關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 幾時開始報幼兒園及幼稚園
樓主: 灰心人
go

幾時開始報幼兒園及幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


483
621#
發表於 09-7-13 23:36 |只看該作者
原帖由 cocoting 於 09-1-29 13:25 發表
千祈唔好灰心,無錯2007年同埋2008年出生率真係好高,所以各位家長更要懂得如何部署,和了解各幼稚園和幼兒園,至於有爸爸媽媽想更深入D想了解多D,更實用有關準備投考K1的資料,有一個幼稚園講座介紹比2007小朋友之家長,如果想要 ...



me too pls PM thks

Rank: 2


35
622#
發表於 09-7-13 23:49 |只看該作者
原帖由 cocoting 於 09-1-29 13:25 發表
千祈唔好灰心,無錯2007年同埋2008年出生率真係好高,所以各位家長更要懂得如何部署,和了解各幼稚園和幼兒園,至於有爸爸媽媽想更深入D想了解多D,更實用有關準備投考K1的資料,有一個幼稚園講座介紹比2007小朋友之家長,如果想要 ...


麻煩你可以PM我嗎? 多謝你!!

Rank: 1


22
623#
發表於 09-7-13 23:55 |只看該作者
please PM to me, thanks a lot.

Rank: 4


596
624#
發表於 09-7-14 11:21 |只看該作者
please check pm

Rank: 1


1
625#
發表於 09-7-14 17:00 |只看該作者

pls email the information to me. Thanks

I need the information. My email address is [email protected].

Thank you so much.

chris


153
626#
發表於 09-7-14 17:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 2


69
627#
發表於 09-7-14 20:24 |只看該作者
我都想要這些資料, 可否電郵給我 [email protected]


400
628#
發表於 09-7-15 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


596
629#
發表於 09-7-15 11:53 |只看該作者

talk

please check

Rank: 1


1
630#
發表於 09-7-15 12:46 |只看該作者
pls send to me email: [email protected]

thx~~~

Rank: 1


5
631#
發表於 09-7-15 15:27 |只看該作者
原帖由 cocoting 於 09-1-29 13:25 發表
千祈唔好灰心,無錯2007年同埋2008年出生率真係好高,所以各位家長更要懂得如何部署,和了解各幼稚園和幼兒園,至於有爸爸媽媽想更深入D想了解多D,更實用有關準備投考K1的資料,有一個幼稚園講座介紹比2007小朋友之家長,如果想要 ...
i want this information too, pls pm to me, thx!!

Rank: 2


74
632#
發表於 09-7-15 18:43 |只看該作者
May I have a copy pls


email.  [email protected]

tks a lot

Rank: 1


2
633#
發表於 09-7-15 23:03 |只看該作者
pls email me a copy;
[email protected]
thanks!

Rank: 4


797
634#
發表於 09-7-16 11:57 |只看該作者
pls email to [email protected]   Thanks

Rank: 2


32
635#
發表於 09-7-16 15:20 |只看該作者
Please PM me , thx

原帖由 cocoting 於 09-1-29 13:25 發表
千祈唔好灰心,無錯2007年同埋2008年出生率真係好高,所以各位家長更要懂得如何部署,和了解各幼稚園和幼兒園,至於有爸爸媽媽想更深入D想了解多D,更實用有關準備投考K1的資料,有一個幼稚園講座介紹比2007小朋友之家長,如果想要 ...

Rank: 2


39
636#
發表於 09-7-16 15:36 |只看該作者
Pls send a copy to me. Thank you.

原帖由 cocoting 於 09-1-29 13:25 發表
千祈唔好灰心,無錯2007年同埋2008年出生率真係好高,所以各位家長更要懂得如何部署,和了解各幼稚園和幼兒園,至於有爸爸媽媽想更深入D想了解多D,更實用有關準備投考K1的資料,有一個幼稚園講座介紹比2007小朋友之家長,如果想要 ...

Rank: 4


596
637#
發表於 09-7-17 13:03 |只看該作者
please check

Rank: 1


4
638#
發表於 09-7-17 13:35 |只看該作者
麻煩你可以PM我嗎? thanks^^

Rank: 1


9
639#
發表於 09-7-17 21:39 |只看該作者
Pls send it to me too, my email: [email protected]

thx a lot!

Rank: 4


596
640#
發表於 09-7-19 20:52 |只看該作者
please check
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖