關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II
樓主: Leiyuemun
go

基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3418
621#
發表於 05-11-16 09:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

嘩~ 今日真係好早, 10:15放學.

我應承今日同佢去買個新功課袋, 順便買d聖誕咭, 呀~仲有, 佢睇報紙見到個食譜"炸田雞腿", 前晚剪左比我話想食, 陣間去supermarket買黎整, 不過.....好熱氣
   

Rank: 8Rank: 8


19346
622#
發表於 05-11-16 10:00 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

真係放好早 就放學啦!
聖誕咭係咪叫囡囡自己寫呀?今年我叫仔仔自己寫比老師和同學 唔怕食左去飲涼茶,小朋友好鍾意食香口野!  
winwin323 寫道:
嘩~ 今日真係好早, 10:15放學.

我應承今日同佢去買個新功課袋, 順便買d聖誕咭, 呀~仲有, 佢睇報紙見到個食譜"炸田雞腿", 前晚剪左比我話想食, 陣間去supermarket買黎整, 不過.....好熱氣

Rank: 5Rank: 5


3418
623#
發表於 05-11-16 10:01 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb 寫道:
Leiyuemun

想問你之前去過鯉魚門渡假村宿營d床係雙人床定單人床呀?
好唔好瞓呀?裹面有咩岩小朋友玩呀?

我去過呀~ 係單人床, 肯定唔夠屋企張床好瞓 :
妳囝囝去的話, 應該都會岩玩.

不過, 妳要有心理準備, 佢d營舍全部都係o係山上, 每次一上一落好law命, 行餐c , 如果妳派正去最高o個座就更law命 :-|
   

Rank: 8Rank: 8


19346
624#
發表於 05-11-16 10:03 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

咁係咪去日營玩下就算,唔好過夜呀?
winwin323 寫道:
[quote]
HIN_bb 寫道:
Leiyuemun

想問你之前去過鯉魚門渡假村宿營d床係雙人床定單人床呀?
好唔好瞓呀?裹面有咩岩小朋友玩呀?

我去過呀~ 係單人床, 肯定唔夠屋企張床好瞓 :
妳囝囝去的話, 應該都會岩玩.

不過, 妳要有心理準備, 佢d營舍全部都係o係山上, 每次一上一落好law命, 行餐c , 如果妳派正去最高o個座就更law命 :-| [/quote]

Rank: 8Rank: 8


19346
625#
發表於 05-11-16 10:04 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

winwin323

仲有邊個營好玩呀,有無好介紹

Rank: 3Rank: 3


448
626#
發表於 05-11-16 10:28 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

sorry 呀! 我那天只是去日宿! 睇唔到D床, 不過, 不過一舨營舍都是單人床, 你想去宿營
HIN_bb 寫道:
Leiyuemun

想問你之前去過鯉魚門渡假村宿營d床係雙人床定單人床呀?
好唔好瞓呀?裹面有咩岩小朋友玩呀?

Rank: 8Rank: 8


19346
627#
發表於 05-11-16 10:31 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

係呀,我想帶仔仔入營玩下,而家諗緊係唔係果到瞓!
你有咩提意呀?
你去過幾多個營呀,邊個最好玩呀?
Leiyuemun 寫道:
sorry 呀! 我那天只是去日宿! 睇唔到D床, 不過, 不過一舨營舍都是單人床, 你想去宿營
[quote]
HIN_bb 寫道:
Leiyuemun

想問你之前去過鯉魚門渡假村宿營d床係雙人床定單人床呀?
好唔好瞓呀?裹面有咩岩小朋友玩呀?
[/quote]

Rank: 5Rank: 5


3883
628#
發表於 05-11-16 10:44 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

  

我仲諗住元旦日報名去童軍宿營, 听你們咁講, 咁我好唔好帶我囡去呀, 仲係只是爸爸帶仔去 ?

Rank: 8Rank: 8


19346
629#
發表於 05-11-16 10:47 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

童軍宿營我未去過呀?係咪露營呀?幾錢呀?
Minnieluo 寫道:
  

我仲諗住元旦日報名去童軍宿營, 听你們咁講, 咁我好唔好帶我囡去呀, 仲係只是爸爸帶仔去 ?

Rank: 6Rank: 6


7553
630#
發表於 05-11-16 10:59 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

MORNING ,
我今天很忙呀...
今天見天氣涼涼地就去街市買野煲湯...而家先剛攪掂..
一陣又去學校參加左個培訓班...

WINWIN,
我個細女都係好鐘意睇食譜,跟住就KEEP 起比我睇來整比佢食,不過我就唔係好夠膽整田雞

HIN_BB,
你想幾時同仔仔去宿營呀?唔怕天氣涷咩?

MINNIE,
CHECK PM ,THX~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
631#
發表於 05-11-16 11:06 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

早晨!咩培訓班呀?
我想聖誕節呀27-29/12,怕涷呀咪問下你地意見,去日營玩下就算定過埋夜
kitty 寫道:
MORNING ,
我今天很忙呀...
今天見天氣涼涼地就去街市買野煲湯...而家先剛攪掂..
一陣又去學校參加左個培訓班...

WINWIN,
我個細女都係好鐘意睇食譜,跟住就KEEP 起比我睇來整比佢食,不過我就唔係好夠膽整田雞

HIN_BB,
你想幾時同仔仔去宿營呀?唔怕天氣涷咩?

MINNIE,
CHECK PM ,THX~

Rank: 6Rank: 6


7553
632#
發表於 05-11-16 11:09 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_BB,
義工培訓班...

我係你就春夏秋就會宿營..
冬天就日營,因我好怕涷,唔知果度D 被夠唔夠暖,又話哂郊外呢 ...你 BOOK 左 la 咩 ?
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
633#
發表於 05-11-16 11:11 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

幾點上呀?
未呀!咁就去日營玩啦
kitty 寫道:
HIN_BB,
義工培訓班...

我係你就春夏秋就會宿營..
冬天就日營,因我好怕涷,唔知果度D 被夠唔夠暖,又話哂郊外呢 ...你 BOOK 左 la 咩 ?

Rank: 6Rank: 6


7553
634#
發表於 05-11-16 11:38 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我一陣1:30-3:00
下個星期三就 1:30-3:30 可以湊埋佢地放學~

你book 左未呀?

出去一陣~
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


19346
635#
發表於 05-11-16 11:42 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我岩岩問過老公佢話果到好大風,遲d先去喎!
bye bye
kitty 寫道:
我一陣1:30-3:00
下個星期三就 1:30-3:30 可以湊埋佢地放學~

你book 左未呀?

出去一陣~

Rank: 6Rank: 6


7553
636#
發表於 05-11-16 11:53 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

我回來 la  
話時話我地學校仲未有聲氣話去旅行...

hin_bb ,winwin,minnie
你地學校有未呀?
我家有對雙子公主

Rank: 5Rank: 5


3418
637#
發表於 05-11-16 11:53 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

HIN_bb,
我記得上次去天氣都好凍, 不過訓就唔凍.
呢個營最好玩係可以騎馬, 我囡囡上次未夠4歲, 我博懵話佢夠6歲, 所以騎左隻細馬玩, 佢好開心.

如果日營, 曹公潭就ok, 不過地方唔大, 一陣就行晒.

好似麥里皓夫人度假村好玩, 不過未去過, 聽聞暑假都fully book.

我記得保良局大棠都好玩, 可以玩釣魚, 如果有車牌又可以租車o係營地內行駛, 呢個好似arm細路玩多d, 不過地點太隔涉.


kitty,
我都驚d本地生田雞, 所以走去吉島買雪藏田雞腿
我都一早去左買料煲湯, 今日靚湯係"雪耳合掌瓜豬剪湯"
d訓練班係咪去囡囡學校學
   

Rank: 8Rank: 8


19346
638#
發表於 05-11-16 11:56 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

未有通知去旅行呀!唔知會唔會出年同埋畢業旅行一齊去呢?
kitty 寫道:
我回來 la  
話時話我地學校仲未有聲氣話去旅行...

hin_bb ,winwin,minnie
你地學校有未呀?

Rank: 8Rank: 8


19346
639#
發表於 05-11-16 11:57 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

多謝你資料提供
winwin323 寫道:
HIN_bb,
我記得上次去天氣都好凍, 不過訓就唔凍.
呢個營最好玩係可以騎馬, 我囡囡上次未夠4歲, 我博懵話佢夠6歲, 所以騎左隻細馬玩, 佢好開心.

如果日營, 曹公潭就ok, 不過地方唔大, 一陣就行晒.

好似麥里皓夫人度假村好玩, 不過未去過, 聽聞暑假都fully book.

我記得保良局大棠都好玩, 可以玩釣魚, 如果有車牌又可以租車o係營地內行駛, 呢個好似arm細路玩多d, 不過地點太隔涉.


kitty,
我都驚d本地生田雞, 所以走去吉島買雪藏田雞腿
我都一早去左買料煲湯, 今日靚湯係"雪耳合掌瓜豬剪湯"
d訓練班係咪去囡囡學校學

Rank: 5Rank: 5


3418
640#
發表於 05-11-16 11:58 |只看該作者

Re: 基法小學(油塘) -- 家長嘉獎站 II

kitty 寫道:
我回來 la  
話時話我地學校仲未有聲氣話去旅行...

hin_bb ,winwin,minnie
你地學校有未呀?

下星期三係學校旅行, 如果我唔係咁gei身世, 我實會參加名額只有2個gei家長義工領隊 :cry:

阿女咁大個都未試過學校旅行無我份, 今年     
   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖