晒口 (其實我真係唔明 gar )
原文章由 雪文 於 07-10-3 13:27 硐表
佢唔明我講咩

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
652#
發表於 07-10-3 15:09 |只看該作者


原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:03 硐表
你張証唔見已經煩啦,仲要有圖書証係度TIM

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
653#
發表於 07-10-3 15:09 |只看該作者
雪文係唔見左身份證ma, un ng un
原文章由 funbabyhk 於 07-10-3 15:08 硐表
吓.....睇黎真係好急 bor 晒口 (其實我真係唔明 gar )

Rank: 8Rank: 8


17382
654#
發表於 07-10-3 15:09 |只看該作者
係啦真係早到咁 ,6:50上車咪要6:00起身
KATIEMA你上車時間真係算好好啦:

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:07 硐表
佢基顯ma, hermanpa都話佢地倒x咁早返到gar

Rank: 5Rank: 5


3212
655#
發表於 07-10-3 15:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:03 硐表
你張証唔見已經煩啦,仲要有圖書証係度TIM


慢慢搵..........:loveliness: :loveliness: :loveliness: :loveliness:

Rank: 4


679
656#
發表於 07-10-3 15:10 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:01 硐表
咁早 天都未光曬

朝早要一早起身準備早餐,好眼瞓!

Rank: 8Rank: 8


17382
657#
發表於 07-10-3 15:11 |只看該作者
呢D咪叫做路人甲囉
又話我無叫佢坐低燒自己又走左去:tongue:

原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:08 硐表
佢真搞笑, pat pat都未坐低就走左, 又點叫佢燒ar

Rank: 5Rank: 5


3212
658#
發表於 07-10-3 15:12 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-3 15:06 硐表
唔緊要la, 你小朋友d牙都未甩


應該未有咁快 gei 我諗.....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
659#
發表於 07-10-3 15:12 |只看該作者
如果要咁早, 我會盡量自己湊返學, 小朋友可以訓多成半個鐘至九個字
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:09 硐表
係啦真係早到咁 ,6:50上車咪要6:00起身
KATIEMA你上車時間真係算好好啦:

Rank: 5Rank: 5


3212
660#
發表於 07-10-3 15:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-3 15:11 硐表
呢D咪叫做路人甲囉
又話我無叫佢坐低燒自己又走左去:tongue:


不是閑人的路人甲?!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖