關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 95區家長大都會
樓主: MIHOLO
go

95區家長大都會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2422
621#
發表於 07-3-20 16:33 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

其實我個女到左2歲半先有工人照顧, 但個女都唔係咁肯跟工人的, 響屋企有關佢d野都係我同daddy做番, 細個時佢都好鍾意扭計, 但依家咁大個解釋左比佢聽後,佢依然要扭計, 佢就會講一句 "我知呀, 不過我想要丫麻, 點解唔得姐", 我地再解釋比佢知啦, 佢又會話 "你地成日都係咁, 我唔鍾意呀, 我唔採你地呀", 所以我真係比佢激ccccccc
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 3Rank: 3


436
622#
發表於 07-3-20 16:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
我個仔都有齊妳所講的野,除了沒有5個一項,因為他是獨子。

Rank: 5Rank: 5


2422
623#
發表於 07-3-20 16:49 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman-mame:

你個囝都係咁呀, 咁樣你地擔唔擔心呀, 還是只係我地過份緊張呢, 你有無好似我咁想同個囝去做評估呀, 我真係唔知點好, 因唔想個女大個左都係呢d性格, 好怕影響佢將來出來處世, 加上就上小學, 好多野佢都要自己去面對, 我地又唔可以好似依家咁, 可以成日返學校問班主任.   
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 5Rank: 5


1874
624#
發表於 07-3-20 16:57 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

DEL

Rank: 3Rank: 3


436
625#
發表於 07-3-20 17:13 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng,
我本身是要返工,很少接他放學,所以很多時我回家咪問亞仔你今日上堂怎樣呀,他喜歡就答妳一句,不喜歡望都不望妳一眼,再問他他就答:咪又是咁樣囉...,有時真的很激氣的,我感覺他越大我越難捉摸他的性格,講真做家長一定會擔心,不過我暫時就未想到要帶他去做評估。

Rank: 4


988
626#
發表於 07-3-20 17:43 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng ,herman-mame:

其實你有無想過同佢去做義工,例如係兒童之家或保良局,比佢知道有D小朋友係無爸媽鍚好可憐,等佢可以睇下學多D野,
另跆拳道都幾好架,因為個教練唔會比你自己一個想點就點,一定要嚴守紀律同一定要團體合作,我見有好多學到綠帶既小朋友都好守紀律,又好幫師弟{之係我個仔}.

Rank: 5Rank: 5


2422
627#
發表於 07-3-20 17:48 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yelli:

帶他去做義工真係無想過, 反而電視有時做d節目講有關貧困地區的小朋友, 我就會叫佢一齊睇, 但佢好似無乜反應咁. 另我曾有想過學柔道(因佢係女仔, 覺得柔道好似好d), 但佢daddy仲未應承.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
628#
發表於 07-3-20 18:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

睇電視可能無咩真實感,要親身感覺對小朋友會實在好多,
學柔道都係好,不過我仔就無學過,所以唔敢比意見你,
另做義工,我同仔仔都有係佛會做過義工清潔,今次復活假我同我老公想同仔仔去保良局或其他兒童機構做下.

Rank: 5Rank: 5


2422
629#
發表於 07-3-20 18:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli:

不如你有做義工的資料send比我丫, 等我今晚問下我老公有無興趣, thanks.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
630#
發表於 07-3-20 18:47 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

http://www.poleungkuk.org.hk/plk/index.aspx?lang=t&id=20060809160343呢個係保良局被助養兒童既心聲,可以比你女女睇下,你讀比佢聽下.

Rank: 5Rank: 5


2422
631#
發表於 07-3-20 19:18 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

咁如果你要去做義工, 要經邊到先可以參加架.

咁你又知唔知乜野機構做兒童情緒評估會好d.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
632#
發表於 07-3-20 21:17 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

做義工ywca都有架,好多都係去老人院或弱能人仕,但我今次想for 兒童,所以我都要問下再覆你,

你女女係因為咩事唔比佢做所以會發皮氣呢?同埋叫佢做咩先至唔應人呢?佢會唔會係有妹妹之後先至係咁呢?金田一


而兒童情緒評估,以我所知學校都可以轉介,但多數學校未必會咁做,要睇個校長點講先,如果你有政府兒科覆診都可以同e生講一講睇下有無得轉介,但政府一定要等好耐,
另我可以幫你問下法國e院既朋友,我有次聽佢講好似都有兒童心理科睇架,
但係我自己覺得如果你女女唔係咁大問題,或者可能係小姐皮氣,就唔好去做,因為小朋友係唔同既地方會有唔同既情況,咁細就評估可能會影響一生架,又可能會比人標籤咗佢,你真係要想清楚先好做呢個動作.

Rank: 5Rank: 5


2422
633#
發表於 07-3-20 23:28 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

參加義工個到就等你比資料我啦.

另外, 其實我想個女去做評估, 只係想搵出個原因, 點解佢d eq咁差, 會唔會係我地作為父母的用錯方法教導, 還是真係個女難教, 所以都想聽下d專業人士意見, 等我地多d了解番小朋友個需要.
~只要有夢想,凡事可成真~

Rank: 4


988
634#
發表於 07-3-21 10:56 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyng

我睇過ywca義工無for太細小朋友,所以要再揾,我揾到再話你知.
另外你想同女評估,我明白,聽下專業人士意見都好.

Rank: 3Rank: 3


365
635#
發表於 07-3-21 11:16 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

herman, icic...你幫你小朋友搵學校未呀, 會報邊間呀?

Rank: 3Rank: 3


365
636#
發表於 07-3-21 11:22 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

alkyung,

你講既情況我仔仔都有呀, 你唔洗太擔心, 我試過同佢講野, 佢要聽幾次先聽到, 叫佢又好似無返應咁, 我都諗跟佢個耳係咪有問題, 但仲係留意跟, 我佢係因為佢地唔習中精神多. 所以有時要佢要試下坐定定咁睇書, 學下令自己習中d.

不過如果你都有d擔心, 可以試下問校長有無介紹, 我諗佢會清楚d

Rank: 3Rank: 3


365
637#
發表於 07-3-21 11:27 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli, 我都有考慮過同小朋友試下做義工, 但無乜門路, 你有無試過呀, 我都想知多d, 但見佢依家仲咁細, 自己都未攪得掂, 點去幫手做義工, 我反而想佢去探訪孤兒院呀呢d, 等佢知道依家幾咁幸福.

Rank: 4


988
638#
發表於 07-3-21 11:35 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

tracyfo
我試過同仔仔去佛會做義工清潔,其他就未試過,
我就係想去做呢種義工囉(探訪孤兒院)我宜家著手揾,希望揾到,我揾到就話比大家聽,

Rank: 3Rank: 3


365
639#
發表於 07-3-21 11:37 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

yeeli 寫道:
alkyng

http://www.poleungkuk.org.hk/plk/index.aspx?lang=t&id=20060809160343呢個係保良局被助養兒童既心聲,可以比你女女睇下,你讀比佢聽下.


yeeli, 我睇完個網址, 都好想助養小朋友, 係咪每年一千二百蚊, 又唔算好貴, 我見宣明會個d, 一個月2百, 都差不多, 但保良局的係香港, 又可以去探佢, 個感覺一定好開心.

Rank: 5Rank: 5


2422
640#
發表於 07-3-21 11:41 |只看該作者

Re: 95區家長大都會

YEELI:

好呀, 今次唔該晒你呀.

其實冬天時我已經想自己織d頸巾送比d弧兒院小朋友, 因為我一向有織開冷衫比自己兩個女, 所以經常會剩左好多冷, 而d冷又剛好夠織頸巾for小朋友, 而我兩個女已有很多頸巾, 所以我就想織左之後比孤兒院的小朋友, 不過個時上網睇過, 但搵唔到d資料.
~只要有夢想,凡事可成真~
‹ 上一主題|下一主題