關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
621#
發表於 06-9-29 11:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

妳女女點呀 ? 今朝唔見妳地, 係咪冇番學呀 ?

Rank: 3Rank: 3


304
622#
發表於 06-9-29 11:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪
個女尋日返到屋企話頭痛, 跟住到咗夜晚七點幾發燒, 即刻同佢去鄧x誠睇醫生, 話佢作感冒, 所以今日冇返學, 比佢休息多d, 唸住明天才到學校攞功課, 其實之前佢已經病緊,
啱啱食哂d藥, 但都未清, 話時話, 你個仔通常睇邊個醫生,
睇開鄧x誠, 好似次次都要睇兩, 三次才會好的 .
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
623#
發表於 06-9-29 12:01 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,

我個仔星期一都去

Rank: 4


588
624#
發表於 06-9-29 12:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
625#
發表於 06-9-29 12:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

[quote]
Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

我個仔話妳個女尋日下午係學校發燒呀, 我個仔比較麻煩, 睇過好多出名既醫生都唔得, 所以一定要出 causebay 睇, 不過個醫生都幾好, 一次一定好番, 唔會冇胃口 tim, 近排就睇樓下個中醫, 因為唔想佢成日食西藥, 上次同妳講個個呀 !

Matthew 媽咪


咦, 點解佢係學校發燒, 學校冇通知我湊佢返屋企嘅     
^_^

Rank: 3Rank: 3


313
626#
發表於 06-9-29 13:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,

你話睇樓下個中醫, 請問係邊個, 我都想試下, 佢幫唔幫你煲藥呀?

Rank: 4


588
627#
發表於 06-9-29 14:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
628#
發表於 06-9-29 15:05 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
B珠Mummy

係商場 2 樓有間鐵打鋪, 係佢個仔有時早上過來幫人睇病, 每次 $50, 只係早上 11:00~1:00 係鐵打鋪門口放張 table 甘睇, 係有中醫, 針炙牌既, 睇完落樓下配中藥, 每日藥都係 $20 ~ $25 蚊, 之前我俾妳 d 開胃湯水都係個中醫俾我既, 個中醫連我仔仔 d 長期氣官敏感, 鼻敏感都醫好左, touch 大個 wood 先, 以前我仔仔每隔 2 個禮拜都要睇醫生, 身體好差, 面青青, 依家好左好多喇, 起碼晚晚訓覺前個鼻都唔會塞, 眼肚都消失左, 妳可以試下, 我今個禮拜日都會去睇, 聽日見到面俾個醫生電話妳, 方便預約.


Matthew 媽咪
我都想帶個女去睇, 明天才問你詳細 :
^_^

Rank: 3Rank: 3


210
629#
發表於 06-9-29 16:00 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀


今個星期六集合地點   

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud,    Matthew 媽咪 識我架啦.
5. 2000+頴琳~長髮,牛仔褲,斜咩袋

Rank: 3Rank: 3


210
630#
發表於 06-9-29 16:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡  
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud, Matthew 媽咪 識我架啦.
5. 2000+頴琳~直髮,牛仔褲,斜咩袋 :wink:

hello every 媽咪
我想問係 KCR 下面, 定係地面呀?  

Rank: 3Rank: 3


210
631#
發表於 06-9-29 16:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡  
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud, Matthew 媽咪 識我架啦.
5. 2000+頴琳~長髮,牛仔褲,斜咩袋

hello every 媽咪
我想問係 KCR 下面, 定係地面呀?  

Rank: 3Rank: 3


313
632#
發表於 06-9-29 16:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

2000,

在恆安 KCR 門口面向啟新書院等, 即出入閘口對出.

Rank: 4


588
633#
發表於 06-9-29 18:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 5Rank: 5


1256
634#
發表於 06-9-29 19:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

把漏我了!
ilovelinlin+仔仔(2個)+工人:會不會太多人了?因為老工出trip,所以要帶工人照顧細仔。
ilovelinlin
Matthew_媽咪 寫道:
    

我地聽日齊晒人喇 !





2000 寫道:

今個星期六集合地點   

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔 ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣, 長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud,    Matthew 媽咪 識我架啦.
5. 2000+頴琳~長髮,牛仔褲,斜咩袋
[/quote]

Rank: 4


554
635#
發表於 06-9-29 20:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

今個星期六集合地點

星期六早上 7:50分
在恆安 KCR 門口面向啟新書院

1. Jenny=露絲+仔仔(2個) ~著牛仔庫及七彩'穿loan'衣,
    長頭髮
2. Matthew媽咪+仔仔 ~ 短頭髮
3. B珠Mummy+仔仔 ~ 中長頭髮, 戴有色眼鏡  
4. yoballma + 綽琳 -- 直長頭髮, 未知會著 mud,   
    Matthew 媽咪 識我架啦.
5. 2000+頴琳~長髮,牛仔褲,斜咩袋  
6. ilovelinlin+仔仔(2個)+工人

齊人........
6人成團....明天出發
露 絲 :-)

Rank: 4


554
636#
發表於 06-9-29 22:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

你今日係唔係買咗個焗猪排飯比你仔仔呀?

佢食唔曬呀!   食得dd, 佢見到個飯太多(好大盒), 所以話好飽唔想食, 不過我最後叫咗佢食咗件小小猪排囉.....(好過唔食呀馬)

唔好買禁大盒飯比佢吃呀!   小朋友吃細細盒得架啦~~

(個盒飯真係好好好...大盒呀 )

你個仔係唔係門口數起第3行等2個...skin小小深色架?
露絲 寫道:
ilovelinlin,

ok...
[quote]
ilovelinlin 寫道:
露絲,
我的兒子讀馬循1c,坐在中間前二三排的,叫縉延,他吃飯很慢,每天都剩飯回來.你可幫我看看他嗎?他心很散,提醒他專心吃飯.
十分感激!
縉延媽
[/quote]
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
637#
發表於 06-9-30 19:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,
謝謝妳.
其實,每天工人都會煮飯送到學校給仔仔.星期五(9/29)11:45AM打工人電話說他買菜回來帶錯KEY,進不去門.所以,我叫她去大家樂買給我兒子吃.我兒子回家說姐姐買得一哥豬扒飯不好吃,他不愛吃.我記得上次我帶工人和兒子去大家樂,哦給兒子買一哥豬扒飯,他不愛吃,結果全給工人吃了.下午我問工人,縉延不愛吃豬扒飯,為什麼不買別的給他,她竟然眼濕濕,說不知道要賣甚麼?(工人每天像個沒有感情的木頭人)
9/29去校巴站接兒子遲了,結果要去學校接他.
9/30早上兒子沒校服穿(因為她沒燙),工人竟然說我沒通知她今天要去學校,是我的錯.(我叫她每天都要燙衣服,但她五
天燙一次,還才燙幾件).結果,我8:10AM才到恆安,遲到,SORRY!
ILOVELINLIN




露絲 寫道:
ilovelinlin,

你今日係唔係買咗個焗猪排飯比你仔仔呀?

佢食唔曬呀!   食得dd, 佢見到個飯太多(好大盒), 所以話好飽唔想食, 不過我最後叫咗佢食咗件小小猪排囉.....(好過唔食呀馬)

唔好買禁大盒飯比佢吃呀!   小朋友吃細細盒得架啦~~

(個盒飯真係好好好...大盒呀 )

你個仔係唔係門口數起第3行等2個...skin小小深色架? [quote]
露絲 寫道:
ilovelinlin,

ok...
[quote]
ilovelinlin 寫道:
露絲,
我的兒子讀馬循1c,坐在中間前二三排的,叫縉延,他吃飯很慢,每天都剩飯回來.你可幫我看看他嗎?他心很散,提醒他專心吃飯.
十分感激!
縉延媽
[/quote][/quote]

Rank: 4


554
638#
發表於 06-10-1 13:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,

你個工人做野都唔上心既, 你有冇比d color佢睇呀?

你個工人是印/菲呀?

同agency講呀?  叫佢做野醒水d, 唔好好似遊雲禁樣呀馬...

如果佢唔想自動自覺做野, 你set個time table比佢, 叫佢跟住個time table做.  而你就自己決定返所有主意...衣..食..住..行...通通你set比佢, 唔好勞氣..閙冇用架.

你個工人跟咗你幾耐呀?

我真'登'你可憐呀~~~
露 絲 :-)

Rank: 5Rank: 5


1256
639#
發表於 06-10-1 22:29 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲 ,
工人是菲.
同agency講,因為還有個細B.惊有怨氣,對細B不利,老公說不太好.
set個time table比佢, 叫佢跟住個time table做. 而你就自己決定返所有主意...衣..食..住..行...通通你set比佢.冇用,試過啦,佢永遠不跟住個time table做.
工人跟咗我三個月.初初幾好,愈來愈差,應該是跟其它菲佣學壞了.好後悔給她放星期日.
ilovelinlin
露絲 寫道:
ilovelinlin,

你個工人做野都唔上心既, 你有冇比d color佢睇呀?

你個工人是印/菲呀?

同agency講呀?  叫佢做野醒水d, 唔好好似遊雲禁樣呀馬...

如果佢唔想自動自覺做野, 你set個time table比佢, 叫佢跟住個time table做.  而你就自己決定返所有主意...衣..食..住..行...通通你set比佢, 唔好勞氣..閙冇用架.

你個工人跟咗你幾耐呀?

我真'登'你可憐呀~~~

Rank: 3Rank: 3


304
640#
發表於 06-10-2 16:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

hello 1B 班媽咪
我想問吓英文默書 詞語 裹面 係默  "Miss Lau" 定係
"Miss Yu" 呀, 因我個張紙仔係 " Miss Lau" 喎 ?
    
^_^
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖