關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 ...
樓主: k_wong7
go

06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1998
621#
發表於 07-6-14 22:54 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
係呀, 進入最後一日啦, 好開心呀, 聽日就有好日子過啦.

校車果度, 就真係比佢激死, 如果佢車唔到, 我都唔知點好. 但係好離譜姐, 明明今學期有站, 就算話遲, 都應該係我地姐.
係呢, 如果佢地唔車, 甘你係米都係好係今年甘, 自己接送?

k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
622#
發表於 07-6-17 11:24 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hi, 各位,
終於考完試啦, 好開心呀, 不過最開心應該係我個仔, 佢已經係屋企, 勁睇電視, 勁玩電腦, 當正自己已經放暑假. 真係比佢激到死左     
k_wong7

Rank: 4


724
623#
發表於 07-6-17 17:10 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

係呀,終於考完試啦,開心到不得了呀!!!
佢地一早都以為自己放假啦!!!
唉!!最煩係唔洗返學呀!!咁細佬又未放假,日日都係三人行!!     

Rank: 5Rank: 5


1998
624#
發表於 07-6-19 16:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
其實都唔明, 又唔係日日要返學, 不如早d放假啦.唔使甘辛苦嗎.
k_wong7

Rank: 4


724
625#
發表於 07-6-19 17:14 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

可能教統局有限啦!

Rank: 3Rank: 3


119
626#
發表於 07-6-20 12:31 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

Hello 咁多位德信小學家長

黎緊我仔仔將會報讀小一, 因first round諗住報德信小學, 各位可否比些comment, many tks   

Rank: 5Rank: 5


1998
627#
發表於 07-6-20 18:53 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
今日派左卷, 我就ma ma地滿意, 如果佢勤力d, 可能會再好d. 你呢 ? 我唸你應該滿意, 因為你個仔比我仔勤力.  

係呢, 我今日問我仔, 佢話今日老師都無比邀請卡佢地, 佢就話全班都無, 不過, 我唸係佢無姐. 甘係米只係有獎羅d小朋友家長先有呢?

另外, 你仔29號去唔去親親動物呀 ?  仲有一樣激氣野, 今日校車要兩個中先返到, 真係比佢激死我啦, 如果有得選擇,我一定一定唔會搭佢     

mrs. ng

我覺得德信幾好呀, d老師, 校長都唔錯. 但可能我地係第一年轉全日, 所以開學最初, 都有小小亂(個人小意見), 之後適應左就好好多. 我覺得我仔讀得好開心, 佢雖然唔太勤力, 不過佢好中意返學. 最緊要小朋友中意返學, 同埋間學校唔係太差. 如果小朋友唔中意返學, 就算名校都無用.

k_wong7     



Rank: 4


724
628#
發表於 07-6-20 23:48 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

so far so good la !!its acceptable ,eng & chin is better than b4 ,others not so big different .

always special function,school bus must delay !!   

Rank: 3Rank: 3


119
629#
發表於 07-6-21 09:21 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7

Tks for your reply.   
咁我就放心晒喇, 因為我正想搵間我仔仔會開開心心咁返學既學校.   

Rank: 5Rank: 5


1998
630#
發表於 07-6-21 21:23 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我都話你仔d成績你會滿意啦:) (哈哈^-^)

你仔29號去唔去親親動物呀 ?

k_wong7

mic823 寫道:
k_wong7,

so far so good la !!its acceptable ,eng & chin is better than b4 ,others not so big different .

always special function,school bus must delay !!   

Rank: 4


724
631#
發表於 07-6-21 21:26 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

可是無9字呢!!!:cry:  :cry:
無叫佢去喎!!!
d card 好似係pta先有,但我唔係pta,可能出錯啦!!        

Rank: 5Rank: 5


1998
632#
發表於 07-6-22 22:26 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
唔係呀, 我仔都唔係叫佢去, 係佢自己話想去, 就走去問下阿何姑娘, (佢不嬲都係甘, 唔怕醜   )甘何姑娘又仲有位米比埋佢去羅.

呢幾日唔使返學, 要睇兩個, 真係死得, 原來係甘辛苦     , 真係佩服你, 可以湊左兩個甘耐, 佢地又甘聽話   .  好彩, 婆婆話過兩日叫大仔過去住幾日, 可以抖抖啦    

k_wong7

Rank: 4


724
633#
發表於 07-6-22 22:36 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

聽話,一時時啦!!不過,好彩哥哥會幫手照顧細佬,而細佬又肯聽,呢d真係我感到自豪!!     

要照顧兩個真係好苦,不過,你知我無得選擇!! :cry:

Rank: 5Rank: 5


1998
634#
發表於 07-6-23 11:30 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
我仔都會幫手照顧寶寶, 不過都係一個醋罈.

唔好甘唸, 就算有得選擇, 雖然辛苦, 自己照顧始終好好多, 好似你米照顧得d仔好好呀. 我地呢份先係高尚職業      

k_wong7

Rank: 4


724
635#
發表於 07-6-23 15:25 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

k_wong7,

高尚職業?!哈哈哈!!     

係呀!!係辛苦,不過同d仔關係會好好多,佢會跟返自己,唔似以前,會跟姐姐都唔跟自己!! :cry:

Rank: 2


33
636#
發表於 07-6-24 22:29 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

hello,

終於考完試, 放暑假有什麼攪作, 我已經去了幾天旅行.

Rank: 5Rank: 5


1998
637#
發表於 07-6-25 22:01 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,jcccc,
jcccc 你就好啦, 我湊住兩個, 辛苦到想死, 佢地d精力, 永遠都用唔完, 又唔使點訓. 正式放暑假都唔知點啦      
另外, 我都想有d活動可以一齊玩, mic823, 舊年我未生時, 你曾經提議過一起户外活動, 如果可以, 不如組織下呀, 我唔係好識做呢d, 如果你開左頭, 有野要幫手, 可以搵我做, 我都想我仔玩番下, 我都知佢幾悶, d暑期活動又未開始, 我又要湊寶寶, 佢又要陪我係屋企. 你唸一唸呀.
k_wong7
   

Rank: 2


33
638#
發表於 07-6-25 23:00 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

好呀, 要等個女放暑假先得.

Rank: 5Rank: 5


1998
639#
發表於 07-6-26 19:40 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

mic823,
甘就真係要煩下你啦.
k_wong7

Rank: 5Rank: 5


1998
640#
發表於 07-6-28 21:08 |只看該作者

Re: 06年9月德信小學小一之家長, 入黎傾傾呀

點解幾日都無人呢?唔通你地已經放暑假?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖