關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) ...
樓主: Huisys
go

2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4355
641#
發表於 07-6-26 10:48 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

kc 食住藥就無燒....唔食就重有d微燒....e.g. 98-99....
我見考哂試...叫佢唔好返...佢都話唔得...唯有帶藥返學校...
睇到佢真係好鍾意呢間學校....我無哂符...
我都擔心佢校車大冷氣....返都操場兜頭曬...返班房又有冷氣...小息出班房....唉...蛇都c啦...!
中文...係我誓死都估唔到...可能之前實在有好大嘅進步空間喇...
其他嗰3科....我睇到佢自己都好唔滿意....好傷心....
成個過程....我都感到佢有盡力.....所以..我都收貨....

kec
rubyngan 寫道:
kec

kc 好d 未呀...退左燒未呀...今日有無返學??
1 e 班都派哂 4份卷...不過我未睇...亞女有講分...估唔到佢都有進步...原來中文是最低份果科...我都收貨...你又收唔收貨呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
642#
發表於 07-6-26 10:55 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi kec,

kc 又病 小心身體

祝kc 同 Leona 仔仔佢早日康復   

另外.....開心上學~~開心上學~~   

Rank: 5Rank: 5


2114
643#
發表於 07-6-26 11:12 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp  

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12914
644#
發表於 07-6-26 11:21 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hi rn,

你囡囡隻耳好番未呀

Rank: 5Rank: 5


2114
645#
發表於 07-6-26 11:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

a 仔 英文...我見都是排頭位 (第一位)..睇返份卷..真的有少少要用腦..自已填字...又有好多大細楷...幾歲人仔...好叻架啦

我提左佢好多次d連加/連減數一定要用草稿紙逐步計...千祈唔好用心算...計完有時間的話要check

Rank: 5Rank: 5


4322
646#
發表於 07-6-26 11:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

Leona,

妳返嚟啦!好掛住你呀。
祝你囝囝快啲好返。

KTS website 有最新嘅頒獎相片,有兩三張係你囝囝嘅,得閒上去download 吖。

Rank: 5Rank: 5


2114
647#
發表於 07-6-26 11:32 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

MP

亞女隻耳應該OK 啦..不過 下周四去睇多次..再確定下

佢長期鼻塞...都仲食緊葯呀
cheungmp 寫道:
hi rn,

你囡囡隻耳好番未呀

Rank: 5Rank: 5


2058
648#
發表於 07-6-26 12:00 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

哇! 響診所足足等左個幾鐘    依家俾佢睡下, 等吃昨中午再吃藥. 我下晝要返工. :-|  :-| [quote]
Huisys 寫道:


L01---仔仔點呀??應該就有E生睇喇喎...快d帶佢去睇啦..

Rank: 5Rank: 5


2114
649#
發表於 07-6-26 12:03 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

mp, 小桃

你地令我想起 師奶乓團 既 娥姐 同希拉妮

cheungmp 寫道:
小桃兒, hhkk,

我仔仲[size=medium]勁

兩科7x, 兩科8x
最有信心嘅數學只得80分

仲咩咁傷心, 有一科滿分都仲 , 會比人
其實又有咩所謂呀....除非你想佢攞全級第一啦...咁我冇野講
佢地只係小一咋~~~
Take it easy~~~
我仔都好傷心, 我就咁氹返佢....
[quote]
heiheikeikei 寫道:
小桃兒

唔洗傷心, 我個仲勁~~~   

都係得GS有九字頭.中英數都無九字~全君覆歿~
但最傷嗰個係我個仔...(都抵佢,佢用乜學習態道就有乜成果)

ok la, 雖然我都有啲意外, 但最緊要佢地明.^_^ 下次再叫佢地努力! (唔係我地努力)

[quote]
小桃兒 寫道:
師父~

好傷心...........
佢今日派晒四科,除咗GS滿分,英文OK,
中文數學退步到離晒譜。

不過,佢好似仲傷心過我。
咁都好,可以比個教訓佢,改吓啲學習態度,同埋啲輕視我嘅態度。  
[/quote][/quote]

Rank: 5Rank: 5


2114
650#
發表於 07-6-26 12:07 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

L01

係咪好多人都病呀..要等甘耐...比多D水亞仔飲呀...唔知煲冬瓜水是否可以...煲湯水..唔係我強項..不過 我細女發燒...亞婆就會煲比佢飲的

祝 囝囝快D 好返

學校無乜緊要..休息下先啦

Rank: 5Rank: 5


2058
651#
發表於 07-6-26 12:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃,
好掛住你呀>>>> 我都係!!!
多謝你呀,     我上去

Rank: 5Rank: 5


4322
652#
發表於 07-6-26 12:11 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

hs,

就係個仔做得到...你自然對佢會有期望...尤其係上次測験成績咁好...咁你都梗係想keep住成績...而且更加希望可以排全級/全班名次>>我唔係想佢排名次或有乜期望,只係希望佢keep住對讀書嘅熱誠,略有進步就好安慰,唔好退步得咁犀利。

我同佢講佢攞高分但係唔明(好似GS佢好多係撞中唔係眞係識),我係唔會開心。相反,佢分數唔高但係明(只係唔小心)或老師無教過,我會好開心教番佢。所以分數唔重要,重要係佢明唔明、識唔識,佢嘅學習態度喺唔係正確。

我真係嘔心瀝血咁教佢架,keep住成績代表佢同我ge努力都有回報>>Me too. 今次佢好多錯嘅係佢唔識。但我教佢時,佢左望右望、滿臉不耐煩,我原本仲奢望係我囉唆,佢可能已經明白,但結果佢眞係一啲都無聽入去。你話我有幾傷心

好似GS條馬術題,我教過佢,仲同佢詳細解釋點解係香港舉行,亦訂埋飛都佢去睇。而佢居然一臉茫然咁話無聽過,佢只係撞啱。唉........  

不過,今次佢考得唔好,佢尋晚終於乖乖坐喺度聽我教番中文數學佢錯咗唔明嘅地方,連答中但其實唔明嘅都虛心討教。好過佢之前考得好但一啲都唔肯聽我教。



Rank: 5Rank: 5


2058
653#
發表於 07-6-26 12:17 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

多謝呀!  等我今晚煲俾佢飲先.  都祝你囡囡快0的好返晒!!
學校無乜緊要..休息下先啦>>>>當0的細佬病左, 就0麥都覺得唔緊要啦, 最緊要身體健康!!.. :cry:  :cry:
rubyngan 寫道:
L01

係咪好多人都病呀..要等甘耐...比多D水亞仔飲呀...唔知煲冬瓜水是否可以...煲湯水..唔係我強項..不過 我細女發燒...亞婆就會煲比佢飲的

祝 囝囝快D 好返

學校無乜緊要..休息下先啦

Rank: 5Rank: 5


2114
654#
發表於 07-6-26 12:26 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃

亞仔肯改..態度好..就真係好..
我都明白..教佢..仲左望右望..真係好鬼激氣..

我亞女上次測驗就係甘...結果就係勁退步...比我炳到佢飛起呀..態度差嘛...所以今次考試..佢既態度好左好多...未考..我已諗住..得唔得都好...以甘既態度...我已好滿意

Rank: 5Rank: 5


4322
655#
發表於 07-6-26 12:30 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

得你明白我...眞好!
我絕對唔係希拉妮

rubyngan 寫道:
小桃

亞仔肯改..態度好..就真係好..
我都明白..教佢..仲左望右望..真係好鬼激氣..

Rank: 5Rank: 5


2114
656#
發表於 07-6-26 12:31 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

L01

係呀..佢地一病..就真係幾多分數都係其次...健康最緊要

你有無同囝囝報好多暑期活動呀?..有無學游水..??

我亞女身體唔壯..所以..我打算要佢 每星期游 3-4日...我好想 暑假令佢壯D..肥D..面色好D...係我最大既願望呀

Rank: 5Rank: 5


2114
657#
發表於 07-6-26 12:36 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

小桃

你周四會唔會返去睇 音樂進修班 最後一堂呀
亞女諗日返來..一路行一路表演比我睇..又唱歌又跳舞...好開心甘...正好 MP 所講...跳女仔舞..

我諗住返去睇下   

Rank: 5Rank: 5


2114
658#
發表於 07-6-26 12:42 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         

Rank: 5Rank: 5


4322
659#
發表於 07-6-26 12:53 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

rn,

我囝囝無上管弦樂班,佢係上Violin樂器班,所以我今日返去睇。

通告話一至四都係家長日,咁妳哋唔係咿幾日都可以返去睇咩?  

Rank: 5Rank: 5


4322
660#
發表於 07-6-26 13:02 |只看該作者

Re: 2006年9月入讀KTS 小一ge家長入黎傾(續集 十)

cyrusmom,

Congratulations to Cyrus!      

[quote]
rubyngan 寫道:
cryusmom

恭喜 cryus 攞到 10張 報喜信呀.....亞女報料架...cryus 真叻仔...         
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖