關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 旅港開平會小學
樓主: Mrs.Yellow
go

旅港開平會小學 [複製鏈接]

Rank: 4


506
621#
發表於 06-11-7 21:50 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我諗kitty唔算讀寫障礙,因讀寫障礙是連組識力都有問題,一句句子的先後會調到亂晒!其實,妳可以多D叫佢自己睇題目,等佢認多D字先,佢慢慢自己會開始明白D內容,自然又會加深理解。Alki 在暑假前都唔識睇題目,但我要佢慢慢試,到開學時,佢已經比K3識多好多字了。

Kittymummy 寫道:
kitty係理解方面有問題... 都吾知點幫佢?

Rank: 5Rank: 5


3218
622#
發表於 06-11-7 22:03 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

希望佢中文有改善拉....我覺得依家個syllabus深左好多.
以前中,英文只考一份paper.依家要考幾份.其實其他學校係吾係都一樣?

Rank: 4


506
623#
發表於 06-11-7 22:20 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我諗只depends on 間學校,因我見我同事個女間學校都係一份過。

Rank: 5Rank: 5


3218
624#
發表於 06-11-7 22:31 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

吾係呱?   會吾會係開平程度深d ?

Rank: 4


506
625#
發表於 06-11-7 22:53 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

比較我同事個女間學校,除英文外,我覺得旅港開平係深少少。人地英文1st test 已考埋preposition!
Kittymummy 寫道:
吾係呱?   會吾會係開平程度深d ?

Rank: 4


506
626#
發表於 06-11-7 22:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Kittymummy:
知唔知明天帶嘜嘢相?Alki 只話帶相,但又講唔出帶嘜嘢相!

Rank: 5Rank: 5


1178
627#
發表於 06-11-7 23:04 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

帶全家福嘛!
視藝堂用喎!

Rank: 5Rank: 5


1178
628#
發表於 06-11-7 23:06 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都覺得eng比其它學校淺d~!
agneshwh 寫道:
比較我同事個女間學校,除英文外,我覺得旅港開平係深少少。人地英文1st test 已考埋preposition!
[quote]
Kittymummy 寫道:
吾係呱?   會吾會係開平程度深d ?
[/quote]

Rank: 4


506
629#
發表於 06-11-7 23:12 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

Thanks!好彩我幾經辛苦揾比佢嗰張都咁'橋'係全家福啫!不過,都己經係成一年前影嘅!


2fungs 寫道:
帶全家福嘛!
視藝堂用喎!

Rank: 5Rank: 5


1178
630#
發表於 06-11-7 23:29 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,

咁~係未daddy去呀?
我都係唔知去唔去到! 但如果唔係响e院,我一定會去!
我唔鍾意daddy去,因為佢唔會好detail咁講返比我聽,
好冇隱~!

Rank: 1


10
631#
發表於 06-11-8 19:17 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

唔好意思,我係路過,想問今期快週

Rank: 4


506
632#
發表於 06-11-8 19:36 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我老公會去,但最衰我好難攞假,如果唔係我卻都寧願自己去。以前,我老公每次見家長,同老師講成10-15分鐘,但返嚟同我講5句左右就話大概咁上下,吹脹! 唔通D男人多數都係咁?


2fungs 寫道:
agneshwh,

咁~係未daddy去呀?
我都係唔知去唔去到! 但如果唔係响e院,我一定會去!
我唔鍾意daddy去,因為佢唔會好detail咁講返比我聽,
好冇隱~!

Rank: 4


506
633#
發表於 06-11-8 19:40 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我冇睇呀!不過亞女so far 由開學到而家都鍾意返學。不過,就覺得功課多咗D,唔知其他學校是否一樣?


[quote]
TungTungBig 寫道:
唔好意思,我係路過,想問今期快週

Rank: 4


506
634#
發表於 06-11-8 20:38 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

2fungs/kittymummy:
請問英文Spell Rev.是否不用寫,只是for温習?因Alki話其他同學冇寫!

Rank: 5Rank: 5


1178
635#
發表於 06-11-8 21:19 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

agneshwh,
我剛好想問這個問題~ 張紙貼咗落手冊,即係點?
終於我個仔冇做到!

agneshwh 寫道:
2fungs/kittymummy:
請問英文Spell Rev.是否不用寫,只是for温習?因Alki話其他同學冇寫!

Rank: 5Rank: 5


1178
636#
發表於 06-11-8 21:22 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我都冇睇快週! 可否post上來睇上?
雖然校舍細,亞仔讀得開心!
功課方便我覺得一般,唔算多,可能因為我朋友/親戚d一仔女仲多功課啦! :



Rank: 4


506
637#
發表於 06-11-8 21:58 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

亞女兩張都係貼喺簿內,是否Thomas貼錯?Test之前,Alki每次貼完番嚟都有喺下面再寫幾次,但個懶蟲今日返嚟就話D同學一向冇寫,所以佢都唔駛寫!
大小姐剛剛先做完功課咋!

Rank: 5Rank: 5


3218
638#
發表於 06-11-8 22:41 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我亞女兩張都係貼喺之前果本notebook裏面, 係吾係測完驗後佢無帶回校,所以就貼在手冊?

Rank: 5Rank: 5


3218
639#
發表於 06-11-8 22:48 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

我買左拉,成20蚊. 不過吾知點post上去.
主要係訪問校長, 我覺得佢地真係好有心,去培育d小朋友...
我吾知點講...總之比好多學校好.

Rank: 5Rank: 5


3218
640#
發表於 06-11-8 23:04 |只看該作者

Re: 請問有無?銇}平會小學家長?

今日同英文miss傾左一陣.... 佢話佢睇過其他學校eng 卷,
開平比較深.程度同d名校差不多(我諗下學期掛). 上學期要"就"其他同學,因為有d英文吾合格.佢話今年小一質數好高.
佢好nice,好有耐心同我傾 (同班主任一樣),雖然佢吾係班主任.但仍好樂意回答.感覺好似同朋友傾計一樣.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖