關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
621#
發表於 07-2-9 10:24 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保保媽,
你佬日日都對住咁大場面架啦, 照計應該見慣見熟咯...呢D場面, 哈哈!

其實真係好想去呢個春季旅行架, 不過...一唻地點唔吸引, 二唻人數太多, 三唻價錢稍為貴左少少, 所以咯喎...都係算喇, 等出年, 睇下咩安排!

Rank: 4


850
622#
發表於 07-2-9 11:37 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

下...濕地無興趣lou........如三個人成400蚊就唔更加唔去........

Rank: 5Rank: 5


4411
623#
發表於 07-2-9 11:38 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保保媽,
話時話, 保保有冇話你知, 學校調左位呀? 星期三果日阿女返到唻同我講, 阿張X文坐左響佢隔離喎, 唔知係咪真係調左位呢? 下星期有機會問下老師至得!  

Rank: 5Rank: 5


4411
624#
發表於 07-2-9 11:40 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

joeytcy,
係405呀! 好明顯你未睇通告啊! 你唔好咁快決定住, 睇埋張通告至決定啦! 或者阿女好想去呢, 係咪?!

嘿嘿...不過今次我地無同阿女講學校有旅行, 亦無問佢意見, 呢個咁"明智"既決定, 係我佬決定既, 哈哈!   

Rank: 4


850
625#
發表於 07-2-9 13:35 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

hehe......甘都比你估重...我真係未睇通告     

Rank: 4


605
626#
發表於 07-2-9 13:37 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

既然你唔去,禁我都唔去囉!況且老公都唔係好想去。

話時話,亞女讀 nursery 果時個秋季旅行係去音樂農莊,冇成千人禁多,亦冇其他人係度,都玩得幾開心架!

或者第時我地可以自己攪旅行去啦!到時大人有大人傾,細路有細路玩,可以自己話事,都幾好呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
627#
發表於 07-2-9 15:48 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,

音樂農莊我諗唔同濕地公園&南蓮呀, 呢兩個地方真係超多本地團, 外地團, 遊客, 學校團體等等去架, 尤其周末, 果種人山人海, 真係...無得頂呀!

好呀, 如果我們可以自己搞個小型既, 咁就真係HAPPY呀!

Rank: 4


850
628#
發表於 07-2-10 19:46 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

我睇左通告lou....不過都唔去....事關我住屋苑舊年都攪過....須然我都無去...但我屋苑個日都有成700人去....加埋其他團體及非團體人士去...佢地都話好多人.......不過都係個句...其實係我無咩興趣...如果去大堂就去啦...哈哈

Rank: 5Rank: 5


4411
629#
發表於 07-2-10 20:58 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

你意思係咪指, 如果去大棠就會去呀? 係咪即係大棠荔枝莊果度呀? 呢度我都未去過呀, 我都想去呀!

我地會所呢期搞去大自然農莊呀, 仲有一餐盆菜宴, 兼一個location, 唔記得邊樹, 大小同價, 八十蚊一位, 好抵呀, 我而家等緊另一個家庭覆我究竟去唔去, 如果佢地去, 我地就會報名喇!    

Rank: 5Rank: 5


4411
630#
發表於 07-2-12 16:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

星期三可以著自己衫返學呀, 你地有冇買中國服呀? 未買既, 可以考慮下今日放工之後去入貨喇, 咁星期三就可以著得靚靚咁返學喇!  

Rank: 4


850
631#
發表於 07-2-14 10:05 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

呵...........有呀...我上次去杭州個時買左套小鳳仙比個女...不過依家係我屋企lou......呀女著唔到返學lou.....

昨日阿女打電話比我....咸到劏豬甘...話唔肯係痳痳到訓喎...
(事原姑媽星期四一早要返大陸,,,我同老公要返到星期五,,,甘就安排阿女星期三晚住係阿痳痳到訓....昨日姑媽可能同左阿女講....之後打比我咸住唔肯去痳痳到訓....甘姑媽講講下話不如星期四一早先帶佢過去啦...跟住我個女都話唔肯..(我知到佢發緊姑媽脾氣...於是姑媽叫佢同我講...佢一聽就咸話mummy我唔想要你地決定...我即刻笑左出黎..因佢講得好鬼老積...不過我話甘啦比你揀啦...一係星期三晚去痳痳到訓...一係星期四一早去痳痳到飲茶...然後再同佢講..欣欣姐姐都好似放假lou..wo..唔知到時佢會唔會黎呢...之後佢先揀話第二朝去飲茶.....唉...死未....

Rank: 5Rank: 5


4411
632#
發表於 07-2-16 09:41 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

大個女喇, 要學大人做決定喇, 好彩你final都搞掂左佢啫, 咪真係唔知點收科啊!  

Rank: 2


51
633#
發表於 07-2-16 13:08 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

由於保保實在太頑皮啦,所以佢成日調位,不過老師都會通知我,解釋原因,所以都唔駛咁擔心。

保保媽咪

Rank: 5Rank: 5


4411
634#
發表於 07-2-17 22:10 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

保保媽,
星期三果日返學校, 見到阿女本身係無調到位架, 只係佢隔離個男仔, 同佢同組既另一個女仔調左位, 而呢個女仔呢, 係阿女至FRIEND既一個同學仔唻喎, 不過我都奇怪, 佢地明明係一男一女一男一女咁坐架嘛, 而家變左阿女左邊係女同學, 右邊係男同學, 奇怪奇怪!    

Rank: 4


605
635#
發表於 07-2-21 14:00 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

各位媽咪:

恭喜發財!祝個個身體健康!小朋友聰明伶俐!

cankan

Rank: 4


605
636#
發表於 07-2-21 14:03 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

上星期五跳舞時間提早左,anson 有冇跳到呀?依個星期五一樣係提早喎!我就幫亞女兩個星期都請左假,事關果個時間係亞女既午睡時間,所以黎緊我要同亞女安排番兩堂補堂啦!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
637#
發表於 07-2-21 18:25 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
上星期五果堂無跳到呀, 因為我帶左佢返媽媽度, 我要幫手睇住三個小可愛, 我媽就要出出入入買野過年,又要抹神枱, 抹廚房, 所以上唔到堂! 今個星期五我地應該會上堂架喇, 不過都要視乎情況而定, 我自己都唔敢肯定呀, 哈哈!

Rank: 5Rank: 5


4411
638#
發表於 07-2-22 23:19 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

CANKAN,
睇唻阿女聽日都係跳唔到舞呀, 因為佢噚晚開始又痾又嘔, 今日食左聖誕果陣D腸胃炎葯之後, 就成個人攰到暈陀陀, 全日都係瞓瞓瞓, 如果佢聽日都係咁, 我就會"的"佢返馬鞍山睇醫生, 希望佢無乜事, 快D好番啦!

Rank: 4


605
639#
發表於 07-2-23 12:41 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

十月媽咪:

佢係咪食錯野?抑或係冷親?希望佢快 d 好返,最緊要係身體健康呀!

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
640#
發表於 07-2-24 21:30 |只看該作者

Re: 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦!

cankan,
醫生話係腸胃炎, 唔係感冒菌入腸, 所以應該係食錯野, 而唔係感冒呀, 但究竟食錯左乜野呢? 我真係到而家都未諗到喎, 事關人人都無事, 係得佢一個腸胃炎, 真係...   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖