關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 30
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 30 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3212
641#
發表於 07-8-10 11:48 |只看該作者
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:44 發表
點解會同亞仔轉校

入間近自己屋企的小學, 唔細咁細個就去到今遠..........返小學, 六年時間都好長的.

[ 本文章最後由 novemberwm 於 07-8-10 11:49 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
642#
發表於 07-8-10 11:50 |只看該作者
我自己覺得明x既老師有部份係有心去教,
但.......學校行政&資源配合唔到:-| :-|

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:42 發表


不過都 decided to go to Kam Lai 所以.. 個日高老師都有問我係唔係決定左..(因為同佢都幾熟, 因為我以前都係做呢行的!) 佢話唔舍得阿仔, 同埋佢話kam lai 會辛苦d....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
643#
發表於 07-8-10 11:50 |只看該作者
我囡 2.4yrs, 為咗趕社署資助的尾班車, 不過last發現我的case, 教署仲多D.

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:36 發表
唔係呀
我囡無wor,佢果時一讀係n1即2歲8個月

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
644#
發表於 07-8-10 11:52 |只看該作者
Love,有無睇昨日個 14yrs女狀員, 同你囡一樣俾人投訴, 你囡有天份ar

原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:32 發表
明愛樓上
講真我一d都唔擔心佢,佢只係衰一樣野姐...係百厭

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
645#
發表於 07-8-10 11:52 |只看該作者
藍田循x升小二.

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:45 發表

囝囝都有報(因為近住屋企).隔離個哥哥都係讀靈糧(鑽石山)...... 不過都係揀左金麗啦!, 你個女而家讀邊間小學 ar ??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
646#
發表於 07-8-10 11:53 |只看該作者
你住邊呀 ? 點解會又山長水遠來鯉魚門讀 ?

原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:48 發表
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:44 發表
點解會同亞仔轉校

入間近自己屋企的小學, 唔細咁細個就去到今遠..........返小學, 六年時間都好長 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
647#
發表於 07-8-10 11:54 |只看該作者
呢二日我打得電腦game, 用腦加用神.  晚上幾好瞓

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
648#
發表於 07-8-10 11:54 |只看該作者
你地知唔知鯉魚門的海鮮酒樓有無做午市架????

Rank: 8Rank: 8


17382
649#
發表於 07-8-10 11:54 |只看該作者
需則金麗學生會易d入兆強,但你來緊係日子都唔好放鬆,
佢地都係睇d好成績既學生先會幫手推薦架
ps:當然最好係第1輪or第2輪就入到啦


原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:48 發表
[quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:44 發表
點解會同亞仔轉校

入間近自己屋企的小學, 唔細咁細個就去到今遠..........返小學, 六年時間都好長 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
650#
發表於 07-8-10 11:55 |只看該作者
金麗都唔係好辛苦jet

我仔讀k1前讀過3個月pre-nursery, 喊左1個星期, k1就無喊啦, 因為我日日同佢講9月就返金麗, 仲日日指比佢睇添

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-8-10 12:14 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
651#
發表於 07-8-10 11:57 |只看該作者
佢咁細梗係喊幾個月啦
無陰公

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 11:50 發表
我囡 2.4yrs, 為

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
652#
發表於 07-8-10 11:58 |只看該作者


但唔好問我那間, 我未去食過 ( 其實好恨去)

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:54 發表
你地知唔知鯉魚門的海鮮酒樓有無做午市架????

Rank: 8Rank: 8


17382
653#
發表於 07-8-10 12:00 |只看該作者
佢又無人地咁叻
俾人投訴就可能勁過人啦
最慘係佢樣樣都ok但下下比人投訴百厭呢下先c嗎


原文章由 雪文 於 07-8-10 11:52 發表
Love,有無睇昨日個 14yrs女狀員, 同你囡一樣俾人投訴, 你囡有天份ar

Rank: 8Rank: 8


17382
654#
發表於 07-8-10 12:02 |只看該作者
我唔打機日日都好好訓

[quote]原文章由 雪文 於 07-8-10 11:54 發表
呢二日我打得電腦game, 用腦加用神.  晚上幾好

Rank: 8Rank: 8


17382
655#
發表於 07-8-10 12:02 |只看該作者
真係唔清楚wor

原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:54 發表
你地知唔知鯉魚門的海鮮酒樓有無做午市架????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
656#
發表於 07-8-10 12:02 |只看該作者
我公司去開果間到而家都未有人聽電話!?!??!?!?
要訂星期日下午呀!!!
原文章由 雪文 於 07-8-10 11:58 發表

但唔好問我那間, 我未去食過 ( 其實好恨去)

Rank: 8Rank: 8


17382
657#
發表於 07-8-10 12:04 |只看該作者
完來個個小朋友返幼稚園都喊
但我囡真係唔喊,佢真係大膽

原文章由 hoganmama 於 07-8-10 11:55 發表
金麗都唔係好辛苦jet

我仔讀k1前讀過3個月pre-nursery, 喊左1個星期, k1就係喊啦, 因為我日日同佢講9月就返金麗, 仲日日指比佢睇添

Rank: 8Rank: 8


17382
658#
發表於 07-8-10 12:06 |只看該作者
我搬左過來6年同c6去食過一之咁多

原文章由 雪文 於 07-8-10 11:58 發表


但唔好問我那間, 我未去食過 ( 其實好恨去)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
659#
發表於 07-8-10 12:07 |只看該作者
而家官塘落9c呀........:-| :-| :-|

我媽到左康泰, 仲同我女食緊野啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
660#
發表於 07-8-10 12:10 |只看該作者
講真~~~我真係唔覺鯉魚門的海鮮特別好食, 反而流浮山就好啦, 真係食到lumlum脷.


原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:06 發表
我搬左過來6年同c6去食過一之咁多
‹ 上一主題|下一主題