關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
621#
發表於 08-5-22 12:34 |只看該作者
ok ok ok.

我出街一陣
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:30 發表

我覺得應該區區都一樣!!!

cc: 提提你明天取返上次個盒比我丫, thank!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
622#
發表於 08-5-22 12:34 |只看該作者
SUNDAY 要睇情況, IF老公唔得閑, 唔洗返99到, AFTERNOON多數得~

原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 12:19 PM 發表
sunday 你 o唔ok???

Rank: 8Rank: 8


17269
623#
發表於 08-5-22 12:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:32 發表
其實每區情況都一樣的唔會有例外啦,天水圍D人都嘈左咁多年咪又係咁,我地都係自己諗辦法算吧

Government好似話係個邊攪D義工保母幫D媽媽睇kids喎!叫D唔駛做野/攞綜援的婦女幫手,呢D保母係on voluntary basis and no pay, 如要allowance,要向Government申請。

Rank: 8Rank: 8


17382
624#
發表於 08-5-22 12:36 |只看該作者
有,小童X益會,E+裝修緊,不過D位會好緊張&要抽籤,唔一定抽到咁囉


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:29 發表
咁托管梗係要比$la

即其實yau tong係有gei, right?

Rank: 8Rank: 8


17269
625#
發表於 08-5-22 12:36 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:33 發表
咁明愛同小童群益會都唔會貴得去邊卦, 我估

對你來說,乜都唔貴啦!

Rank: 8Rank: 8


17382
626#
發表於 08-5-22 12:37 |只看該作者
NO, 佢地仲貴過補習社


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:33 發表
咁明愛同小童群益會都唔會貴得去邊卦, 我估

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
627#
發表於 08-5-22 12:38 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:33 發表

我地聽晚食咩呀????

我無乜所謂
1. kfc
2. 一粥麵
3. 魚米之家
4. 我樓下車仔麵
5. 新味道
6. 以前新榮發~而家開張返一間新xx食, 都係茶餐廳

Rank: 8Rank: 8


17269
628#
發表於 08-5-22 12:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:34 發表
ky: 我今朝食左2個孖寶朱古力cake做早餐, 而家又肚餓啦.....

come come:

你又chocolate呀?唔厭嗎?

不過個D孖鬆唔會飽肚的,快hungry都normal。我今朝牛扒蛋coffe早餐,而家都...... 一陣要食飽D先得。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
629#
發表於 08-5-22 12:38 |只看該作者
oic

咁就要同個d議員反映la, 佢地應該好樂意去做gar, 又有機會比佢地去做d野
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:36 發表
有,小童X益會,E+裝修緊,不過D位會好緊張&要抽籤,唔一定抽到咁囉

Rank: 8Rank: 8


17382
630#
發表於 08-5-22 12:40 |只看該作者
YES好似話,JUST講下ONLY


原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:35 發表

Government好似話係個邊攪D義工保母幫D媽媽睇kids喎!叫D唔駛做野/攞綜援的婦女幫手,呢D保母係on voluntary basis and no pay, 如要allowance,要向Government申請。 ...

Rank: 8Rank: 8


17269
631#
發表於 08-5-22 12:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:38 發表

我無乜所謂
1. kfc
2. 一粥麵
3. 魚米之家
4. 我樓下車仔麵
5. 新味道
6. 以前新榮發~而家開張返一間新xx食, 都係茶餐廳

呢間咪攪,我tried過一次,好難食。 其他都OK。

Rank: 8Rank: 8


17269
632#
發表於 08-5-22 12:41 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:40 發表
YES好似話,JUST講下ONLY

攪唔攪得成就唔知啦!橫豎同我地呢邊D地區都冇關。

Rank: 8Rank: 8


17269
633#
發表於 08-5-22 12:42 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:38 發表
oic

咁就要同個d議員反映la, 佢地應該好樂意去做gar, 又有機會比佢地去做d野

仲有俾多D chances佢地宣傳攞票。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
634#
發表於 08-5-22 12:42 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:38 發表

come come:

你又chocolate呀?唔厭嗎

不過個D孖鬆唔會飽肚的,快hungry都normal。我今朝牛扒蛋coffe早餐,而家都...... 一陣要食飽D先得。

唔會囉, 我尋日想去百x度買多幾包架, 點知淨返一包咋!!!!:;pppp:

你try try先啦, 真係好好食架!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
635#
發表於 08-5-22 12:44 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:42 發表

唔會囉, 我尋日想去百x度買多幾包架, 點知淨返一包咋!!!!:;pppp:

你try try先啦, 真係好好食架!!!!

我驚sore throat 呀!因chocolate好“hot air”架~!

Rank: 8Rank: 8


17382
636#
發表於 08-5-22 12:44 |只看該作者
我就唔講啦,佢地就算真係攪多D位出來都無咩用,因為佢地收得好貴,一D都唔平架分分鐘貴過出面 ,其實小童X益會都只係提供場地ONLY,之後再出租比果D人架JAR,我果時睇過佢地D收費,好X貴的


原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:38 發表
oic

咁就要同個d議員反映la, 佢地應該好樂意去做gar, 又有機會比佢地去做d野

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
637#
發表於 08-5-22 12:46 |只看該作者
唔係ma
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:37 發表
NO, 佢地仲貴過補習社

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
638#
發表於 08-5-22 12:46 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:40 發表

呢間咪攪,我tried過一次,好難食。 其他都OK。

幾時嘅事呀??? 上星期佢地食過都話ok喎!!


去食飯先, 一陣傾!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
639#
發表於 08-5-22 12:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:46 發表

幾時嘅事呀??? 上星期佢地食過都話ok喎!!


去食飯先, 一陣傾!!!!

聽日先傾喇!我下晝off返屋企整野呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
640#
發表於 08-5-22 13:05 |只看該作者
love,物你樓下明愛有託管嗎 ?  我仔呢D超過 7 years都收 ??



原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:25 發表
其實有架,不過都係一句~~~要錢
樓下明愛有託管服務~~~要錢
小童X益會都有不過裝修緊但都係~~要錢
就算同區議員反映都無咩用,都係一句~~~要錢
唔會有FREE的: ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖