註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
伯爵府
原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:42 發表 不過都 decided to go to Kam Lai 所以.. 個日高老師都有問我係唔係決定左..(因為同佢都幾熟, 因為我以前都係做呢行的!) 佢話唔舍得阿仔, 同埋佢話kam lai 會辛苦d....
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:36 發表 唔係呀 我囡無wor,佢果時一讀係n1即2歲8個月
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 11:32 發表 明愛樓上 講真我一d都唔擔心佢,佢只係衰一樣野姐...係百厭
原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:45 發表 囝囝都有報(因為近住屋企).隔離個哥哥都係讀靈糧(鑽石山)...... 不過都係揀左金麗啦!, 你個女而家讀邊間小學 ar ??
原文章由 novemberwm 於 07-8-10 11:48 發表 [quote]原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:44 發表 點解會同亞仔轉校 入間近自己屋企的小學, 唔細咁細個就去到今遠..........返小學, 六年時間都好長 ...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-8-10 11:54 發表 你地知唔知鯉魚門的海鮮酒樓有無做午市架????
原文章由 雪文 於 07-8-10 11:52 發表 Love,有無睇昨日個 14yrs女狀員, 同你囡一樣俾人投訴, 你囡有天份ar
原文章由 雪文 於 07-8-10 11:58 發表 有 但唔好問我那間, 我未去食過 ( 其實好恨去)
原文章由 hoganmama 於 07-8-10 11:55 發表 金麗都唔係好辛苦jet 我仔讀k1前讀過3個月pre-nursery, 喊左1個星期, k1就係喊啦, 因為我日日同佢講9月就返金麗, 仲日日指比佢睇添
原文章由 iloveyoub4 於 07-8-10 12:06 發表 我搬左過來6年同c6去食過一之咁多