註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:30 發表 我覺得應該區區都一樣!!! cc: 提提你明天取返上次個盒比我丫, thank!!!
返回頂部
男爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-22 12:19 PM 發表 sunday 你 o唔ok???
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:32 發表 其實每區情況都一樣的唔會有例外啦,天水圍D人都嘈左咁多年咪又係咁,我地都係自己諗辦法算吧
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:29 發表 咁托管梗係要比$la 即其實yau tong係有gei, right?
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:33 發表 咁明愛同小童群益會都唔會貴得去邊卦, 我估
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:33 發表 我地聽晚食咩呀????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:34 發表 ky: 我今朝食左2個孖寶朱古力cake做早餐, 而家又肚餓啦.....
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:36 發表 有,小童X益會,E+裝修緊,不過D位會好緊張&要抽籤,唔一定抽到咁囉
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:35 發表 Government好似話係個邊攪D義工保母幫D媽媽睇kids喎!叫D唔駛做野/攞綜援的婦女幫手,呢D保母係on voluntary basis and no pay, 如要allowance,要向Government申請。 ...
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:38 發表 我無乜所謂 1. kfc 2. 一粥麵 3. 魚米之家 4. 我樓下車仔麵 5. 新味道 6. 以前新榮發~而家開張返一間新xx食, 都係茶餐廳
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:40 發表 YES好似話,JUST講下ONLY
原文章由 hoganmama 於 08-5-22 12:38 發表 oic 咁就要同個d議員反映la, 佢地應該好樂意去做gar, 又有機會比佢地去做d野
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:38 發表 come come: 你又chocolate呀?唔厭嗎? 不過個D孖鬆唔會飽肚的,快hungry都normal。我今朝牛扒蛋coffe早餐,而家都...... 一陣要食飽D先得。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:42 發表 唔會囉, 我尋日想去百x度買多幾包架, 點知淨返一包咋!!!!:;pppp: 你try try先啦, 真係好好食架!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:37 發表 NO, 佢地仲貴過補習社
原文章由 lky2008 於 08-5-22 12:40 發表 呢間咪攪,我tried過一次,好難食。 其他都OK。
原文章由 come爸嘩 於 08-5-22 12:46 發表 幾時嘅事呀??? 上星期佢地食過都話ok喎!! 去食飯先, 一陣傾!!!!
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-22 12:25 發表 其實有架,不過都係一句~~~要錢 樓下明愛有託管服務~~~要錢 小童X益會都有不過裝修緊但都係~~要錢 就算同區議員反映都無咩用,都係一句~~~要錢 唔會有FREE的: ...