- 在線時間
- 154 小時
- 最後登錄
- 16-6-23
- 國民生產力
- 49
- 附加生產力
- 28
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-6-30
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2037
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 2114
- UID
- 89777
 
|
Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)
mp, 小桃
你地令我想起 師奶乓團 既 娥姐 同希拉妮
cheungmp 寫道:
小桃兒, hhkk,
我仔仲[size=medium]勁
兩科7x, 兩科8x
最有信心嘅數學只得80分
仲咩咁傷心, 有一科滿分都仲 , 會比人
其實又有咩所謂呀....除非你想佢攞全級第一啦...咁我冇野講
佢地只係小一咋~~~
Take it easy~~~
我仔都好傷心, 我就咁氹返佢....
[quote]
heiheikeikei 寫道:
小桃兒
唔洗傷心, 我個仲勁~~~
都係得GS有九字頭.中英數都無九字~全君覆歿~
但最傷嗰個係我個仔...(都抵佢,佢用乜學習態道就有乜成果)
ok la, 雖然我都有啲意外, 但最緊要佢地明.^_^ 下次再叫佢地努力! (唔係我地努力)
[quote]
小桃兒 寫道:
師父~
好傷心...........
佢今日派晒四科,除咗GS滿分,英文OK,
中文數學退步到離晒譜。
不過,佢好似仲傷心過我。
咁都好,可以比個教訓佢,改吓啲學習態度,同埋啲輕視我嘅態度。 [/quote][/quote] |
|