關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 聖方濟各家長今年入小一
樓主: Hilouey
go

聖方濟各家長今年入小一 [複製鏈接]

Rank: 2


59
621#
發表於 06-11-28 08:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

vanyau
放心啦!到你囡囡P4時,工程應該大部份完成,校方必定有所安排。
所有通告都會post在學校網頁內。
校長話政府的撥款內不包括泠氣工程,如果見到有通告為新校冷氣工程籌款,記得大力捐助呀!

Rank: 2


40
622#
發表於 06-11-28 08:27 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

Lucianna 寫道:
vanyau
放心啦!到你囡囡P4時,工程應該大部份完成,校方必定有所安排。
所有通告都會post在學校網頁內。
校長話政府的撥款內不包括泠氣工程,如果見到有通告為新校冷氣工程籌款,記得大力捐助呀!


有蓋操場的冷氣就係當年我地捐出黎既
未知會否受舊生捐款,我一定會捐

Rank: 5Rank: 5


1200
623#
發表於 06-11-28 15:32 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

balloon2006, Lucianna,

Thank you.
我清楚很多了.

Rank: 6Rank: 6


5065
624#
發表於 06-11-28 17:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j,lu

我屋企部電腦壞了一個星期,現在才攪掂,就在壞了的當天,杏研就因為抄漏了功課,俾老師在手冊後頁記錄在案          上星期五我知會多功課,所以放工前上網check吓,好彩 catleelee一早就post咗上去,否則又再一次欠交功課   

一排冇上嚟,多咗啲小師妹   

Rank: 4


617
625#
發表於 06-11-28 20:09 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

我仲以為妳同 j 去咗旅行tim 我個女話今天上堂作文做唔晒, 第二個小息無得出去食嘢,只可以排隊 佢仲話明天第三堂體育堂無得上,要做埋作文喎     點解連運動時間都唔比佢哋輕鬆吓呢 佢同堯堯影咗張相喎,好得意呀

1D功課, 28/11
數:書p.56,57; 課冊: p.15
Eng: GP corr; do p.15,16
中: 工(八)改正; 温(四)改正; 閱(三)改簽
常: 統書p.28 (明天交)

Rank: 6Rank: 6


5065
626#
發表於 06-11-28 21:53 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

呀女都話明天冇得上體育堂   

杏研同咗陳頌恩影相,都好靚喎   老師幫全班同學都晒一張相咪好貴  

Rank: 4


617
627#
發表於 06-11-29 18:40 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D功課 , 29/11

宗: 作(10)
數: 補p.4,5
Eng: W.Bk corr; do p.21, 22
中: 補p.46-47; 明天默書
常: 貼綠色紙統書

有詞語11行, 但無寫在家課冊上 :

Rank: 2


94
628#
發表於 06-11-29 21:58 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

詞語係聽日的功課呢!堯堯話的!

堯堯的好朋友是芷漫,老師都同她們影了張相,都幾靚呢!

翠堯媽

Rank: 2


94
629#
發表於 06-11-29 22:01 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

我地呢個月因為屋企裝修,搬咗去婆婆屋企住,冇咁多時間上網,所以少咗ost呢!

翠堯媽

Rank: 6Rank: 6


5065
630#
發表於 06-11-29 23:08 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,j,

中文詞語杏研話係明天才做,日期亦寫了三十日。

默書溫成點呀?  其實早一星期已經開始溫習,但今晚好似失憶咁,默10個錯了5個     希望只是眼瞓關係,還有第五課未溫已經去咗瞓覺,唯有明天早啲起身再努力       

Rank: 4


617
631#
發表於 06-11-30 19:13 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D功課, 30/11

數: 作p.17,18; 書p.59
Eng: GP corr; do p.19, 20; Penmanship & corr
中: 詞11 行; 工(九)
常: 統書p.36

Rank: 6Rank: 6


5065
632#
發表於 06-12-1 21:18 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

1D功課, 1/12

宗: 作 (p14)
數: 課冊 (p17-18); 補 p32(1-10)
英: copy bk (p22-23); wk bk corr, do (p23-24); study Dict; Read Story Bk, write reading booklet
中: 詞11行; 簽改默書; 視聽簽名
常: 詞7行(書 p37); 統書 (p.38-39); 帶1上C冊(單元一)
其他: 交小冊子 (p5)

中文默書又嚟      

Rank: 4


617
633#
發表於 06-12-2 09:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

m

啱晒,但請問知唔知視聽簽名是甚麼 找不到喎

Rank: 6Rank: 6


5065
634#
發表於 06-12-2 10:23 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

c,

派了一張(白色)視聽資訊評估喎

Rank: 4


617
635#
發表於 06-12-2 11:34 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一


m

我找到了, 謝謝   

Rank: 2


36
636#
發表於 06-12-2 14:10 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hi 各位
唔知妳地對my pals are here2b-cd & cd-rom,黎緊下學期要用喇 有興趣請pm我,因二手出讓

Rank: 3Rank: 3


448
637#
發表於 06-12-2 17:07 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

HIHI


YR DAUGHTER STUDY IN WAN CHAI ST.FRANCIS SCHOOL , THE TEACHER DOEST SAY USE THE ENGLISH BOOK .


HILOUEY

Rank: 1


3
638#
發表於 06-12-2 20:02 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

你好, 本人是07-08的小一學生, 請教你知否分班試是考些什麼呢?
可否提供中英數的課本名稱, 及出版社名稱, 讓我能參考, 謝謝!
小女就讀的啟思幼稚園課程非常淺, 希望能幫她打好底子.
應付未來的功課.

  

Rank: 3Rank: 3


448
639#
發表於 06-12-3 10:21 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

hihi


分班試考一些普通生字詞語和計數学校自己出題不用太擔心)因為沒有精英班


hilouey

Rank: 2


94
640#
發表於 06-12-3 21:47 |只看該作者

Re: 聖方濟各家長今年入小一

各位家長,

有一個問題想問大家:   
堯堯中文詞語中有【害怕】一詞,堯堯已經寫得好清礎【害】字中間那三橫,那一直上面是穿出來,下面是沒有穿出來的,但老師卻圈著它,要她改正,然而老師所寫的【害】字的那一直上下都穿出來.我看過書中的【害】,下面是沒有穿的.究竟哪個才是正確呢?
你們有沒有同樣的問題呢?

翠堯媽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖