關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘基顯2006學年度家長會
樓主: hermanpapa
go

油塘基顯2006學年度家長會 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2977
621#
發表於 06-10-10 21:28 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

都未有收到家教會旅行通告,冇得去喇!   

Rank: 3Rank: 3


242
622#
發表於 06-10-11 01:04 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

多謝各位的祝賀,  今早好down所以無出現,     亞kwo k 食早餐, 無問題, 我全包!,  有無人報名   

Rank: 3Rank: 3


242
623#
發表於 06-10-11 09:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞kwok
又話叫人地食早餐,人地話請你又放飛機,你要接亞moon個女又5早講, 我好down呀!

[size=large]亞kwok, 浩媽 & booska))))))你地幾時得閒食早餐, 午餐, 下午茶 &晚餐呀, 我要人陪我talking, 我要發洩下   

Rank: 5Rank: 5


1934
624#
發表於 06-10-11 09:26 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎:

早餐就陪唔到你啦....sorry, dinner 就陪你啦, 好唔好   


151
625#
發表於 06-10-11 09:45 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa, 你join咗家教會未?如join咗,不如打去學校問下?

hermanpapa 寫道:
都未有收到家教會旅行通告,冇得去喇!   

Rank: 2


68
626#
發表於 06-10-11 09:46 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎我好似有靚太痴呆証...明明話買早餐..點知最後居然係買左報紙...5記得買早餐...搞到又要食公仔面 \(=.=)/

小虎豬媽媽 寫道:
亞kwok
又話叫人地食早餐,人地話請你又放飛機,你要接亞moon個女又5早講, 我好down呀!

[size=large]亞kwok, 浩媽 & booska))))))你地幾時得閒食早餐, 午餐, 下午茶 &晚餐呀, 我要人陪我talking, 我要發洩下   

Rank: 4


854
627#
發表於 06-10-11 09:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎 , 遲來得祝福....祝你身體健康, 心想事成, 天天都禁開心

booska, 吾好食禁多公仔麵無益架

Rank: 2


68
628#
發表於 06-10-11 10:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我知ar...ivy
你都見我同小虎掛住講ge la...5食公仔面5通又再落街買咩=.="

ivytang02 寫道:
小虎 , 遲來得祝福....祝你身體健康, 心想事成, 天天都禁開心

booska, 吾好食禁多公仔麵無益架

Rank: 3Rank: 3


242
629#
發表於 06-10-11 10:02 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

多謝 IVY   

Rank: 4


854
630#
發表於 06-10-11 10:47 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

浩媽 , thank you 好正呀 ! 我print 好la... lee個星期6-日呀女慢慢做   

booska, 上2星期日都比樓下表演嘈死, 來緊個sunday吾會再有la :evil:  :evil:

Rank: 3Rank: 3


242
631#
發表於 06-10-11 11:07 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

IVY 你上私竇 look look呀, 我 up 左好多 exercise 係上面
p.1- p.6(中英數常)都有, 希望你地會有用

Rank: 4


854
632#
發表於 06-10-11 11:30 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽 寫道:
IVY 你上私竇 look look呀, 我 up 左好多 excise 係上面
p.1- p.6(中英數常)都有, 希望你地會有用


thank you

Rank: 3Rank: 3


286
633#
發表於 06-10-11 17:15 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

小虎豬媽媽....
鎖你呀))老友急call幫手....一定要盡下棉力...
今日做左飛機kwok...鎖你鎖你....  

為表歉意....我聽日去won蘇文窿擇個日....
同你通宵talking...好馬???     

小虎豬媽媽 寫道:
亞kwok
又話叫人地食早餐,人地話請你又放飛機,你要接亞moon個女又5早講, 我好down呀!

[size=large]亞kwok, 浩媽 & booska))))))你地幾時得閒食早餐, 午餐, 下午茶 &晚餐呀, 我要人陪我talking, 我要發洩下   


Rank: 3Rank: 3


242
634#
發表於 06-10-11 21:52 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

亞kwok 比買我個八字你, 算一算物野時辰和方向利財,等我買張六合彩.........中左包你一世食早餐....kakakaka
---------------------------------------

kwok330 寫道:
小虎豬媽媽....
鎖你呀))老友急call幫手....一定要盡下棉力...
今日做左飛機kwok...鎖你鎖你....  

為表歉意....我聽日去won蘇文窿擇個日....
同你通宵talking...好馬???     

[quote]
小虎豬媽媽 寫道:
亞kwok
又話叫人地食早餐,人地話請你又放飛機,你要接亞moon個女又5早講, 我好down呀!

[size=large]亞kwok, 浩媽 & booska))))))你地幾時得閒食早餐, 午餐, 下午茶 &晚餐呀, 我要人陪我talking, 我要發洩下   
[/quote]

Rank: 4


854
635#
發表於 06-10-12 13:06 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我尋日終於見到呀女家教會旅行通告LA..不過都吾去BOR


151
636#
發表於 06-10-12 13:56 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

你地終於收到通告哪!

Hei Man 張相好靚播!放大d黎睇下呀!

ivytang02 寫道:
我尋日終於見到呀女家教會旅行通告LA..不過都吾去BOR

Rank: 5Rank: 5


2977
637#
發表於 06-10-12 21:43 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

我都仲未收到通告,可能一年級慢d!

Rank: 5Rank: 5


2977
638#
發表於 06-10-12 22:12 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

有冇參加兩個英文的網上學習?我兩個都報了名,好似將來會好忙!

Rank: 3Rank: 3


325
639#
發表於 06-10-12 23:29 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

Hermanpapa,

這幾天公司十分忙, 沒留言, 昨天收到通告本也想上來問意見, 最終選了全年閱讀的, 因為另一個要一星期90分鐘, 我怕沒時間同女一起做
今天下午終致電泳隊教練, 待覆

hermanpapa 寫道:
有冇參加兩個英文的網上學習?我兩個都報了名,好似將來會好忙!



小虎豬媽媽,

How are you today? be happy

victleung

Rank: 4


854
640#
發表於 06-10-13 00:00 |只看該作者

Re: 油塘基顯2006學年度家長會

2年前的作品

[img align=right]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD7/123996/s180/129805.20521514.07968.jpg[/img]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖